Moi kaikki!
Surullista mutta oman kokemukseni mukaan pössyttelijä ei harkitsekaan lopettamista ellei esim suhteen päättymisen uhka ole todellinen. Kannabiksen käyttäjälle se että voi käyttää ajaa kaiken muun ohi, sinun ohi, yhteisten lasten ohi, ihan kaiken ohi. Todennäköisesti käyttäjä väittää muuta ja kun asiasta oikein aletaan vääntämään syyllinen olet sinä ellet nyt heti jämäkästi osoita kannabikselle ovea silläkin uhalla että käyttäjä kävelee mukana elämästäsi.
Nyt tekee mieli sanoa että älä tee niinkuin minä tein…joustin, hoivasin,ummistin silmäni, luovuin itsestäni kunnes nyt 10 vuoden jälkeen olen burn outissa.
Olen sitä mieltä että kannabis EI ole harmitonta ajan vietettä. Kannabis ulottaa lonkeronsa käyttäjänsä psyykeen ja kehoon tavalla että sitä on lopulta todella vaikea vastustaa. Lisäksi se sairastuttaa läheiset ympärillä, myös sinä olet siis riskissä sairastua.
Kuuntele itseäsi sinun paha olosi on todellinen ei kuvitelmaa ja näyttää sinulle missä rajasi kulkevat.
Toivon voimia ja selkeyttä sinulle.
Minun tahkoamiseni asian kanssa löytyy tulta ketjusta Lempeät kannabiksen pössyttelijät.