Moi kaikki!
Mikä siinä polttelussa sua rassaa? Hiisaako poikaystäväs 24/7? Pelottaako se sua pilvipäissään? Onko tapahtunu jotakin ikävää? Käyttäkö se muuten paljon päihteitä?
Tekstistäsi sai sen kuvan, että mitään ei ole sattunut, vaan että asia muuten vain ahdistaa ja häiritsee sinua. Varmasti viisasta selvittää että miksi. Sanoisin, että helvetin huono neuvo silti psykologiltas laittaa sut asettaan ittes ja joku muu asia kundilles vastakkain valintatilanteeks. Noi on niitä juttuja, joissa vaan ei voi ikinä käydä hyvin. Siitä seuraa katkeruutta, vihaa ja syyttelyä ja aivan saletisti lopulta ero, vaikka toinen valitsisikin sen “oikean” vaihtoehdon. Ajattelehan nyt omallekin kohdallesi, jos joku pistäisi sinut selkä seinää vasten valitsemaan kahdesta asiasta, josta pitää. Vituttaisihan se.
Suosittelisin, että juttelette ilman syyttelyä ja toisen painostamista. Sinä kuuntelisit, miksi polttaminen on poikaystävälles tärkeetä ja miksi se sitä haluaa tehä. Hän puolestaan kuuntelis, mikä sua siinä pelottaa tai inhottaa. Sen jälkeen katotte mikä tilanne, ja löytyykö yhteisymmärrystä.
Ei siihen oikein voi muiltä kysymällä löytää vastausta, että mikä siinä pilvessä on niin tärkeetä, että jopa suhde menee sen takia rikki. Tosi vaikea olisi ite kuvitella olevansa jonkun sellasen kanssa, joka ei sulattais mun päihteilyä. Ja huom, oon sentää aika monipuolisen satunnainen päihdepää, enkä siltikää suostuis sellaseen määräilyyn. En suostuis siihenkää, että toinen määräis missä asutaan, mitä syyään, mitä saan harrastaa tai en, keitä saan tavata tai en tai muutoinkaan mihinkää, jonka kokisin paremmasta tai huonommasta syystä jonkinlaiseks kontrolloinniks. Ehkä tossa teidänkin jutussa on kysymys siitä.
ksmd
Voisiko olla niin, että poikaystävälläsi on muutenkin alkanu ns. menojalka vipattaan? Kaverit ja maailma tuntuu houkuttavammalta kuin selvitellä asioita tyttöystävän kanssa. Etenkin, jos olette nuoria, voi olla, että päihdeinnokkuuteen sotkeutuu ihan muutoinkin innokkuus kokeilla jotakin uutta ja muuta. En tarkoita, että välttämättä uutta tyttöystävää tai edes kiinnostusta muihin suhteisiin, vaan ihan vaan erilaisia kuvioita kun mitä elämässä on jo ollu.
Onko sun poikaystäväs missään töissä, tai opiskeleeko? Tai onko opiskellu mitään? Nuohan monesti tuo niitä raameja siihen elämään, jos on vaan kotona ja työttömänä, niin äkkiseltään hiisaaminen toki tuntuu ihan kelposelta vaihtoehdolta päivien ratoksi.
Harmillinen tilanne, mutta tuskin se kundis hiisaamista lopettaa vain siksi, että sinä niin haluaisit. Tasapainon sen kanssa se kyllä vois löytää, mutta vaikuttaa tosiaan, että joku menojalka sitä nyt vie kerran päivätolkulla kuluu aikaa hilluskelemassa ja tyttöystävän näkeminenkin vaan vituttaa.
Tiikewi;
Sinulla on hyvä sydän mutta sillä ei valitettavasti voi parantaa mailmaa, ei edes poikaystävääsi. Hän on selvästi pahassa koukussa eikä aio jättää polttelua sinu takiasi. Neuvoisin pelastamaan sen minkä vielä voit; itsesi.
Kysy itseltäsi oletko rakastunut poikaystävääsi vai rakkauteen? Jos suhteesi on ensimmäinen, katso vielä muitakin “mahdollisuuksia” . Ehdit sitoutua myöhemminkin.
Oletko lukenut Vilpolasta ketjun “lempeät kannabiksen pössyttelijät”. Siellä on sitä kokemusta jota olet peräänkuuluttanut. Et haluaisi päästää irti, se näkyy viesteissäsi, mutta tätä ottelua et pysty voittamaan.
niinkö sanoit se plttelu on vähän kuin luonteen piirre siitä on vaikea päästä eroon…
ja ulkopuolinen taho siihen EI VOI vaikuttaa… jos et voi hyväksyä poikaystäväsi hiisailua ja hän ei itse näe siinä mitään pahaa eikä nää muutkaan, hän ajattelee toden näköisesti että skitsoilet vaan ihan turhaan.
ja hän ei halua katsoa naista joka ei hyväksy hänen polttelua… eli kannattaa jättää hänet jos oikeasti vihaat polttelua noin paljon… pilvi vaan yksinkertaisesti menee naisen edelle… sori vaan naiset…
muut aineet ei itsellä enää sillai pyöritä mieltä, mut toi pilvi tuolla kummittele päässä vähänväliä…
siinä on vain sitä jotain viattomuutta ja kauneutta… se vie huolet ja murheet vähäksi aikaa pois…
ruoka maistuu 100x paremmalle… leffojen katsominen selvin päin on melko tylsää verrattuna siihen että, katsoo niitä paukuissa. itsellä pilvi tuo elämään paljon kauneutta ja hyvää, mutta itsellä on vain se ongelma, että jos poltan minun on oltava pilvessä aamusta iltaan. vihaan elämää selvin päin jos poltan.
eli valitsen tälläisen tasapaksun elämän ilman pilvee… ainakin vielä.
Taidan olla taas ainoa, joka näkee asiassa jotain pahaa
Mieti millaista elämää itse tahdot viettää, ja millaisessa seurassa.
Tähän täytyy sanoa semmoinen asia minkä olen huomannut katkolla sekä suljetulla että… terveydenhoidon ammattilaiset yrittävät aina rikkoa ns. narkkisuhteet(riittää että toinen käyttää) oli olosuhteet tai perustelut mitkä tahansa. Ja minusta se on kovin yksioikoista toimintaa. Ilmeiseti jonkin sortin doktriini.
No, periaattestakin sanonnyt vastaan. Mulla eiole ollut tarve kukkasiin,mutta ssri on tuttu aine.
vähän off-topic mutta väsäättekö läpysavut rookiin vai yritatteko kuumentaa sen niin että se ikäänkuin “murtuu” sormissa mennen väsäyskuntoon? itsesuosin varsinkin älyttelyssä jälkimmäistä vaihtoehtoa