En tiedä mitä tällä aloituksella haen, varmaan onnistumistarinoita tai tsemppiä? Tilanne on se, että olen ollut pitkällä saikulla, pian palaan onneksi töihin, palkka ei kuitenkaan päätä huimaa, käteen jää vajaa 2000e… Velkaa n. 25000e…Näillä saikkurahoillahan ei vaan ole velkoja juuri lyhennelty, joten moni lasku onkin jäänyt rästiin ja talous on retuperällä. Lisäksi lainaa on vielä useasta paikasta ja muutamassa toosi isot kuukausierät, sehän se tässä onkin ongelmana! Ei niinkään lainamäärä.
Olen lukenut palstaa paljon ja koittanut etsiä blogeja aiheesta- nimittäin veloista selviytymiseen. Pelottavan usein huomaan, että joko kaikki on ulosotossa tai neuvona on päästää velat ulosottoon.
Ulosotto ei kuitenkaan ole kohdallani vaihtoehto, tai en ainakaan helpolla siihen suostu ennenkuin olen kaikkeni yrittänyt. Velkoja ei tällä hetkellä pysty yhdistämään, koska tulot tooosi pienet. Ajattelin yrittää uudelleen kun palaan töihin, vaan epäilenpä että näinkö mistään enää lainaa saan silloinkaan, tällä tahdilla velkamäärä korkoineen ja muistutusmaksuineen tulee kuitenkin vaan kasvamaan ja eka palkka varmaan meneekin kokonaan lainoihin ja asumiskulujen maksuun.
Joten niin, onko niitä? Onnistumistarinoita ilman ulosottoa Ja kun tulot ovat pienet. Vai onko tuhoontuomittua edes yrittää…