Ootko?`Hyvännäkönen? mehän voitas raitistella yhdessä ja istua kuutamoa katsellen! En tyrkyttele sulle uskoo…mutta kysymyksiin (asiallisiin) toki vastaan hiljaisella kuutamosoudulla vain kahden…vain kahden… :mrgreen: :mrgreen: Ps… en oo kun vähän yli 30vee eli komee kolli
Olen jotenkin toivorikkaalla päällä ja Jumalan tarkoitusperiä kun en tiedä, niin jäänkin yhä edelleen ihmettelemään maailman ihanuutta ja ihmeitä.
En tiedä miten näin pääsi käymään… en ois uskonut mutta ihastuin Tarharyhmään…
Hah, ketjussa kysytään asioita minulta ja niihin vastaakin ensitöikseen Rahvas-Vaeltaja. Hyi, miksi.
On mua sanottu joo hyvännäköseks, mutta en ala ihteeni kehumaan. Voitas toki raitistella yhdessä, mutta onhan nuita kanssaraitistelijoita minulla jo muitakin tyrkyllä.
Minulle omistettuja topikeja on Lopettajissa valtava määrä.
“RC on hauska”
“RC:tä kaivataan”
“RC:n avauksia kaipailisin”
“Pähdeongelmainen päihdehoitajana. Toimiiko?”
“RC:n ja Vaeltajan oma kinasteluketju”
“Onko Tarharyhmä makee gimma”
No hitto, olen.
Raittius tuo siis elämään draamaa, rakkautta ja suuria tunteita.
Raittius. Elokuva itse, josta kaikki tylsät kohdat leikattu pois!
Juoppous, elokuva, josta leikattu kaikki aidot tunteet pois, illuusion harharetki!
Crap, oon nähnyt Trainspottingin ja se on hyvä lehva, mutta romantisoitu ja kaunisteltu. Niin on tavallaan suomalainen Sairaan kaunis maailmakin, ja Arttu Kapulainen ja Pihla Penttinen saivat päihdeongelman näyttämään lähes kauniilta ja romanttiselta.
Reindeerspotting on rujoa, oikeaa todellisuutta tänä vuonna.
Juotko vieläkin?
Mikäli et, taisi löytyä Jeesukselle kilpailija paikasta sydämessä…?
–kh
Ja vaikka joisikin, niin kilpailija olisi löytynyt Kaaret ne on kaljapullollakin.
Juomatta olen ja huumorintajun olen säilyttänyt välttämällä AA.han menoa. Uskontie taas on antanut suuren huumorin lahjan mulle. Olen iloinen ja tunnen että jokainen nainen tsiigaa mua tuolla kaupungilla! Kohta tuossa iltapäivemmällä lähden tiukentamaan kroppaani salille! Bodaus on ex-juopolle hyvä harrastus…uskokaa pois! Tiedän erään 54v raitistuneen linnakundin Tampereelta joka bodaa salilla ja on tehnyt makeita Youtubevideoitakin treenaamisestaan! Naisia on ukolla joka sormelle. Pyrin itse samanlaiseksi,eeeeii… vielä paremmaksi sillä olenhan vasta hieman yli 30! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: