Onko täällä kohtalo tovereita?

Hei vaan! Olen ollut about 10v korvaushoidossa. Buvidal injektiolla olin siitä lähtien kun se Suomeen saapui. Sen kanssa oli kaikenmaailman ongelmia, joten pyysin jos saisin siirtyä subuteks injektiolle. Vaihdoin siihen v.2023 ja olen ollut kokoajan 300mg injektiolla. Muutama viikko sitten alkoi sattumaan ylä vatsaan ihan jumalattomasti. Menin lääkäriin missä tutkittiin ,kuvattiin. Ja sain ihan järkyttäviä uutisia. Mulla on laajalle levinnyt syöpä jossa maksassa on eniten etäpesäkkeitä, lisämunuaisessa, luustossa, pallean molemmin puolin sekä kainalossa. Nyt odottelen koepalan tuloksia. Rupesin tutkimaan näitä injektioita hieman paremmin ja kävi selville ,että molemmat rasittavat maksaa vaikka korvaushoidon lekuri aikoinaan minulle kirkkain silmin väitti että ei vaikuta maksaan. Subutex injektio, oli tehty tutkimuksia hiirillä joille oli ilmestynyt selittämättömiä kasvaimia altistuttuaan tälle lääkkeelle. Voisko nämä oikeesti aiheuttaa syöpää? Onko kellään korvaushoitolaisella syöpä tai onko ollut? Pitäisikö tää nyt lopettaa ,eikä menis hakemaan seuraavaa annosta? Mahdolliset hoidot tulevat olemaan rankkoja, ja jo nyt olen suurissa kivuissa ja haluaisin kipu lääkkeiden toimivan kunnolla ettei joutuisi näiden kipujen kanssa olemaan.

Olen pahoillani että olet sairastunut syöpään. Se on varmasti kamalaa. Mitä tulee korvaushoidon jstkamiseen niin oikea paikka kysyä asiasta on lääkäri. Tsemppiä