onko paskempaa kun oxamin 15 mg

oon syöny tänään noita kaksi liuskaa 4h sitten eikä muuta vaikutusta havaittavissa kun lievää väsymystä…
btw vaikuttaako tupakointi jotenkin bentsojenn toimintaan??

Kyseessä on yksi miedoimmista bentsoista, itse noin puolivuotta sitten tutustuin bentsoihin juuri tällä kyseisellä bentsolla. Vaikutus on ahdistukselta pahimman kärjen poistava ja hieman väsyttävä. +50mg annoksella ei ole sen kummempaa terapeuttista vaikutusta kuin syömälläsi määrällä. Lisäksi oxamin ei relaxoi lihaksia, eikä ehkäise kouristuksia. Oxamin on ihan hyvä aloitus bentso ja jos sillä pääsee vaikeimman yli niin se on loistavaa ja koukkua ei yleensä synny. Jos taas tunnet lääkkeesi riittämättömäksi ja vaivasi pahaksi suosittelen vaihtamaan eri bentsoon. Esim. Xanor tai Rivatril, mutta kannattaa muistaa, että koukuttamis potentiaali on aivan toista luokkaa, mutta niin on toimivuuskin. Toleranssia syntyy kaikkiin bentsoihin, joten kannattaa syödä mahdollisimman vähän.

Niin ja mitä tupakointiin tulee niin kyllähän se vähän aineenvaihduntaa nopeuttaa eli jonkin verran lyhentää bentsojen vaikutusaikaa, mutta ei merkittävästi.

Ps. 15mg oxamin vastaa ~5mg diapam. Esimerkiksi 1mg Rivatril vastaa ~20mg diapam.

kyl mulla ku söin noita niin 30mg riitti oikein hyvin… poisti ahdistuksen ja tuli sellanen aika normi olo.
edit. ehkä se on niin yksilöllistä

Ja jollei Bentsolla pärise niin sitten Barbituraattia kehiin nin johan törisee

yksinkertaisin vastaus on että bore ja näillä mennään… :smiley: :smiley: :smiley:

telee taas niin paskaa settiä että huhhuh

seskaa pattii tullee että huh…no onneksi nämä ovat kaikkien yhteiset lauteet, j0oten löylyä lissää. :smiley:

mä jos vedän bentsoja ja vinettoo niin musta tulee itse piru… joten jätän väliin :smiley::smiley:

Mä olen tehnyt tuon ihan saman enkä kokeile enää uudestaan…

Tai siis en ole enkä tule koskemaan tuon jälkeen bentsoihin enää KOSKAAN.

ovela pohdinta. kyllä se mun mielestä vaikuttaa. pentson oton jälkeen rööki niin unettaa enemmän, ihme juttu. ja onhan paskempaakin, oxepam 50 mg :smiley:

opamox, oxepam, oxamin, alopam. Samaa paskaa eri paketissa.

Mun mielestä Risolid on vielä paskempi! Nuo sentään vie vitutusta pois, Risolid toimii vartin jos 6kpl:tta ottaa kerralla! Mun yks tuttu veti Oxepameja aina viinin kans ja kyl ne sil kävi päähän, johtuisko siitä et alko vahvistaa vaikutusta tai alkosta?!? :unamused: Mut silloin ku on toleja ni lähes kaikki lääkkeet on samaa shittiä, muistan ajan jolloin en tennareitakaan enää ostanut tai halunnut, koska ne ei toiminu lainkaan vaik ois 20kpl ottanu! Iteasias pari vanhaa tuttua sanon ku kerton et oli tos tennareit välis unilääkkeinä, et “hienoa, sul toimii tennarit taas”; kertoo aika paljon lääkemääristä jos mikään ei millään annoksella toimi… :unamused: Nykyää onneks melko toleton tai ainakin samaa luokkaa ku mitä oli ekana parina vuonna ku käytti aktiivisest ni vois toimia jopa pari tuollaista :laughing: … Kakkosen pamit on kans huonompia kuin nuo, sen sijaa varmaa 0,25mg:n santut toimii paremmin ainakin tuolla määräl…

ihan kelpo lääke 2-4 toimii ku ei oo hommannu mitään himo tolea itelleen…

Joskus ennen ku ei ollu minkäänlaista tolea bentsoihin, 4 x 15mg toi loistavasti unen ja jopa euforisen rentoutumisen ennen nukahtamista. Nykyään ei varmaan sanois mitään vaikka vetäis 150mg kerralla. Nyt en ole viimeaikoina oksatsepaamia käyttänyt. 15mg Oxamin taitaa olla vielä miedompi kuin 10mg diapam vai? En tiiä sit onko noilla erityyliset vaikutukset, mutta puoliintumisajat on kyllä aivan eri luokkaa.

Ja lisäyksenä vielä tuosta Risolidista. Oon sitä A-klinikalta saanu n. 3 päivän annoksen ku oli niin paha ahdistus ja paniikki päällä ryyppyputken jälkeen. Söin samaan aikaan Triptyliä ja ahdistus katos aivan kokonaan, vaikka ennen Risolidien ottamista oli ihan helvetillinen olo. Tosta Triptylistä ja Risolidista on olemassa yhdistelmälääkekin, Klotriptyl Mite. Vahvistavat huomattavasti toistensa vaikutuksia jos muistan oikein.

kun lääkäri reseptin kirjoitti, olin ihan samoilla linjoilla. Yllätyksekseni itsellä aina auttanut ahdistukseen. En kyllä muuten bentsoja syö.

Itse syönyt 3’30mg vuoden lääkärin määräyksestä. Muuten Hyvä mutta tuntuu, että puoliintumisaika on vähän liian lyhyt. Vois olla vaikka 4’30mg.

Mulla toimii Oxaminit todella hyvin. Ettisin mun aurinkolaseja täsä joku alle viikko sitten ja löysin yhest mun laatikosta liuskan 15mg:siä Oxaminei, josa oli 6 jälellä… Otin siitä 4 ja hetken päästä loput 2, ni muistan laittaneeni leffan päälle ja jotain alusta ja sit lopputekstit…
Et tällee mulla Oxaminit… :mrgreen:

Tosin pohjalla voinee asiaa viedä tonne tuutumaailmaan toi kh-lääke ja pari kaljaa mitä olin juonu…
En nyt usko, et 6 x 15mg Oxamin tiputtais mut sentää… Tiiä sitä sitten… Mullakin nykyään toi bentsotoleranssi on todella pieni.
Päivässä menee enää 2,5mg Rivatril… Ja pärjään tolla jopa… ( kai ) :sunglasses:

Itellä nuo miedot toimii,jos on ollu pidempi aika ilman bentsoja.Mutta yleisesti tarttee xanoreita.Ja omapoxeja voi syödä moooonta kappaletta,vaan pohja-ahdistus lähtee,ehkä.

Juu tollanen 90mg oksatsepaamia ja pari kaljaa on kyllä aika tehokas unilääke :slight_smile: Itsellä tahtoo just jatkuvasti käydä sama juttu jonku about neljän kympin diapamin (+2-3 alkoholiannosta) kans et leffa pyöriin, muistaa jotain alusta ja sit lopputekstit :laughing:

No mul on toi, 1-4 (lue:4 :unamused: ) päivässä. Kyl se j o t a i n auttaa, jos ahistaa, mutta ei tosiaan kannata ottaa isoa määrää, tulee semmonen turta, tyhjä, väsynyt, ankea ja masentunut olo… Ainaskin mulle tuli.