^^^Tottakai saa kysyä, itsehän asiaa aloin avaamaan. Ex-puolisoni tiesi käytöstä, mutta kesti monia vuosia, ennen kuin sen laajuus hänelle selvisi. Jos olisin ainoastaan käyttänyt asia tuskin olisi koskaan selvinnyt. Jossain vaiheessa hän sitten alkoi löytämään satojen grammojen myyntipusseja, ja niitä nyt on aika vaikea selitellä mitenkään. Itse hän on varsin varakkaasta ja konservatiivisesta perheestä, eikä omannut minkäänlaista tietoa tai kokemusta huumeista, tai niihin liittyvästä kulttuurista. Minun kauttani asia sitten jonkin verran aukeni hänelle, vaikka en mitään pahasti nipahtaneita lapsuuden kavereitani tietenkään koskaan hänelle esitellyt. Huumeet eivät lainkaan olleet ainut syy eroomme. Meillä oli aika perustavanlaatuisia eroja arvomaailmassa, tulevaisuuden toiveissa jne. Sitten saimme lapsen, jota kumpikin oli toivonut. Raskaaksi tullessaan hän ilmoitti, että kai ymmärrät että noiden huumehommien täytyy loppua kokonaan, tai tämä lapsi joutuu kasvamaan ilman isää. Minähän ymmärsin, ne loppuivat. Tosin samantien hain reseptin Tramaleille. Jos niistä hyvistä työhuumeista puhutaan, on Depot Tramal mielestäni Lyrican lisäksi paras. Niitä käyttävät todella monet tuntemani yrittäjät. Paljon yleisempiä, kuin vaikka piri. Lapsen synnyttyä hommat alkoivat melko heti menemään aika huonoon suuntaan. Minä olin joko töissä, tai sulkeutunut ja hiljainen, joka varmasti johtui siitä vuosien pirirallin lopettamisesta. Koin myös aikamoisia paineita pystynkö tarjoamaan perheelleni vaimoa tyydyttävän elintason. Hän tosiaan on varsin varakkaasta perheestä, ja odotukset sen mukaiset. Hänellä oli myös jonkinlaista synnytyksen jälkeistä masennusta, siihen yhdistettynä nuo minun vaikeuteni loivat melko erikoisen ilmapiirin siihen taloon. Lopulta aloimme molemmat olemaan sitä mieltä, että parempi jatkaa erikseen. Tosin aloite tuli häneltä. Itse olisin ollut valmis katsomaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan, vaikka hyvin hankalaa se usein olikin. Ero ja ositus sujui ihan asiallisesti, mutta myöhemmin hän on ollut äärimmäisen vihamielinen ja katkera, koskaan oikeastaan kertomatta varsinaista syytä. Minähän hoidan tyttöön liittyvät asiat pääasiassa hänen nykyisen miehensä kanssa, joka luojan kiitos asiallinen ja fiksu mies.
Tuohon miehesi tapaukseen sen verran. Noin siinä useimmille juuri käy, koska itsekuri ei riitä. Se on todella tarkkaa hommaa, itse käytin vuosikausia samaa, todella pientä päiväannosta. Tämä tietenkin edellyttää sitä, että tavaran on oltava aina samaa. Joka taas on aika mahdotonta jollekin grammapusseja ostavalle henkilölle. Itselläni tilanne oli siinä mielessä poikkeuksellinen, että olin kamppailuharrastuksen kautta tutustunut kohtuullisen kokoiseen tukkukauppiaaseen, jolta ostin tavaran sellaisena, kun hän sen sai. Tämä luonnollisesti edellytti myös sitä myymistä. Lopettiko miehesi sitten nuo pirileikit? Kuulostaa nimittäin siltä, että syytä olisi. Väittäisin tuon onnistuvan pidempään hyvin harvalla, moni minunkin tuttuni on pikkuhiljaa valunut kohtuullisen mennestyneestä yrittäjästä 24/7 pirinistiksi. Kaikki mennyt, omaisuus, perhe ja terveys
Elämän Keinulle eli Varpushaukalle se trollaus ja sivusta vittuilu maistuu, kuten aina ennenkin. Hienoa, että tässä kiivaasti muuttuvassa maailmassa on jotain pysyvää. Minulla ei oikeastaan ole ajautunut karille mikään muu ihmissuhde, kuin tuo mainittu suhde ex-vaimooni. Hyvin harva nimittäin tiesi huumeongelmastani. Ne jotka tiesivät olivat itsekin alan miehiä/naisia. Elämäni ei myöskään ollut missään vaiheessa mitenkään pois “kondiksesta”. Toki välittömästi eron jälkeen oli kaikenlaisia sekoiluja erinäisten naisten kanssa, jotka olisi saanut jäädä tekemättö. Myös päihteitä meni reilummin. Missään vaiheessa en kuitenkaan laiminlyönyt suhdetta tyttäreeni ja töihini. Nuo lienevät ne tärkeimmät. Nykyään menee kyllä oikein hyvin, arvot muuttuneet aika paljonkin ja parisuhde toimii huomattavasti edellistä paremmin.
Iltoja vaan sinnekin ja kiitos tarjouksesta, mutta paukut, pamit ja lonkero eivät erityisemmin uppoa. Menkööt parempiin suihin. Jottei ihan jeesusteluksi menisi, niin käytän kyllä vieläkin huumeita satunnaisesti. Lähinnä kokaiinia tai mietoja opiaatteja. Piriä en enää himoitse alkuunkaan.