moi,
peliongelma edennyt niin että on petoksia takana ja 125.000 velkaa, joka kasvaa ja kasvaa ja kasvaa. velat ei vissiin vanhene koskaan tai jos niin yli 25 vuotta menee. olen työtön ja masentunut, vapaalla jalalla kuitenkin. mikään ei kiinnosta. olisiko ketään vastaavassa velkavankeudessa elävää, joka voisi kannustaa eteenpäin? miten siis suhtautua siihen että ei voi elää niin sanottua normaali elämää enää koskaan…
hankkikaa tee muut apua ajoissa, voitte vielä joskua joutua mun kenkiin
Aika kusessa todellakin olet 
Miten pitkällä sinun taistelu tämän ongelman kanssa on? Oletko vasta alkumetreillä vai oletko jo yrittänyt pitempään lopettaa?
lopettaa olen yrittänyt yli 20 vuotta. Viimeiset viisi vuotta tosissaan.
Täällä yksi yhtä kusessa. Velkaa ei ihan noin paljoa ole, ehkä joku 60 tonttuu kuitenkin on.
Petoksia petosten perään on mun kontolla. Hävettää niin perkuleesti
Noh, pohjalta ainoa suunta on ylöspäin.
Takana kaiken kaikkiaan n. 300.000€:n tappiot 32 pelivuoden ajalta. Perintöasunto, hyviä palkkoja, kunnon lainoja…
Tän hetkinen velkasaldo kasvanut lähelle 50.000€:a, vaikka pari vuotta sitten sain myytyä perintökämpän ja maksettuani kaikki (peli-)velat jäi vielä n. 70.000. Kahden viime vuoden aikana siis rankin tappioputki, yht. n. 120.000€. Elän, raskaasti tosin. Emme kuitenkaan ole yksin, tsemppiä!