Onko monella?

No ei se ny i h m e ole, sentäs. Eikä miesvastainen vastaus, mut kun naissukupuoleen synnyin, niin siinä pysyn. :slight_smile:

Kirkkoherrat,papit sun muut!? Kuka noittenkaan sukupuolesta enää tietää…Itse eronnut ja ihan heteroihminen,mut sinkkuna meinaan taaplata loppuelämäni,eipä tarvii selitellä ja ihmetellä,kunhan tekee asiat fiksusti ja pärjäilee.

Tääl ollaan. Päihdelinkki on jees.

Sorry.
En mä ole ollut varma onko hän poika/mies, tyttö/nainen…
…jäbäks ajattelin jotenki automatic…
…aika outoo joteski. :mrgreen:

^ :smiley:

Herään vähän ennen liuotusaikaa, yleensä klo 9.
Käyn 500m päässä teekoossa ottaan suboxonet ja kävelen takas kotiin, otan diapamin, nukun 1,5h ja lähen töihin klo 11.
Töihin kaupan kautta, josta kolmioleivät ja DR. Pepper evääksi.

Töiden jälkeen kaupan kautta kotiin, (työ ja kauppa on 50m päässä himasta), kaupasta 12 pulloa olutta, safkaa ja kotia kittaan bissee, istun koneella tai katon eilisillan nauhoituksia boksista, tai jotain HD pätkää koneelta.
Klo 22 nuokun jo alkoholin johdosta ja alan valmistua yöpuulle, laitain n. klo 24-02 nukkumaan katsottuani jonku leffan tai tv-ohjelmat loppuun tai kuuntelen Eminemiä tai Dimmu Borgiria. Sitten taas sama rumba toistuu huomenna.

Siks just on varmaan huono muisti kun joka päivä on samanlainen, paitsi viikonloput, ei töitä ja lääkkeet saa ottaa kotona.
Nuokun noilla kh-subuilla 3-4h niiden ottamisesta viikonloppuna, ei meinaa millään silmät pysyä auki kun kattoo telkkaa ja levyttää sohvalla.
Elämä pyörii n. 600m sisällä kämpästä, mahtavaa nähdä maailmaa!

Tähän mie taasen tulin. Kyllä mie tykhään, etenki ku nyt on tätä lentsua, enkä oikiastaan pysty tekehmän mithän. Oottelen että nuo kaupat aukiaa, ja apteekki, että saisin jothai helepotusta.

Miul tästä on tulhu jonkhinäköne aamurituaali, sie varmaan ymhärrät mitä mie ajan takkaa. No joku lukkee sen lehtesä, joku toihne kathoo sitä televisiota jo aamusta alakaen, mutta mie tulen tähä. Ei kai siinä mithän pahhaa ole?

Tähänhän on porukka oikeen jaksanu vaivautuu ja kirjoitellu oikeen “kokemuksiaan” !
Kiitos kaikille… :stuck_out_tongue:

He hei! Aamut on niiin kivoja. Vieläköhän nuista hiutaleista sais yhen lautasellisen ravitsevaa ja hyvää kaurapuuroa… Jos köyhäily on vielä muotia, mä olen muodin messias.

Kyllä tolla Darkilla on ainaskin niin pahat tavat; ja heti aamusta alkaen! voi tsiisös kloori halleluujjaa!

Onneks mä herään joka aamu :smiley: noin klo kuusi ja aamu alkaa kahvin keitolla ja aamupalojojen värkkäämisellä; (tyyliin mitäkukin haluaa, eli paahtoleipää eri päällyksillä, joskus vaik mannapuuroa jne.) Aamut on parhaita jos on nukkunu hyvin.
Joskus on ollu niin huono aamu et joutuu ottaan nukahtamislääkkeen ja yrittää unohtaa koko paskan nukkumalla lisää.