Haluan lopettaa.
Olen 27vuotias nainen. Olen juonut vajaa 4vuotta lähes päivittäin humalahakuisesti. Kaljaa lähinnä. Yksi 2kuukauden tauko oli.
Nyt ollut hirveä pelko siitä että keho ei kestä, vaikkei juurikaan mitään oireita väsymyksen lisäksi olekkaan. Ja kun liikaa ajattelee niin johan alkaa kuvitella jos jonkunlaista.
Muutenkin haluan lopettaa. Kaikki vain valuu hukkaan. Monesti sanotaan, että pitää kokea se pohja. Minusta tämä on vain yksi pohjaton kaivo.