ongelmana liian nuori

en tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta jos sopii niin kerrotaan ja kysytään mistä apua saisi:

olen kiinnostunut liian nuorista tytöistä, noin yleensä koulutytöistä, ala-koulun ja yläkoulun vaiheessa olevat tytöt, jotka eivät ole lapsia, mutta eivät teinejä. Olen tuijottanut 12v tyttö-aikuista ja 12v tyttö-lasta. Mielikuvituksessa he tulevat leikkiin mukaan, mutta koska työni puolesta voin koskettaa heitä, tilanne on vaikea.

Vähän ikäisemmät ovat kovasti harrastuksen takia “esillä”. He käyttävät hyväksensä minua, ja koska voin auttaa heitä uralla, he näyttävät vahingossa liikaa.

en ole vielä koskenut, mutta nyt tekee kovasti mieli ohjata tyttöä iholta. Se olisi ihan mahdollista, normaalisti voisi sen tehdä, mutta tämä tyttö on hurmannut minut ja haluaisin pitää etäisyyttä, mutta se ei ole mahdollista paljastamatta tunnetta koska hän on minun valmennuksessa.

Hän voi harjoituksissa “vahingossa luiskahtaa syliini”, kuten osa tytöistä tekee. Tässä tyttöjen ja pikkupeppujen ja tissien maailmassa pitäisi pysyä skarppina ja pitää näppinsä erossa (noista tytöistä joihin veri vetää).

En voi lopettaa valmennusta (olen ihan valmennuksen huipuilla), mutta apua tarvitsen tai vielä joskus joku tyttö saa minut sotkettua omaan maailmaansa (=romattinen).

yle.fi/uutiset/3-9402805

Hei Sauva

On hyvä, että tunnistat itsessäsi pedofiliaan taipuvaisen puolen ja tiedät, että toimimalla viehtymyksesi mukaan voisit satuttaa vakavasti kohteena olevaa lasta. Lapselle aiheutuvat traumat voisivat olla hyvin syvät ja suurella todennäköisyydellä ikuiset. 12-vuotias on vielä kaikilla mittapuilla täysin lapsi, sekä henkisesti että fyysisesti. Aikuisten velvollisuus on suojella lasta, ei satuttaa.

On huolestuttavaa, että toimit tilanteissa (valmentajana), joissa “houkutus” on suuri. Kirjoitat, että “En voi lopettaa valmennusta (olen ihan valmennuksen huipuilla), mutta apua tarvitsen tai vielä joskus joku tyttö saa minut sotkettua omaan maailmaansa (=romattinen).” Riski lapsille tulla hyväksikäytetyksi on suurempi kuin oikeutesi jatkaa valmentajana tilanteessa, jossa koet seksuaalista vetovoimaa lapsiin. Oman itsesikin kannalta olisi varmasti parempi, että pysyttelisit poissa vastaavista tilainteista. Tunnistat riskin, joten voit toimia niin ettei hyväksikäyttö toteudu. Se on sinun vastuusi myös valmentajana. Lapsen suojaikäraja on 18 vuotta, jos hyväksikäyttöön syyllistynyt aikuinen on opettaja, harrasteohjaaja tai valmentaja.

On hyvä, että tiedostat riskin ja haet itsellesi apua. Suosittelemme ottamaan yhteyttä Sexpo-säätiöön. He osaavat varmasti auttaa sinua eteenpäin.

Pelastakaa Lapset ry:ltä löytyy kattava sivusto ja oma-apuohjelma lapsiin seksuaalista kiinnostusta kokeville: otanvastuun.fi

Oulun seudulla apua löytyy Serita-hankkeelta:
Matalan kynnyksen palvelupuhelin asiakkaille: 040 5177 100.
Palvelunumeroon voi soittaa nimettömänä tiistaista torstaihin klo 13–15.

Pirkanmaan seudulla toimii Välitä!-hanke, jonka kautta on myös mahdollisuus saada apua.

Yst.terv.
Päihdelinkin toimitus