Omaakin säheltelyä

Mielialat vaihtelee päivä on ollu ihan mukava. Oli ihana ilma ulkoilla ja muutenki kaikki hyvin. Jäin sitte illaksiki yksin kotiin ja ankeuttajat iski. Ehkä oon liikaa miettiny tulevaa elämää, tulevaa rangaistusta ratista miten se vaikuttaa kaikkeen ja kaikkiin. Pitäs keskittyä vain tähän päivään.
Mulla on tallennettu Juha Tapion tvstä alkuvuodesta tullut konsertti. Nää kappaleet antaa jotenki mulle voimaa. Katon sitä nyt toista kertaa peräkkäin. Olis mulla levyjäki mutta tämä on parempi :slight_smile:
Oon nyt toteutunu tuota biisiä Anna pois itkuista puolet :unamused: kyllä tässä vielä ollaan niin pettävällä jäällä

youtu.be/HGx_u1LrwYQ

youtu.be/M4jxL9s_tDA

Tänään näyttää taas vähä valosammalta. Pari päivää on ollu takkusta itse syytöksiä ja itsesäälissä rypemistä. :blush: Mies alkaa hermostua kun joutuu kuskaan nuorisoa (se ku on ollu mun hommaa) ja vaikkei hän mua suoraan syytäkkään niin ite kyllä osaan kaivaa selvät syytökset…

Viikonloppu edessä täytyy koittaa keksiä jotain kivaa ja tekemistä jospa sillä mieli paranis.
Ainaki jättilasti herkkuja täytyy hankkia tahtoo vaan mokomat kertyä tuohon vyötärölle :angry: no on siinä viinissäki kaloreita ja ne on nyt pois.
Mukavaa selvää viikonloppua kaikille :slight_smile:

Olipa karmea ja todentuntuinen uni! Piti miettiä tosissaan yöllä herätessä että oonko juonu. Suussaki maistuu nimittäin paha. Vedettiin eilen herkkuöverit en muista millon olisin syöny noin valtavan määrän mässyä!
No viime päivien kuljetus kiistat tuli uniiin. Piti muka lähtiä viemään poikaa harjotuksiin ja olinki juonu. Unessa keksin kaikkia selityksiä miksen voi lähtiä. Viimein mies huomas mistä kiikastaa ja jätti mut saman tien, Menetin kaiken niin tämän ydinperheen kuin muutkin.
Onneksi se oli unta ja mies nukku vieressä :slight_smile:
Alkaa olla viime juomisesta aikaa eikä enää jatkuvasti oo morkkista niin alitajunta vissiin alkaa miettiä juomista :frowning:
Uni kyllä herätti ajatuksia ja vahvisti sitä ettei minulla ole muuta tietä kuin tämä täys juomattomuus.

Olipa hirvee filmi sulla yöllä!

Kummalliset unet jatkuu onneksi ei ihan yhtä kauheina. Toissa yö oli vaan sekavaa säheltelyä ja siinäki olin juonu ja viime yön vietin lapsuuden maisemissa. Olin tämän ikäinen, mutta unessa oli myös 20 vuotta sitte kuollut isäni. Ilmeisesti alitajunta tekee töitä. Vaikuttaa vaan unen laatuun niin että aamulla tuntuu ku ei olis nukkunu ollenkaan.
Täytyy ens viikolla jutella hoitajan kans näistä unista. Kirjottelin tänään tarinat ylös ku ei niitä kuitenkaan hetken päästä muista.
Jännityksestä odottelemaan ens yön filmiä :mrgreen:

Onnea vain minunkin puolesta raittiuden alkuun!
Unista puheen ollen. Alkuraittiuden aikana näin tosi hurjia painajaisia, heräsin niihin pelosta sekaisin. Joskus en tiennyt edes olenko oikeasti hereilläkään. Mutta opettelin unien ylös kirjaamisen, vihko oli yöpöydällä ja siihen sitten kirjoitin kaiken. keskustelin niistä sitten terapiassa, tai tukihenkilön kanssa. Juoma-unet olivat aika usein. Mutta ne harveni. samoin harveni painajaiset.
mutta ymmärrän miltä tuntuu kun herää hikisenä ja ahdistuneena.
Jospa muistaisit kiittää joka aamu kuitenkin kun saat herätä ilman krapulaa. niin minä tein ja se kannatti. Sekä illalla kiitin jotain korkeampaa voimaa siitä että oli tukena päivän ja sain olla raitis.
Asiat helpotti vuosien mittaan.
Alku aina hankalaa ja aika parantaa. Tsemppiä!

Kiitos huolestunutläheinen yllättävän hyvin on alkuun lähteny tää mun raitistelu. Tietty takana on jo “harjoitusta” pisin on puolentoista vuoden juomaton aika.
Painajaiset oli ihan hirveitä pari ekaa viikkoa sitte oli rauhallisempaa. Nyt on tosiaan taas melkoista mylläkkää hiki märkänä sydän pamppaillen saa herätä joka yö ja yleensä useampaan otteeseen.
Ei kiva mutta minkäs teet jospa ne joskus loppuis tai ainaki vähenis.
Ja todellaki olen kiitollinen että ne on vaan unta ja aamulla herää selvin päin ja ilman krapulaa.
Jatkan siis unien kirjaamista ja selvittelen niitä maanantaina terapiassa :slight_smile:
Kauniita unia :mrgreen:

Tänään kävin taas korva-akupunktiossa on se vaan niin rentouttavaa suosittelen todellaki :slight_smile: Mulla oli aamulla lähtiessä pää kipeänä mutta eipä ollu enää takasi tullessa. Ja jännä miten nuo kipeät nivelet ihan ku sykkii sydämen lyöntien tahtiin hoidon aikana. Kysyin tänään mitä pisteitä hoidetaan. Viis neulaa kummassakin korvassa ja pisteet keuhkot, munuaiset, maksa, sympaattinen ja parasympaattinen hermosto. Saas nähä mi vaikuttaa “kuurina” kaks kertaa viikossa on ryhmä.

Muutenki olo ihan hyvä kaupasta tarttuu mukaan taas herkkuja .mutta ei kai sen väliä pääasia ettei juoma puolelle muuta ku pepsi maxia :slight_smile:

Nyt alkaa tuntua että tää ketju saa olla ja nuolla. Ketään ei kiinnosta eikä mullakaan oo tarvetta päiväkirjaan. Eli Apulannan sanoin youtu.be/z9pBw8Deb3c

Heh olis tietty vaan voinu muokata mutta olla ja nuolla :smiley: Tarkotin siis kuolla :slight_smile: