Elikkäs, mikä psykoaktiivinen aine on oma ykkönen ja minkä takia? Jos ei ajatella käytön käytön haittoja tai mitn haittavaikutuksia, vaan noin niinku ihan vaan minkälaisen olon siitä saa. Voi tietysti kirjottaa niistä sen aiheuttamista haitoista vastapainoks jos siltä tuntuu! Onko viharakkaus suhdetta johonkin aineeseen?
Itellä ykkösenä tulee kyllä hatsi <3 Tykkään vaan siitä sen tuomasta olosta älyttömän paljon, sopii mulle joka tilanteeseen. Tulee vieläkin rentouduttua tän kanssa usein, vaikka oon kyl vähentänykkin käyttöö tosi paljon.Ja
kyl ainaki mulla olot tästä on aivan huippuluokkaa kovuutensakin takia suhteutettuna huumeisiin (en laske hatsii huumeeks) Toisena tulee psykedeelit noin niinku yleensäkkin (happo ja tatit varsinkin <3) Itse en ota deelejä
nykyään oikeestaan ollenkaa viihteeseen. Otan sillonku on “se olo” u know. Mulla ainaki auttaa tosi paljon
laittamaan asiat järjestykseen pääkopassa, moni ongelma ratkennu vuosien varrella tän seurauksena. Ja
kyllä siitä aina jtn uutta oppii noin “yleisellä tasollakin” liian usein käytettynä kuitenkin menettää hyvin paljon tehoaan/hyötyään Sitten on tietysti nää opiaatit (kontit ja bupre). Euforisuutensa takia tietysti siellä ihan kärjessä, välillä
se olo on vaan pakko saada “pitkästä aikaa” Mun mielestä kuitenkin niin petollinen aine (hirvee koukku), ett
pidän aina vähintää 4 kk taukoo. Opiaatteihin kyllä löytyy aikamoinen viharakkaus suhde aikasemman opiaattikoukun takia
Mut tnii, pistäkää tekstii jos siltä tuntuu :mrgreen: