Oma "rakkautesi"?

Elikkäs, mikä psykoaktiivinen aine on oma ykkönen ja minkä takia? Jos ei ajatella käytön käytön haittoja tai mitn haittavaikutuksia, vaan noin niinku ihan vaan minkälaisen olon siitä saa. Voi tietysti kirjottaa niistä sen aiheuttamista haitoista vastapainoks jos siltä tuntuu! Onko viharakkaus suhdetta johonkin aineeseen?

Itellä ykkösenä tulee kyllä hatsi <3 Tykkään vaan siitä sen tuomasta olosta älyttömän paljon, sopii mulle joka tilanteeseen. Tulee vieläkin rentouduttua tän kanssa usein, vaikka oon kyl vähentänykkin käyttöö tosi paljon.Ja
kyl ainaki mulla olot tästä on aivan huippuluokkaa kovuutensakin takia suhteutettuna huumeisiin (en laske hatsii huumeeks) Toisena tulee psykedeelit noin niinku yleensäkkin (happo ja tatit varsinkin <3) Itse en ota deelejä
nykyään oikeestaan ollenkaa viihteeseen. Otan sillonku on “se olo” u know. Mulla ainaki auttaa tosi paljon
laittamaan asiat järjestykseen pääkopassa, moni ongelma ratkennu vuosien varrella tän seurauksena. Ja
kyllä siitä aina jtn uutta oppii noin “yleisellä tasollakin” liian usein käytettynä kuitenkin menettää hyvin paljon tehoaan/hyötyään :smiley: Sitten on tietysti nää opiaatit (kontit ja bupre). Euforisuutensa takia tietysti siellä ihan kärjessä, välillä
se olo on vaan pakko saada “pitkästä aikaa” Mun mielestä kuitenkin niin petollinen aine (hirvee koukku), ett
pidän aina vähintää 4 kk taukoo. Opiaatteihin kyllä löytyy aikamoinen viharakkaus suhde aikasemman opiaattikoukun takia :unamused:

Mut tnii, pistäkää tekstii jos siltä tuntuu :mrgreen:

Opiaatit on mun “ensirakkaus” päihderintamalla, vaikken niillä “uraani” aloittanutkaan.

Niin ja miksi pidän, noh kaipa jokainen esim. kontteja kokeillut tietää :wink:

Harvoin mitään käytän, omat lääkkeet ykkösiä ettei viekkarit tuu päälle…

Ainoat joita aion vielä ottaa on kukka ja tatit. Ja noista nuo suiput on kyl ihan ykkösiä I <3 everyone and hole world ku niit on ottanu. Luontoäippä tarjoaa sit taas syksyn tullen, samaten nuo kukat ei oo mitää peruslaattaa vaa sit ku oikeasti tahtoo poltella jotain (on tullu jopa kerran tänä vuonna polteltua), ni sit on oltava sellasta polttoa et ex-röökaajan keuhkot ei turmellu, eli lajilla on väliä…

Mut nuo tatit on ehdottomast ne, mitkä antaa mulle nöyryyttä, koska näen kuinka upea ja massiivinen luontoäidin maailma ja voima on, ni näkymä on kyl niin kaunis et usein itken ilman mitään syytä. Tosin mä osaan kyl selvänäkin olla tarpeeks nöyrä pärjätäkseni, mut kait sitä pari kertaa vuodes entinenkin nisti voi jotain ottaa; nuo kun eivät vain putkeksi mulla yltää mitenkään… Jos meinaa ganja-putki jäädä päälle, ni soitan aina jonkun hakemaan loput kukkaset, koska en kestä sitä hidasta menoa, joka aivoissa vallitsee ku on pari-kolme vkoa polttanut… Eli liika on liikaa mulle…

Kyllähää kukkaa on jonkiimoinen viha-rakkaus suhde, aina sitä välii tekee mieli ottaa mut sitte ku on ottanu miettii et miksi

ja siitä plkästä rakkaudesta, deksmi on juuri sellanen, mahtava aine jota on melkee “inhottava” käyttää mutt joka kerta se kannattaa

Mä laskin sen n. 50 kertaa joka siinä suositeltiin maximi-määriksi ja mitä lähemmäs se luku tuli, sitä tylsempi tuosta aineesta mulle tuli. Nyt oon kohta 4 ja puol vuotta ollut ilman ja enää ei tulis mieleenkään ottaa… Kyl se mullekin oli ihmeen tärkeä päihde, vaik oli mitä verrata… Päihitti mun mielest todella monta päihdettä, vaik ei ikinä olis uskonu… :open_mouth: Enää ei kyl kiinnostais miettiä et onks joku ihminen kylässä oikeesti vai kuvittelenko vain päässäni :unamused: :open_mouth:

oho meni väärää ketjuu viesti… miten tän saa deletoituu :mrgreen:

Jarrut kaikenkaikkiaan, mutta eniten diggaan kontteja. Oxynorm nyt olisi taivaan lahja, mutta kontit menee myös, kun ne vain “järkevästi” vetää.

Lyhyesti; LSD ja 2c-t-7

Ma armastan Maria. Mari on kunnon tyttö :sunglasses:

Kyllä se Mary Jane kans on mun elämäni rakkaus. :smiley:

Yksi iso syy on se, että kukkasen avulla olen onnistunut pääsemään eroon alkoholiongelmasta, tai ainakin lievittämään sitä huomattavasti. Iso bonus on vielä se, että kukkasen kohdalla pystyn ilman yrittämistä kohtuukäyttöön, toisin kuin vaikkapa alkon kanssa. Tämä on sinänsä jännää, koska pilvi on paljon miellyttävämpi ja euforisempi olotila kuin känni, eikä siitä tule krapulaa ja masennusta niinkuin alkosta, vaan seuraavana päivänä on jopa onnellisempi olo. Luulisi, että sellaiseen olisi helpompi jäädä psyykkisesti koukkuun, mutta niin ei ole mun kohdalla käynyt. Tämä on siis vain oma kokemus… valitettavasti tunnen pari tapausta, jotka ovat kukkaan koukussa ja ovat 24/7 jossain avaruudessa. :neutral_face:

Ehkä syynä on se, että alkoholi (samoin kuin bentsot) turruttaa enkä edes tajua, kuinka kännissä olen, mutta pilvessä tajuan sen päihtymykseni todella selvästi, joskus jopa ahdistavan selvästi. Pilvi siis vähentää mulla sitä halua olla päihtyneenä, koska pilvessä tajuan kuinka hölmöä on sekoittaa päätänsä, joten se vain inspiroi minua olemaan selvinpäin tai ainakin vähemmän kännissä/kuoseissa.

Samoin pilvi ei turruta eikä auta unohtamaan murheita, vaan päinvastoin joskus tuo niitä pintaan, niin että voin käsitellä niitä. Seuraavana päivänä olo on iloisempi ja vähemmän ahdistunut, joten silloin ei edes tee mieli olla päihtyneenä, kun selvinpäinkin on niin kivaa. Viina taas auttaa unohtamaan hetkeksi, mutta kun känni on haihtunut, ongelmat ovat taas vastassa odottamassa ja usein vielä pahempina… ja silloin niitä tekee mieli “lääkitä” juomalla lisää. Koska pilven kanssa ei käy näin, ei mun tee mieli polttaa niin usein kuin juoda.

Olen lukenut jostain, että kannabista on käytetty alkoholismin hoidossa, enkä omien kokemusteni pohjalta edes ihmettele, miksi. Sääli, että näin kiva päihde on laiton. (Tosin tiedän kyllä, että on paljon niitäkin joille pilvi on oikeasti ongelma. Mutta mulle se on lääke.)

mitä on 2-tc- 7 tai mikä se nyt oli?

No oisko vaikka bentsot. E n halua päihdyttää itseäni niil enää, itse asias tulee vaan todella huono olo j o päihtyneenä, puhumattakaan olosta myöhemmin. Mut lääkityksenä normalisoi, meen aivan pihal ilman. Järkyt pelot, joita ei kestä. Rrrakastanko rrisolidia? No en todellakaan, mut jos sil selviän, ok. Oikea Rakkaus ois kyl ihanaa…huoh. :smiley:

Elämäni paras huume on…
Ilman miettimistä ehdottomasti vaimo ja lapset! ilman heitä synkkyyteen vajoaminen olisi taattu.
Ja hmm riippuvuudesta voisin sanoa, että suureen osaan lääkkeistäni, mitkä on kylläkin ihan reseptillä ja hallinnassa.
Suurin riippuvuus / pakkomielle taitaa olla tällä hetkellä tämä, Päihdelinkki! itse ainakin saan tästä paljon helpotusta kun on monia kanssa eläjiä ketä on samassa tilanteessa mitä ei muut ystävät tai sukulaiset ymmärrä.!

^ kuin myös. hehee irti päihdelinkistä-foorumi, nimettömät plinkkiäiset. Hei olen Pöllö ja mä kokeilin tätä päihdelinkkiä jo vuonna yks ja kaks ja jumalauta se oli menoo. Ekaks mä käytin päihdelinkkiä vain julkisil koneil mut sit piti ihan tän takia hankkii yhteydet puhelimeenki et mä voin olla tääl yötä päivää, mis tahansa. Pikku hiljaa kaikki terveet kaverit jäi ja mä ajattelin vaan ihmisiä, joita mä en koskaan nähny tai jos näin en tienny. Mä vaan istuin ja kirjotin tänne ja luin toisten juttuja ja jos ei mitään uutta ollu mä luin jotai 5 vuoden takasia keskusteluja uudestaan ja uudestaan aamust iltaan. Mä yritin irtautua näist kuvioist monta kertaa, mut aina mä vaan palasin lukeen ja kirjottaan tänne. Mä olen ollu monta kertaa katkasus, yrittäny omin voimin ja käyny läpi kaikki mahdolliset vaihtoehtohoidot mut aina mä onnistuin kusettaan kaikkia ja valehtelin vaan et emmä enää käytä päihdelinkkiä vaik mul ois ollu peiton allakin puhelin, jol mä kirjotin unissanikin. Onneks mä löysin tän Irti päihdelinkistä ry.:n. Sen avul mä löysin toisia päihdelinkkiriippuvaisia. Mä en voi hallita mun käyttöä, mut mä voin olla käyttämät tänään. Mä olen siis toipuva päihdelinkkiriippuvainen ja elän tän sairauteni kans päivän kerrallaan. Kiitos, hei heeei!

Loistavaa, toi täytyis saada pysyväks topiciks tänne :smiley: Itte ainakin koen oikeasti samoja tunteita osaksi mitä kirjotit :smiley: aamusin on pakko käydä koneella lukemassa plinkki ja sitten vasta aamusavuille, ja sit kelaa ihmisiä ketä ei edes tunne paitsi nimimerkin perusteella et mitenköhän sillä nykyään menee ^^ Addikti mikä addikti, ei se aineesta oo kii näemmä xD

^ ^ kiva jos ilahdutti. Elämän tarkotus o n n a u r u! :smiley:

Heha, hienoa PP :smiley: … Tuo on kyl totta et mökilläkin on pakko käydä kurkistaas et miten ihmisil menee ja jos jollakin nimimerkil on käyny jotain karseeta tai odotettavis jotain hienoa, ni sit jännittää aivan tuntemattoman puolesta :open_mouth: .

Mäkin olen kuitenkin korvauksessa enkä enää vetele lääkkeitä väärin tms. mut silti sitä vaa hengataan täällä kuten aiemminkii… Kyl se riippuvuus näköjään vain vaihtaa muotoaan :wink: :smiley:

Kyllä se mun rakkaus kohdistuu ihan vain alkoholiin. Myötä- ja vastamäkeen!

Jaa-a… tykkään kaikista tajuntaan vaikuttavista aineista. En osaa sanoa mikä olisi ykkönen. Joten laitetaan koko lista mitä on tullut testattua.

kofeiini
nikotiini
etanoli
efedriini, pseudoefedriini
muskottipähkinä
cannabis sativa
cannabis indica
bentsodiatsepiinit (diatsepaami, tematsepaami, alpratsolaami, nitratsepaami, klonatsepaami,
midatsolaami, triatsolaami, loratsepaami, klooridiatsepoksidi)
amfetamiinit (dextro-, levo-, metamfetamiini [+raseemiset seokset])
metyylifenidaatti (Ritalin, Concerta)
ekstaasi (MDMA, MDEA, MDA)
kokaiinihydrokloridi
oopiumi (unikkotee)
kodeiini
etyylimorfiini
heroiini
buprenorfiini
gamma (gammahydroksibutyraatti, GHB), lakka (gammabutyrolaktoni, GBL)
psilosybiini, psilosiini
LSD
LSA
Salvia Divinorum
5MEO-DIPT
5MEO-DMT
2C-I
2CT-7
MDPV (metyleenidioksipyrovaleroni, tarkoituksella viimeisenä listassa)

Opiaatit kaikissa muodoissaan.
Valitettavasti jouduin ottamaan avioeron ja vieläkin on suruaika. :frowning: