Olisinpa tehnyt toisin

Kirjoitan tänne nyt pitkästä aikaa. Paljon surullista on kerinnyt tapahtua. Pelivelat ovat nyt 80 000€, uskomatonta! Votin yhtenä iltana 40 000 € ja siitä seurasi että aloin pelata maanisesti, pelasin voiton ja sitten aloin hankkia rahaa vippi firmoista. En tiedä miten seviän mutta yrittää täytyy. Aion kirjoitella tänne ja pitää iteseäni hengissä vaikka ahdistus puskee päälle ja mistään ei tahdo tulla mitään. Yritetään yhdessä selvitä.

Voi ei. Voittaminen on pahinta, se laukaisee ainakin minulla ihan sairaan pelihimon. Voimia! Koita sinnitellä.

Heips pelit poikki Miten sinulla menee? Olet näyttänyt itsellesi ja meille muille että pystyt olemaan ilman pelejä. Paljon viisaita sanoja olet kirjoittanut, joista minullekin on ollut paljon apua. Kyllä vaan, sinun ansiosta pystyn nykyään paljon paremmin suhtautumaan rahaan. Velka edelleenkin on, mutta se ei enää paina päällä kuin paha mörkö. Tietysti nyt kun lyhenee kivasti, niin sekin helpottaa. Toivottavasti saat kaikki asiasi kuntoon, niin vuoden päästä voit juhlia vuoden ilman pelejä.
Kovasti voimia :exclamation:

Kiitos Koodari noista kauniista sanoista. En nyt voi oikein kehuakaan tilannettani mutta olen taas järjestänyt velkani että pärjään ainakin niin kauan kuin töitä riittää ja pysyn pelaamatta. Olen lopettanut joustoluottoja mitkä ovat mahdollistaneet nopean rahan saannin.
Tähän asti olen pystynyt välttämään pikavipit joten nyt ei ole rahaakaan niin helposti saatavissa, tarvitsee jo tehdä työtä sen eteen mikä antaa toivottavasti riittävästi miettimisaikaa mitä on tekemässä. Tosiaan tuo retkahtaminen alkoholiin tuli minulle jumalattoman kalliiksi, kuten kerroin olin keväällä katkaisuhoidossa diapami höyryissä kun sorruin sitten pelaamaan. Nyt olin kesällä kuukauden Myllyhoidossa ja alkoholipuoli näyttää nyt hyvältä mutta pelipuolen kanssa on edelleen ongelmia johtuen tuosta kesän suurvoitosta joka kummittelee vielä mielessä.
Pelit pitää kuitenkin saada lopullisesti poikki mikäli aikoo elää hyvää elämää, sinä olet Koodari selviytynyt erittäin hyvin siitä voit olla tosi tyytyväinen.

Hienoa kuulla pelit poikki, että sinulla on tuo alkoholi nyt hallinnassa. Varsinkin kun se sai sinut pelaamisen kanssa syvään kuoppaan. Jooo-o, se varmasti jää sinulla vielä kummittelemaan tuo suuri voitto. Toivottavasti osaat siihen järjellä suhtautua. Se on jännä, vaikka itse en ole koskaan noin suuresti voittanut, niin se minun suuri pelivoitto (joka oli about 1200 euroa), niin aina silloin tällöin palautuu mieleen. Se jättää nykyään kylmäksi, mutta ihme juttuu, ettei jätä kokonaan rauhaan :slight_smile:

Olen kyllä tyytyväinen, ja olen onnellinen ja kiitollinen, että saan olla tässä tilanteessa. Kuten sanoin, tästä palstasta on ollut suuri apu, ja sinun sanoilla on ollut suuri merkitys :exclamation:
Toivottavasti saamme jatkossakin kuulla mitä sinullekin kuuluu. Ja varmasti kaikki täällä toivoo, että pääset taas vauhtiin tähän pelittömään elämään.

Mitä sinulle kuuluu pelit poikki? Tuollainen isompi voitto on kyllä pahinta myrkkyä peliriippuvaisen mielelle. Oma suurin voittoni oli reilut 3000 euroa ja se palaa vieläkin satunnaisesti mieleen peliajatuksina. Toivon kovasti, että pysyt pelaamatta ja saat asiat tasapainoon.

Kiitos kysymästä Peluritar, niin kyllä se on ollut vaikea uskoa ettei peleistä mitään voita vaan häviää niin paljon kuin vain rahaa löytyy.
Minulla on ollut vaikea hyväksyä tilannettani, ensin sorruin vuoden jälkeen pelaamaan, voitin, hävisin ja sitten voitin suuren summan jonka sitten hävisin ja paljon paljon muuta rahaa perään. On tosiaan ollut kurja olo ja on tietysti edelleenkin. Jostakin pitää vaan löytää positiivisuutta elämään ja katsoa mitä seuraava päivä tuo tullessaan, ei sitä elämää viitsi lopettaakaan vaikka sekin välillä pyörii mielessä.