…sellaista että maanantaiaamuna krapula ja vapina.
^ Joo, tuttua on. Myös muina aamuina, kuin vain maanantaisin.
Tästä tiesi myös Dumari monta vuotta sitten kertoa: youtube.com/watch?v=5II-aEFfz08
Asiasta silti selviää kun kalenteri näyttää enää pelkkää normipäivää. ![]()
Näin tänään sedän joka osti kahdeksan tölkkiä tarjouskaljaa.