Olenko mä ainoa...

Ei edes riippuvaisille, tai no enhän mä pärjää ilman melkosta määrää lääkkeitä mutta kumpi tulee ensin. Riippuvuus vai sairaudet joihin ne on määrätty, silloin hetki sitten ku pudotin maksa arvoja nähdäkseni onko se sökö tais puolet olla refloja ja puolet kipua, vitumainen pariviikkoinen ja otin pahimpiin tuskiin vähän ja arvot putos. Olin juomattakin pitkään mutta kun A klinikalla ei uskota niin juodaan taas, ei tiikeri juovilleen mitään voi.

Hyvää infoa eri lääkkeistä vaikkei muka ole narkomaani kuin joka toisen lääkärin mielestä, viikko ilman pameja ja neuroleptejä niin pumppu leipois kiinni. Digitalista en voi syödä ku oksentelen pitkin päivää, sitä ny taas ehdotettiin niin sanoin että määrätkää oksennuslääkettä jos se on hyväksi.

^ Täh? Neuroleptejä? En mä tiennytkään, että sä sellaisiakin vedät. Ovatkohan lääkeryhmien nimet nyt menneet sulla “vähän” sekaisin :wink: ?

Mitä hemmetin väliä sillä muuten on, minkä vuoksi on riippuvainen jostakin :confused: ? Toki jotkut tarvitsevat tiettyjä lääkkeitä ihan oikeastikin, kuka mihinkin vaivaan, mutta ei se, että syö lääkkeitä todelliseen tarpeeseen suinkaan riippuvuudelta suojaa, etenkin, jos kyseessä ovat PKV-lääkkeet ja pidempiaikainen lääkitys. Vaikkei lääkkeistään saisi edes mitään euforioita tms. oloja, eli varsinaista psyykkistä riippuvuutta ei kehittyisi missään vaiheessa, niin kyllä esim. opioidilääkityksestä ainakin jonkinasteisia fyysisiä refloja pukkaa lähes väistämättä, jos niitä on joutunut pitkään syömään. Niin se ihmisen elimistö vain toimii. Monet, jotka käyttävät esim. juuri oppareita täysin laillisesti ja tarpeeseen, kehittävät niihin myös hyvin vahvan psyykkisen koukun, vaikka sinulle, Neuro, ei olisi niin käynytkään. Sä et ehkä saa lääkkeitäsi hyvää oloa, mutta kyllä ne huumaavat lääkkeet monilla kipupotilaillakin toimivat euforisoivasti ja väärinkäyttöä esiintyy sen johdosta.

Toki on hieman eri asia säätää huumeensa/lääkkeensä kadulta ja pyöriä ties missä veturiporukoissa sekoilemassa, kuin hakea aineensa laillisesti apteekista, mutta itse riippuvuus voi olla kuitenkin aivan yhtä vahva kipupotilaalla ja katunarkilla.

Onneksi ei tarvi ajatella lopettamista, yrittäisin lopettaa jos se olisi mahdollista ja kunhan se hyvä päivä(t) tulee pudotan heti määriä jotta niiden teho säilyisi ilman annosten nostoa. Neurotol Slow 200Mg määrättiin 4 kpl/vrk ja yhdellä yöksi pärjää lähes kokoajan, ei kramppaa enkä kirskuttele hampaitani. Pamit nostettiin kympeiksi takaisin kun en suostunut sydänlääkkeisiin enkä verenpaine lääkkeisiin, paineet on ihan siedettävät kun on rento olo eikä pumppu tao tuplavauhtia.