Olen vähän aatellut tätä foorumia

Olen aatellut, että mikä meno täällä onkaan. Foorumin uudistaminen jälkeen on sivusto hiljentynyt entisestään. Mistä se mahtaa johtua? Tuskin juomaongelmaiset ovat kuitenkaan vähentyneet. Muutama vanha osallistuja jaksaa vielä silloin sun tällöin jotakin lähettää tänne. Olen aika ihmeissäni, että miksi näin pääsi käymään. Ennen tämä oli aika kiva foorumi, missä oli joskus päivittäin tosi vilkasta. Toivoisin takaisin entiseen palaamista. Oli joskus silloin ennen ihan hauskoja keskusteluja. Olisi itsellä paljon kerrottavaa alkoholin kuorruttamasta elämästä, mutta vähän miettii, viitsiikö tänne mitään jakaa.

2 tykkäystä

Niinpä, uudistus ei ollut minullekaan mieluisa.

1 tykkäys

Olihan tämä uudistus paljolti ihan uudistamisen ilosta tehty ja paljon korjattiin sellaista, mikä ei ollut rikki. Käyttäjiltä ei myöskään taidettu pahemmin kysellä :thinking:. Toisaalta alusta oli kyllä vanhentunut ja mielestäni tässä uudessa on hyviäkin puolia, mutta, joo, vähemmälläkin uudistusvimmalla olisi pärjännyt.

Uudistus voi olla osasyy foorumin hiljentymiseen, mutta oli se kehitys nähtävissä jo vanhanaikaisen foorumin puolellakin. Enemmän taitaa vaikuttaa se, että nykyisten nopeiden nettikanavien ja -sovellusten aikana perinteiselle hitaalle keskustelufoorumille ei ole niin paljoa tilausta.

Hiukan ristiriitaista mielestäni toivoa ensin foorumilta aktiivisuutta ja sitten todeta viitsiikö tänne kirjoittaakaan. Ihan itse se on oma tonttinsa hoidettava tässäkin asiassa. Joko aktivoi foorumia kirjoittamalla itse tai sitten äänestää jaloillaan ja poistuu, jos kokee tämän nykyään turhaksi mestaksi.

1 tykkäys

Onhan tämä vähän hiljainen foorumi. Asiaa ei tunnu sekään auttavan, että täällä puhutaan aiheesta, mistä ei mieleellän puhuta somessa omalla naamalla.

1 tykkäys

Minulla uudistus on vähentänyt kirjoittamisen lähes nollaan. Lueskeltua tulee silti säännöllisesti mutta sivusto näyttää vähän sekalaisesti lukemattomia ketjuja, osa voi olla hyvinkin vanhoja. Samaa mieltä kyllä olen, että palsta on tarpeellinen ja aktiivisempana varmaan monelle vieläkin hyödyllisempi.

Hei kaikki!

Kiitos palautteistanne! Jatkakaa toki tätä hyvää keskustelua ja laittakaa toiveita, miten foorumi voisi olla selkeämpi ja käytettävämpi teidän mielestänne.

Foorumi on teitä varten, olisi tärkeää saada siitä mahdollisimman hyvin palveleva. Ja kuten Winston sanoo, keskustelu luo keskustelua, eli jokaisen aktiivisuus pitää foorumin elävänä.

Aurinkoista kesää!

terv. ylläpito

1 tykkäys