Olen lopettaja mutta siirryn tänne palstalle

Ja näin siksi, että meininki lopettajien puolella on lähtenyt ihan lapasesta. Tapellaan vaan keskenään ja nyt lisäksi vielä ilmestynyt trolleja, joita kaikki eivät edes tajua trolleiksi vaan alkavat vääntää niidenkin kanssa kättä. Tällä palstalla sen sijaan on ollut mukava seurata keskusteluja ja ottaa kantaa (ainakin toistaiseksi vielä) esim. Nti kulaus ja nainen75 tukevat toisiaan ketjuissaan hienosti, kun taas tuo toinen palsta vaan taistelee AA-keskusteluista trollaajien säestämänä (niin ja olen itse AA:n jäsen). Mutta, jotta saisi asiallista keskustelua aikaisiksi niin halusin siirtyä tänne vähentäjien puolelle vaikka tosiaan lopettaja olen (nyt siis 4kk raittiina). Minun stoorin voi lukea täältä viewtopic.php?f=42&t=27333 lyhyesti.

Heippa, kiva kun tulit. Minä yritän myös lopettaa, vaikka olenkin tällä puolella. Enkä kyllä siirrykään, kerran lueskelin noita juttuja ja väännöltä se vaikuttaa. Melkein lähdin jo baariin, kun siellä oli kriteerit alkoholistille ja huomasin, ettei mulla mitään ongelmaa olekaan :laughing: Ihan toivoin sen olevan totta.
Tsempataan siis toisiamme, mukava, kun on enemmän remmissä :slight_smile:
Ai niin, hyvä päivä tänään en juo, mut sitäkin enemmän syön, oho :sunglasses:

Tervetuloa tänne vaan! :slight_smile: Olen itsekin lopettaja mutta vähän samoista syistä kuin sinäkin aika katsoa peiliin en ole viitsinyt siirtyä lopettajien puolelle. Kaitpa me siis täälläkin saadaan olla vaikka lopettajia ollaankin, toivottavasti ainakaan kukaan ei tule potkimaan pihalle! :wink:

Itse en tuohon AA:han osaa ottaa kantaa kun en ole kokeillut mutta pääsiäisen jälkeen ajattelin kokeillä käydä myös AA:ssa. A-klinikalla sitä ehdottivat, olen tässä vaiheessa valmis ottamaan nöyrästi kaiken avun vastaan eli kannattaahan se kokeilla.