Olisi helvetin mukavaa hakata sut vammaseksi.
Sori, en mä sua hakkais, mua vaan otti päähän joku sun juttu. Sori.
Mä kun olen alkoissa väkivaltanen joskus. Tuomiookin tullu. pahin 3 v ehdollist hengenriiston yrityksest.
hahaa mul olis yks kusipäärottahyväkskäyttäjäpaska jost ei kellekää oo koskaa mitää iloa tai hyötyä tai onnea ketä vois vähä hakata.
tappasin sen saatanan sekasikiön jos siit ei koituis harmia eräälle tärkeelle ihmiselle, ny ei voi istuu linnas… muute juoksisin sinne ylpeenä jos sen yhen likasen rakin takia sinne menisin. sellane vitun wannabe joka osaa vaa raiskaa lapsii ja naisia mieluiten raskaanolevia, ainaki henkisesti ehkäpä muutenki. ja nauraa päälle- vittu oksennan.
Keijukainen, kulta pieni, ei nyt käydä sentään väkivaltaisiksi, please.
Varmaan jokaisella välillä kilahtaa ja tekee mieli tappaa joku. Sanon kokemuksesta, ettei se tappaminen auta. Koettu on, mutta ei silti auta. <3
täs tapaukses auttais, koska se jatkaa tota paskaa vieläki.
no okei jos vähän vaa lyö enimmät kakat pois päästä?
Sormista on hyvä alottaa, vääntää yksitellen kämmenselkään tai lyö koko käden pölkylle ja antaa vasaraa, moukaria tjsp vastaavaa käteen sopivaa millä lyödä. eipähän ainakaan käsillään mitään tee enää, pesäpallomailalla voi myös antaa polvilumpiolle hieman kyytiä niin eiköhän hidasta menoa. aamen!
Ketju lukitaan asiattomana -Päihdelinkin moderaattori