Olen Antti ja olen peliriippuvainen.

Moi kaikille ! Olen 24-vuotias mies ja aion tämän viestin myötä lopettaa kaikki rahapelit.

Taustani on se että hurahdin 15-vuotiaana kolikkopeleihin ja veikkauksiin 18-vuotiaana kuvioihin tuli nettipokeri ja slotit.Nyt olen siinä tilanteessa taloudellisesti, että olen noin 6000€ velkaa luotto ja pikavippi yhtiöille.
Aloitin taisteluni riippuvuutta vastaan myöntämällä itselleni olevani peliaddikti ja kerroin avopuolisolleni tilanteeni. Asian tunnustaminen ja siitä kertominen lähimmäiselleni pudotti suuren taakan sydämmeltäni, jonka riippuvuus on aiheuttanut. Seuraavaksi aion laittaa talouteni kuntoon myymällä omistus asuntoni, jotta saan velkani maksettua.Sen jälkeen aloitan puhtaalta pöydältä päivä kerrallaan pelittömmän päivän. Ja voin toivottavasti elää ilman sitä stressiä ja pahaa oloa minkä pelaaminen on minulle aiheuttanut. Tiedän että se ei ole helppoa mutta teen kaikkeni etten enää ikinä pelaa ! T: Antti

Tunnustaminen on varmaankin se eka asia. Mutta älä ihmeessä myy omistusasuntoa 6000 euron takia! Vuokraa joutuu kuitenkin maksamaan ja voi olla lainan saaminen myöhemmin pankista hieman hankalampaa!

Joo ei nyt varmaan kannata kämppää ruveta myymään tollasen summan takia :open_mouth: pysyt vaan peleistä erossa ja maksat velkas hiljalleen pois niin kun minäkin yritän. Kaikki kyllä selviää kunhat et pelaa! :slight_smile:

Sitä vaan, että äläs pelaile enää. Elämässä ja maailmassa kun on kaikkea muuta niin mielenkiintoista ja hienoa, että mahdollisuuksia ei kannata hukata pelaamalla ja tuhoamalla sitä kautta edellytyksensä mukaviin asioihin. Kun ei pelaa, niin voi matkustaa maailmalla, treffailla mimmejä, ajaa mukavalla autolla, syödä terveellistä ruokaa ja asua mukavassa asunnossa :slight_smile: Ihan näin aluksi. Tai sitten vaan on henkisesti rauhallisempi parempi olo. Vaikea se on toisen sanoa. Kyllä mäkin taisin lukea vastaavanlaisia kommentteja silti oon pelannut vuoden aikana varmaan 7000 euroa. Sitä ennen muutama kymmenen tuhatta euroa. Mutta kuitenkin, jos nyt jotain jäis mieleen.

Jos luottotietosi ovat puhtaat, lainaan saanti ei ole ongelma pankista asuntoa vastaan. Joka tapauksessa velkojen yhdistäminen jotenkin helpottaa kokonaisuutta. Varaa aika velkaneuvontaan ja muista velkaantuminen on peliriippuvuuden oire!!!

Ja tästä entenpäin olet päivän kerrallaan pelaamatta!

Asiat elämässä alkaa järjestyä.Kävin pankissa ja sain kulutusluottoa 6000€ millä sain pikavipit kuitattua pois eikä asuntoa tarvinnut myydä. =) Olen kohta ollut 3kk pelaamatta, ensimmäinen kuukausi oli tosi vaikeaa, pelihimo ja sen hallitseminen tuntui välillä ylitsepääsemättömältä.Vieläkin tulee välillä mielihaluja pelata mutta kun ajattelen sitä tunnetta minkä velkaantuminen ja se paha olo kun oli hävinnyt monta sataa euroa parissa tunnissa sai aikaan niin ei tee mieli pelata. Varmasti tulee vielä monta kertaa tahtojen taisto pelaamisesta mutta yritän pysyä kovana. Olen aloittanut urheilemaan se tekee mielelle ja kunnolle hyvää sekä auttaa hyvin saamaan kaikki arkiset asiat sivuun hetkeksi. =) kiitos teidän viesteistä kiva että on saanut hyviä neuvoja eikä syyttävää sormea. :slight_smile:

Hieno kuulla! Onnittelen! :slight_smile: Ja tottakai, kun syyttely ei auta mitään, tulisi vaan entistä paskempi olo. Hienoa että täällä on kannustavia ja ymmärtäviä ihmisiä, jotka jakavat neuvoja muille. Mukava kuulla että asiat alkaa järjestymään. Se antaa toivoa.