^ Laskuissahan ne huonot olot piristä yleensä vasta alkavatkin, mutta älä nyt, jumalauta, korjaile sitä oloasi vetämällä piriä aina vain uudestaan, vaikka se toki hetkeksi saattaakin helpottaa. Sillä menolla saatat itseäsi kaiken aikaa vain pahempaan jamaan. Ihan sama juttu, kuin alkoholin kanssa, eli pahennat ja pitkität kärsimystä, kun lääkitset sitä sillä, millä se on tullutkin. Tenox ja Diapam kyllä saattavat hyvinkin jeesata laskuvainotuksiin ja -harhoihin ja tuoda unta, jota nyt tarvitset, mutta jolleivat nuo riitä, niin hakeudu nyt ihmeessä hoitoon, jotta saavat annettua sulle kovempia troppeja, jotka ovat siinä tilanteessa ihan paikallaan. Ja mikäli saatkin avun noista benzoista, joita sulla jo on, niin älä sitten sitä virhettä tee, että nukuttuasi hyvin ja saatuasi muutenkin olosi paranemaan, aloitat pirittelyn taas uusin voimin. Amfetamiinilla saa itsensä vedettyä todella hienoon psykoosiin, jos sitä kiskoo vähänkin pidempään ja psyyke on muutenkin, mitä on . On kokemusta. Alkoholi ja amfetamiini ovat varmaankin tuhoisimmat myrkyt, mitä omakohtaisesti tiedän. Alkoholi toki on sisuskaluille myrkyllisempää, mutta ne psyykkiset vaikutukset ovat suunnilleen yhtä pahoja, pirissä väliin jopa pahempia.
Olenko aistivinani tässä hieman liikaa kavereiden syyttelyä ? Tokikaan tuollaiset kaverit eivät ole parasta mahdollista seuraa, mutta kyllä sitä nyt jokin vastuu on omista tekemisistään otettava, vaikka jurt onkin nuori(ihan täysi-ikäinen tosin) ja kaiketi altis vaikutuksille. Minun eräs tuttavani yllytti minua joskus paskomaan housuuni, mutta enpä tehnyt sitä, koska se tuntui niin typerältä idealta :mrgreen: . Sitä paitsi, harvemmin mitkään päihdykkeet taivaalta syliin putoavat, ts. jonkin välikäden kanssa siinä aina ollaan tekemisissä, kun päihteitä hankitaan ja toki sitä välikättä voi sitten syyttää kaikesta, mutta se lienee lähinnä perustelua sille, että voisi jatkaa päihteilyään, kun “emmä voi tälleKÄÄN mitään, byäää!” . En minä ainakaan syyttele Alkoa, lähi-Siwaa, lääkäriä/apteekkia tai kulmakunnan diileriä kaikista saatanan alkoholi- , lääke-, ja huumeongelmistani, vaikka nuo mainitut tahot verrattain auliisti mulle myyvät/jakelevat vähän sitä sun tätä :mrgreen: .
^ Mm. Crohnin tauti aiheuttaa ripulia ja veikkaan, että se parempi ruokavalio saattoi unohtua piripäissä , mutta, joo, amfetamiini kiihdyttää elimistöä yleensäkin ja näin ollen usein myös suolentoimintaa. Itselleni piri(kin) aiheuttaa ennemmin ummetusta, mutta yleisempi ilmiö kuitenkin lienee tuo, että paska luistaa paremmin, vaikkei piristä varsinaista ripulia saisikaan. Sitten ne jatkeaineet voivat olla ties mitä sontaa, joten on mahdollista, että niilläkin olisi jotakin osuutta asiaan.
Ihan loistavasti nukkuakin oon pystynyt ja vähitellen syömäänkin ! Enimmäkseen menee kaurapuuro alas ja jotain kevyttä! Tohon roskaan en ikinä enää koske miten oikeasti te piripäät kestätte sitä mun psyyke meinas jo haljeta ! Tuo on paljon pahempi olo kuin viikon ryyppyputken jälkeen! Pian terapialle juttelemaan ja ketipinor pitäis ottaa takas käyttöön ! Mulla tuntuu olevan kesäfiilis vaikka kylmä tuolla onkin !
^ Jaa’a… En mä oikein itsekään ymmärrä, miten silloin nuorena piripäänä kestin . Tai enhän mä lopulta kestänytkään, eli kun oli tarpeeksi pitkä ränni takana, niin katkolle/lataamoon se aina päätyi :mrgreen: . Yllättävän pitkään(jopa lähemmäs 2 viikkoa ) pystyin kuitenkin joskus vetämään putkeen ennen kuin menin siihen totaalisen paskaan kuntoon, josta ei ilman laitoshoitoa sitten olisikaan selvitty. Enää mulla eivät tulisi kuuloonkaan tuollaiset pirikuurit. Max. pari vrk. riittää jo oikein hyvin siihen, että olen siinä kunnossa, etten todellakaan pysty jatkamaan pirittelyä. En tosin ole koskenut piriin kesän jälkeen, eikä ole ollut edes mitään hirveitä himoja. Silloin se aiheutti mulle sydänpysähdyksen, johon melkein kuolin . Toivottavasti se säikäytti mut loppuelämäkseni, koska ei se piri mullekaan mitään hyvää tee. Toivottavasti säkin säikähdit piriä loppuiäksesi .
Jepjep, hyvä juttu, jos vointisi on parempi ja pääset taas terapiassakin käymään .
parin päivän päästä 2kk takana alkoholitonta elämää ! Nyt voin jopa ilman Olueiden kuolaamista käydä kaupassa :mrgreen:! Haista v*ttu etanoli ja pysy kaukana minusta niin kuin minä pysyn sinusta ! Chronin tauti on vähä vilkkaimillaan lääkärissä kävin ja pitää syödä kevyemmin riisiä,perunaa en voi ollenkaan syödä eipä kuulemma sovi mun vatsalle . ! Ainiin joo eipä olekaan musta tulossa isää tunnusti pettäneensä mua meidän aikana jiihuuu voe tätä ilonpäivää! ei musta ole kakkavaippa kädessä olemaan , vaikka lapsien kanssa pärjään ihan hyvin ! Kannabis kyllä vaikuttaa tällä hetkellä et saan unirytmistä kiinni , ei jaksa noita kemikaaleja aina ahmia tulee pöhönä :mrgreen: !
Huomenna 19vuotta täytän )) juhlinpahan ilman holia.mehua ja kakkua syöden
mitä mitä mitä mitä mitä v*ttua! Kannabis ei enää toimi mulla vaikka gemmin polttais niin ei nouse hattuun !
Mikä vikana onkohan ketipinorin ansiosta , kun mieli on nyt pysyny hyvänä eikä ole kukkaa tarvinnut hiisailla:D?!
ja toleranssi mulla ei kukkaan ole niin paljoa sentään en oikeen ole poltellu n.15-20krt polttanu elämäni aikana :mrgreen:
Joillakin ihmisillä neuroleptit (tähän lääkeryhmään syömäsi ketiapiini kuuluu) vähentävät jopa merkittävästi kannabiksen vaikutuksia (erityisesti sitä high-tilaa/psykedeelisiä vaikutuksia). Toisaalta taas toleranssisi ovat saattaneet nousta sen verran korkealle, ettei varsinaisia päihdyttäviä vaikutuksia enään esiinny (näinhän nimenomaan käy esim. kaltaisilleni lääkekäyttäjille). Tosin tolet eivät kyllä ihan näin nopeasti kuuluisi nousta mitä olet kertonut käyttömääristäsi/käyttökerroistasi
Toisaalta taas polttamasi kukka on saattanut olla todella kehnoa tai jopa “hassuimmassa” tapauksessa jo ennalta valmiiiksi vaporisoitu parempiin keuhkoihin ja olet hankkinut täysin toimimatonta kenkäheinää :mrgreen:
Onnea myös täältä 19v synttäreidesi johdosta ja pidä tosiaan korkki kiinni sekä jätä ne pulveri/subu leikit muille!
Lääkäri suosittelei mut eläkkeelle jo oon kuulemma työkyvytön kaksisuuntaisen mielenhäiriön takia en pysty työskentelemään aktiivisesti enkä panostamaan työhön kunnolla sairauteni vuoksi myös chronin taudinkin takia! töissä en kyllä ole mutta oishan se joskus kiva töihinkin päästä ! Sosiaali meinas mulle määrätä pelkästään ruokaanja hygienatuotteisiin yms joka viikko jotain lahjakortteja kun kuulivat alkoholismistani mun mielestä syrjintää eikä luoteta alkoholisteihin ett voi toipua sairaudesta tekis mieli mennä sossutantalle näyttämään kuukauden ostokuitit et näkyykö onko ostoksissani olutta ollut! huhuh tää yhteiskunta!
Taidat olla aika nuori joten todella surullista nyky-yhteiskunnan osaamattomuutta/kyvyttömyyttä hoitaa asioita
eikä vain toimia älyvapaina kumileimasimina joilla pikkasen vaikeammat asiat maton alle pois silmistä. Ja eräs typerä selitys tulee aina vaan enempi ja enempi esille - ei mukamas ole resursseja (kun siis ei osata)…
Tsemppiä, älä anna periksi jos itse haluat ja uskot kykeneväsi työelämään!
2KK Täynnä on tää niin mahtavaa olla ilman tuota lientä . Tää ketipinor tosiaan on hyvä lääke mieli on kokoajan vakaa eikä mitään masennus tai ylikierroksilla menimisiä ole! Nyt salille ja rauta nousemaan
Myöhästyneet onnittelut 19-vuotiaalle jurtille, kun nyt tälle puolelle eksyin . Onnittelut myös alkottomuudesta ja kait mun on onniteltava sua siitäkin, ettei susta sittenkään tullut isää, koska, noh… susta ei ehkä olisi ollut siihen hommaan, näin kauniisti ilmaistuna :mrgreen: . Ainakaan vielä. Mistäpä sitä tulevaisuudesta tietää, sitten kun olet vähän vanhempi ja saanut elämääsi paremmin järjestykseen.
Hyvä, jos sulle on lääkityksestä apua, etkä saa mitään hirveitä sivuoireita ketiapiinista. Mä aina kammoan niin kovasti neuroleptejä, mutta jos Ketipinor auttaa sua pysymään erossa päihteistä ja muutenkin parantaa mielialaasi, niin paljon pienempi paha se on, kuin ne hirveät päihdesekoilusi.
Ihana päivä tänään ! sai vähän tunteita päästää! lapsuuden takia myös alkoholismini johtuu pari kysymystä niin terapeutti sai avattua ainakin puolet mun tunne maailmasta tippahan siinä linssiin tuli hyvä niin ei tarvi alkoholia eikä mitään muutakaan päihteitä vetään kun tunteita saa purkaa! vieläkin rupeaa itkettää kun mietin asioita mitä haudoin sisälläni ja yritin desinfiodoida viinalla! + miten se osasi vetää oikeista narusta että kerroin sille lapsuudestani! terapia oikeasti auttaa oikeasti ainakin minua ! iloinen
Hienoa kuulla tälläisiä uutisia ja ole jatkossakin mahdollisimman avoin sekä rehellinen hoitotahoillesi (hyviä terapeutteja on nimittäin todella hankala löytää). Tsemppiä ja tee kaikkea muuta kuin asioita jotka liittyvät päihteisiin… Pyri syömään terveellisesti/tasapainoisesti, harrasta, vaali kunnollisia sosiaalisia suhteita jne…
Nyt on täällä yksi todistaja lisää , että kukka parantaa sairaita (laillistakaa tarvitseville) sain kaverilta northern lightsiä kun vatsa on ollut todella kipeä! mitäpä siinä vatsa rauhoittu! suolisto tuntui saaneen levon !
^ Totta helvetissä se auttaa kun sulla on lääkärisi mukaan Chornin-tauti! Suosittelisin tutustumaan aiheeseen (englanniksi) ja valitsemaan myös niitä cbd-pitoisia lajikkeita mukaan koska tälläinen thc-lussutus mitä minä joudun sairauteni vuoksi tekemään ei todellakaan sovi kaikille ja haittoja saattaa ilmetä. Tää koko hamppukielto juttu nyt vaan on helvetin iso kusetus.
Mua naurattaa makeasti kun tämä asia lävähtää myös täydellä voimalla tänne Suomeen joskus 5-10 vuoden kuluttua :mrgreen:
Ei tätä hommaa pystytä enään kauaa pitään kasassa… Amerikassa ollaan jo koko hemmetin huumeidenvastaista-sotaa lopettelemassa, puhumattakaan nyt jostain rikkaruoho kielloista. Ja sieltähän tämä koko kieltoidea on alunperin peräisinkin.
Vois vaan heivaa helvettiin kaikki antibiootit sun muut paskat , koska mikään muu ei ole auttanut mua! aivan hämmenyin kaveri sano ota tuosta nyt niin sulla on parempi olo ei menny kauaan kun rupesi vaikuttaa + otin soppelin määrän , että en ihan kuosia hakenu! Nyt oon 101% laillistamisen puolella! !!!
Kävin kokeilemassa AA-Kerhoa eileen.! ei se oo vaan mun juttu joillekkin se toimii ja mä en taas yhtään tykännyt kun paljon ihmisiä ympärillä ihan vaan kuuntelin muiden tarinoita. karmivia asioita on alkoholi saanut monelle alkkikselle tehtyä ! Terapia riittää minulle ja hyvä niin…! Voisin pitkästä aikaa hakea itselleni ja kaverilleni vähän pizzaa ja leffoja katsella koko sunnuntaipäivä ! mädäntykää te krapulaiset :mrgreen: !
Hienoa kuitenkin, että kävit. Varmasti avarsi mieltä ja käsitystä etanolin tuhovoimasta varsinkin ku se nyt sattuu olemaan tosiaan yksi karmaisevimmista huumausaineista tällä maapallolla. Tappaa ihmisiä kuin kärpäsiä…
Minäkin kävin aikoinani piipahtamassa monessakin ryhmässä enkä ole lainkaan katunut vaikka en tosiaan siellä enään käy kun ei sinne ole mitään asiaa.