Oksikodoni + tramadoli/kodeiini

Eli, mitenkä vaikuttaa oksikodoni kun on ottanut aamusella tramadolit (225mg)? Kun toiset sanoo, että laimentaa vaikutusta, toiset sanoo vahvistavan toisiaan ja toiset sanoo konttien jyräävän rambot. Asiantuntevia vastauksia mielellään. Ei viitsisi haaskata kontteja kun ei ole 200mg enempää ja haluan niistä kaiken hyödyn irti.

Niin, ja sitten entäpä kodeiiniä alle ja oksikodonia iiveenä päälle? meneekö toinen hukkaan vai tehostaako toisiaan? Tramalit ja kodeiini taitaa voimistaa toisiaan, mutta mitenkäs konttien kanssa?

No, päätin kokeilla n. 50mg oksikodonia iv. Toimiihan nuo, tiedä sitten heikentikö, mut euforiaa puskee jokatapauksessa. :sunglasses:

Seuraava testi 150mg kodeiinia ja 40-60mg konttia, niin nvoipahan itse todeta buustiiko kode vai ei.

Noniin, sitten olisi toi kodeiini+oksiokodoni testattu. Ensin 150mg kodeiinia ja konttiväsäilyjen jälkeen (40mg) odottelin 10 minsaa (yht. 15min kodeiinin ja oksikodin välillä).

Tulos: Ei sen kummempaa kuin pelkällä oksikodonilla, taidan napata vielä 20mg oc:tä ja sit paukut päälle.

Oon paljonkin käyttänyt yhdistelmiä oksikodoni+tramal ja oksikodoni+kodeiini. Yleensä noi kombot on tuntuneet paremmalta kuin pelkkä oksikodoni.

Tuhottoman vanha postaus mutta itselle tiputettiin oksikodonia sairaalassa ja taustalla oli tramalia ja kipulaastari. Minä en huomannut mitään vaikutusta. Oikein surkuttelin kun ajattelin, että tuleepahan tämäkin koettua mutta en tosiaan kyllä erottanut minkäänlaista olotilan muutosta. En edes kivun suhteen. Määrästähän en kyllä tiedä, oisko sitten ollut niin pieni annos tai minun kohdalla blokannut muut vaikuttamassa olleet… Mietin vaan mahdollista seuraavaa kertaa varten. :unamused: :smiley:

^ Jos sulla oli Norspan-laastari käytössä, niin ei se mikään ihmekään ole, jos oksikodoni ei vaikuttanut. Buprella kun on tapana blokata muiden oppareiden vaikutusta, jos toki yksilöllistä taas, kuinka tehokkaasti se sen kenelläkin tekee. Tramadoli on hieman sellainen outo aine, lieneekö varsinainen oppari lainkaan, vaikka sillä opioidivaikutus onkin, että se toimii buprenkin kera päällekkäin. Itselläni ainakin Tramal toimi varsin mainiosti, vaikka olisin vetänyt buprea kuinka, vaikka muita oppareita mun oli aivan tuhlausta yrittääkään kombottaa bupren kanssa.

^^ Bupre blokkaa oikeat opparit pois, niin ne eivät pääse vaikuttaa millään tavoin.
Oon aikoinaan testaillu (tyhmyyksissäni ja en tod. suosittele) et otin bupren päälle oxya, ja ei mitään vaikutusta. Sit kokeiltiin fentaa (joo helv… tyhmää), ja siinä kohden ONNEKS oli bupret alla, koska meni sen verta paljon etten olis tässä enää…

Edit. Winston ehtikin jo kertoo saman asian, mut menkööt tää minunki sepostus… :slight_smile:

Nyt ei bubre ole sotkemassa tätä kertaa.
Eilen (toisessa plinkin keskustelussa asiasta kysyinkin) kokeilin tosi pienen määrän iv:nä. Aiiiiivan järkyttävä pääkipu jysähti aamuyöstä ja vieläkin tuntuu. Mietin vaan, että oliko syynä iv annostelu vai taustalla Trampalgin ja muutama siideri…?
En todellakaan halua samanlaista jomotusta enää kertaakaan joten jätän ainakin iv:t pois. Vahvuus olikin vain 10mg ilmoitetun 20mg:n sijaan.
Ennen kokeiluani taisin jonkun muun iv kerrasta lukea, että hedari oli tullut.
Mikähän siinä on syynä? Jos otan tabletit murskana niin käykö samoin?

Oksyt-tekee pään kipeäksi jos sitä ottaa liikaa. Kaveri tööttäsi ja itse vedin 40mg nokkaan ja pari tuntia ja molemmilla hedari. 20 mg nokitettuna ei tehnyt päätä kipeäksi. Myös jos syö niitä niin ei tule hedaria helposti. Pääkipuun ei sitten auta juuri mikään… Tosi vittumainen