Mulla oli kusitestit ja niissä näky thc ja bentsot. Ei siinä mitään, mutta testit oli torstaina ja bentsoja olin syönyt TASAN viikko sitten(2kpl tenox, 1kpl diapam) Ja mullakun oli sellanen käsitys että bentsot näkyy 1-6 päivää, vai riippuuko bentsosta?Nimittäin testien ns. pitäjä sanoi, että jotkut bentsot näkyy 5-6 viikkoa?Pitääkö paikkansa?
http://www.yhtyneetlaboratoriot.fi/kasikirja/kuvat.asp?id=51
Fenobarbitaali näkyy max. 30 päivää. Eli sekin vain noin neljä viikkoa. Voihan noi testin pitäjät höpistä mitö vaan.
Joo ton sivun oon nähnytkin…kiitos linkistä ja kuten sanoit, ne testin pitäjät voi sanoa mitä vain, enkä minä niitä usko, jos uskoisin, niin miksi kysyisin täältä?
Riippuu aineenvaihdunnasta ja kuinka säännöllisesti bentsoja on syöty. Kyllä toi neljä viikkoo on ihan tavallinen aika minkä kusessa näkyyy.
säännöllisyys on vitun harvoin, ehkä noin viis kertaa vuodessa otan bentsoja.(pirilaskuihin yms)…
Kaverilla näky yksi diapam kuukauden…
Niinpä
Puoliintumisaikoja yms. → benzo.org.uk/bzequiv.htm
Aika hyvis kuosis ton naama ja kunto+miekkailutaito vaikka virunu kuus vuotta muutaman neliömetrin kokosessa paskaläjässä… hampaatki ku pepsodent mainoksesta. (Puhuin siis rautanaamiosta, joka on menossa nelosella)
uidepöö, noin neljä tuntia vielä ni tulee tili, sit lähen niihin maihin abc:lle vetään hyvät satsit sämpylöitä,röökiä,limua ja muita herkkuja naamaan…
hei vaan rakkaat!
huh että oli sit kans kyl lomaviikko!
ensinnäkin, huomasin, ettei mulla oo mitään elämää ilman töitä, se oli kamalaa.
kiskoin sitten aluks sitä mörköö siinä “viikonlopun”. tai noh, vedin sitä ehkä jonkun yhden gramman, mikä riitti mulla noin 3-4 päivää. se oli hienoo. käsittämätöntä. nollayksviis otin alkuun ja huhhuh kun meni jo yli. yli vuorokauden sitten puksutin nollakolmosella, about parit vedot otin. tsiisös.
hommasin myös aboput 15ketulaa hyvää lätkää, ja sitä siinä polteltiin kokoajan samalla, ja sitäki tarjosin ihan vitusti kaikille.
mulla oli sitä vauhtia melkein seiska, mut sit poistin osan, ja tarjosin sitä ihan vitusti kaikille. soitin vaan ihmisille et tuu tänne, mä tarjoon!
ku vittu et oli kivaa tarjota ihmisille sellasia nollaykkösen roikkuja millä ne meni koko päivän. porukka katto ku heitin klikkiin jonkun just nollaykkösen, et justjust, vitun pihtarihuora, tänkö takia se mut tänne juoksutti, kunnes otti ne vedot ja tukka nousi pystyyn.
se oli amfetamiinia, eikä mitään vitun PIRIÄ.
huhhuh.
noh, sit loppupeleissä ku olin poistanu sitä muutaman gramman, ja tarjonnu loput, niin sit alko myöhemmin ihan vähän kyl vituttaan se, et olis itekki voinu kiskoo sitä enemmän, mut toisaalta oli kuitenki kiva ku sai tarjota ihmisille.
siitä sitten jatkoin ihan paikallisilla seteillä, mikä sekään ei ollu hassumpaa. nyt on lähiaikoina ollu tua huumemekan suunnalla oikeesti hyvääki settiä. ja se on ollu tosi omituista.
mutta takas asiaan. sillon torstaina ku lähdin radalle, jatkoin siitä seuraavaan torstaihin. eli 8 päivää. parina viimisenä yönä kyl nukuin muutaman tunnin (ku piti aina lopettaa se kuuri siihen), mut sit aloin yleensä taas aamusta kiskoon lisää ku ei pystyny oleen normaali ilman sitä vitun vauhtia. ei sekään kivaa ollu.
noh, sit perjantaina ryyppäsin ja pidin hellää ja hempeetä elämän valon kans, ja lauantaina lähdin taas radalle ku elämän valo kävi riehumassa eri paikallisessa baarissa ku minä (ja hankki sitten porttikiellon sinnekki…) huhhuh.
sunnuntaina päivällä sitte otin ne viimiset, illalla haettiin mässyä, polteltiin taas vähän kukkaa ja katteltiin leffoja. aamulla kouluun.
eka koulupäivä oli ihan kiva. aluks olin ihan varma, et tää on samanlainen paskalaitos ku kauppis, ja et ihmiset on ihan vitun palikoita ja et vaan hajoon heti ekan viikon aikana. väärin arvasin.
sain heti ekana koulupäivänä uuden kaverin ja se oli kivaa. se poika tykkää kans polkasta niinku mä. jee
muutenki uskon että tästä tulee enemmän ku siitä aikasemmasta laitoksesta…
oon pärjänny tosi hyvin ilman sitä vitun vauhtia, eikä oo ees kitkuttanu…
pilvee nyt vähän on tietenki ollu pakko poltella, mut se onki ainut päihde minkä kelpuutan.
kyl tää tästä.
nyt pitää lähtee paineleen, ku meillä on kastajaiset. haalarit päällä suorittaan rasteja ympäri hämptonin keskustaa ja sit metropoliin. ei vittu.
mut kyl tää tästä.
en ehdi nyt mitään muuta tässä tarinoimaan, mut tuun takas sit ku pääsen meiän iskälle, tänään myöhemmin tai sit huomenna tms.
jou, stay out of drugs.
Hyvin kirjotettu beyootch, tuollaisia on aina hauska lukea
beyootch,lähtikö koulut mukavasti rullaan…varmaan mukava olla hieman erossa mekasta…onko säätötouhut vähentynyt reilusti
p.s:onko ketään seurannut live8ttiä,menikö black eyed peas jo green day veti hyvin
edit:ei ollut menny,pieni ylläri tuli loppuun kun tuli rita ja steven marley vetään niitten kaa “get up stand upin”…ei tommosta yll’riä ois iki päivänä oottanu— ou jea — fergiellä on hyvä ääni
Jee, valvoin kuusikymmentä tuntia vauhdin voimalla tämän viikonlopun ja maanantai aamyöllä oksentelin vaan ja pää oli ihan saatanan kipeä, huhhuh mitkä laskut. Nyt ollaan koulussa, hyvin nukutun yön jälkeen, toivottavasti en enään koske vauhtiin, tää on aika tyhmää tekstiä mutta postaan silti
pieni kysymys?,mä en oo paljon polttanut noita levyjä,mutta voiko mp3-kappaleita mahtua esim 200kappaletta,800mb.levylle,kuulostaa aika paljolta…
Voi mahtua.
jee,siisti juttu…sain meiän mutsilta hp:een ulkoisen kirjoittavan-tsydeemiin,poltot käyntiin vaan
juu. koulu on tosi kiva. ja nää ihmiset on tosiaan sen arvosia, et tänne kannattaa tulla.
näköjään se sit osaaki olla aika vaikeeta, tuo irrottautuminen. en oikeesti muistanukkaan, et kuin vammasia noi vierotusoireet voi olla.
tsiisös oikeesti.
mitään ei jaksa tehdä, väsyttää vaan kokoajan ihan törkeesti. sellanen olo et voisin nukkua vuoden putkeen.
tänään tulin kaheksaan kouluun, tulin viä forssasta niin jouduin taas herään siinä kuuden maissa, eihän siinä nyt pitäis olla mitään, kävinhän mä koko kesän töissä niin et jouduin herään puol kuuden, kuuden maissa, mutta nyt tuntuu jotenki ylitsepääsemättömältä.
viikonloppuna kiskoin yhen ketkun, enemmistön painostuksesta seki taas lähti, mutta jäi tosiaan vaan siihen yhteen ketkuun.
nyt on sit meinaan sellaset viekkarit et oksat pois. tai no, ei muuta ku vitunmoinen väsymys ja kauheeton mässämisen tarve, vaikkei sit loppujen lopuks edes jaksa syödä kauheen paljoo. iuuuh.
tuntuu et on kokoajan kiire joka paikkaan ja tehdä kaikki asiat, mutku ei millään jaksais, tekis vaan mieli nukkua.
onneks amfetamiinista ei tuu mitään pahempia fyysisiä vierotusoireita. huh.
ahdistaa kun en löydä kämppää millään vitullakaan, vaikka suostuisin pikku hiljaa maksaan vaikka vittu 500e vuokraaki, mutku yksiöitä/kaksioita ei vaan oo niin ei oo.
mut kyl tää tästä. en lannistu.
enkä pääse yli siitä, et koulun limpsa-automaatista saa dr. pepperiä ja oikein palautuspullossa.
ärsyttävää ku en ehdi taas käymään täällä kun vaan sekunnin sadasosia, mut ehkä taas jossain vaiheessa…
ahdistaa kun en löydä kämppää millään vitullakaan, vaikka suostuisin pikku hiljaa maksaan vaikka vittu 500e vuokraaki, mutku yksiöitä/kaksioita ei vaan oo niin ei oo.
mut kyl tää tästä. en lannistu.
Laita beyootch ilmotus hämeenlinnan kaupunkiuutisiin et “RAITIS opiskelijatyttö etsii asuntoa”. Niin pitäis kämppä löytyä.
Pääseekö kukaan muu apon foorumille?
Mulle tulee joku 403 forbidden
edit, tai ei mitään nyt pelaa
Katumalta saa ainakin kämppiä halvalla ja ne on yleensä aika vitun isojakin siihen hintaan.
Sinne vaan jossei automaatin puuttuminen ja vitunmoinen läjä
manneja ja somaleja kiusaa, hehe
ihme ku ei oo viel huhumylly kuumana!!