ei. ku kaahailun… vähän liikaa ylinopeussakkoja vuoden sisään.
Ai no eipä sulla välttämättä sitten mitään hätää ole, voit saada kortin takaisin kun tuo pitkä työmatka on juuri yksi peruste. Sitten vielä jos työnantajalta saat todistuksen että tarvit autoa töissä niin sekin on plussaa.
Mutta jos sulla on sakkoja rästissä (en tiedä, en muista) niin se voi hankaloittaa. Sakot on sitten normaalia kovemmat jos ne kortin takaisin antaa.
tidii. taitaa mulla yhet (tai kahet?) niistä sakoista olla maksamatta… mut mä voin lupaa maksaa ne heti 19 päivä ku saan taas palkan… ja ku ne on kuitenki minimejä, ku en sillon viä ollu töissä. eli 115e kipale. ei kauheen paha.
edit kaikki puis
mun pätkii nyt ihan vitusti pää. vaikka “oon selvinpäin”. tosi vittumaista.
tai no, ihanku ei osittain vaikuttais viä lätkä, pirtsakka ja ketiapiini, mut silti olis sitä pitäny aamulla olla jo pää taas kasassa.
toisin kävi…
tutkalla olen.
Kaikki on päin vittua.
Hurjasteleeko naisetkin?
voi kuule!
se on se vauhdin huuma. ja vauhtihan on aina ollu lähellä mun sydäntä.
Kaikki on päin vittua.
Voiii eiiii… Jotain positiivista sinulle. Mä mailasin sulle jumala rakas!! Mullakin on asiat päin vittua. Mä en ole vetänyt piriä tänään enkä eilen. Edellisyönä viimeks. Tuskaaaaaaa, mutta pakko koska mä olisin muuten nyt haudassa. Ei elimistö ja pää kestä enää… Mä hajoan ihan kohta. Onneksi kaveri auttoi asentamaan mielettömät lukko-ja hakasysteemit oveen niin ei varmasti kukaan pääse läpi edes kirveellä. Kunnon pommilla ehkä, mutta sitten saa tykistä kuulan kalloonsa ellen minä kuole siihen pommiin.
Hurjasteleeko naisetkin?
No totta helvetissä!!
mä en kestä ku mä oon taas ihan pihalla vaikken oo vetäny mitään.
tää on tosi ärsyttävää.
varsinki ku tiän tasan tarkkaan, et millä mun pää selviäis samantien…
alkaa olla samanlainen olo, ku vuosi sitten syksyllä… sillon mä lopetin vauhdin kiskomisen ku seinään, ja menin kouluun.
jatku sitä ehkä viikko, kunnes olin niin rikki ettei mitään rajaa ja jatkoin kiskomista vaan kahta kauheemmin.
viime vuoden lopussa olinki jo niin rapanisti ettei mitään rajaa.
voi hitsi.
imutin sasha F:n live@wäiskin.
voi hitsi.
tän polkemmaks ei paljoo pääse. huoh.
sain yhtäkkiä kauheen energiapiikin. pääkään ei tunnu enää yhtään sekavalta…
edit. vaikka se siltä kuulostaakin, niin en tarkota energiapiikillä vetoja, vaan lähinnä jotain omituista hyperaktivizmoo.
…
meinaa olla kummat olot ku olin viikon reissussa
vetelin kaikenlaista ihan tarpeeksi
Mä olen ollu kans melkein viikon radalla. Perjantaina lähti… viikonloppu töissä. Siinähän ne duunit tuli räväkästi hoidettua pikku pärinöissä. No sit olikin pari vapaata pysty taas radattaa kunnolla. Nyt pitäis vaan skarpata etten rupee sekoileen. Kuuten asti pitäis selvitä ettei asiakkaat kaikkoo…
Tylsin päivä pariin kk… Keksikää mulle tekemistä!!!

Tylsin päivä pariin kk… Keksikää mulle tekemistä!!!
Onks kaikki tylsistyneet ihmiset täälä tänään? Mulla on poikkeus päivä, eikä tylsää ollenkaan. Paitsi et poreet loppu just ja se pehistää, sillä huomenna tulee oleen töissä niin nuivaa väsyneenä ja selvinpäin.
Nyt tää toiminta rupee jo masentaa…
Tänään sattu outo juttu. Mentii kaverin kaa kaverin rappuun, niin nähtii ku auto tuli takaa ja pysähty vastapäätä taloa. Mentii sit sisälle rappukäytävään ja just ku oltii kaverin ovella, nii joku hullu juoksee autosta alaoven läpi ja huutaa “mitä vittua te teitte mun autolle?” Lämäsin oven kiinni melkein nenän eestä. Hakkas pari kertaa ja rimputti ovikelloa. Ois vaan ollu pidempään siinä oven takana ku kaveri alko lataili haulikkoa… ihme tyyppi. Ois tullu pihalla vastaan, ku lähdin himaa ja ois käynny kiinni nii ois tullu hauskaa.
Btw: Jos ottaa vitosen pamin päivässä niin kuinka monta päivää niin pystyy tekee peräkkäin, että toleranssi nouse?