Nyt vertaistukea, HIRVEÄ krapula ja repsahdus

Moi taas pitkästä aikaa, olen ennen kirjoitellut tänne mutta luulin, tai halusin uskoa että pystyisin alkoholia käyttämään kohtuudella. EI onnistu.
Olen nainen ja join eilen klo 18 eteenpäin aamuun asti yhteensä varmasti yli 20 alkoholiannosta ellei jopa 30.
Vieläkin kuulemma haisen viinalle ja nyt onkin niin hirveä olo ettei mitään.

Kysynkin nyt, että voinko oikeasti, kuolla, pitäisikö lähteä terveyskeskukseen/sairaalaan. Olen oksentanut ja nyt tärisen ja on niin ahdistunut olo, etten pysty olemaan edes paikalleni hetkeäkään vaikka väsyttää helvetisti. Kuljen vaan kämppää ympäri itkien ja heilutan käsiä ja jalkoja.
Tämä on aivan kamalaa!
Minun on pakko mennä taas päihdepalvelusäätiölle ja kirjoitella täällä aktiivisesti.

MUTTA NYT, Pitäisikö mennä terveyskeskukseen vai ei?! Olen ottanut jo 20 mg diapamia eikä auta yhtään sekä kaikenmaailman vitamiinit ja magnesiumia.

Olen oikeasti aivan järjettömässä paniikissa.

Tiedän, että olen heikko ja huono, kun join taas kuin sika, mutta nyt minulla on oikeasti HÄTÄ! :frowning:

Mene vain. Saat rauhan sielullesi. Kurja, että tuntuu tuolta, valoisa puoli on se, että hetken taas muistat, miksi tämä ei kannata.

Voimia ja rohkeutta!

(Itse dokasin just viikon, olen huono tsemppaaja. Pitkästä aikaa revin ihan totaaliset perseet. :frowning: Että sellainen tapaus.)

Hei! Toivottavasti menit sinne terkkariin. Vaikka repsahditkin niin ei kai sun tarvitse henkeäsi heittää sen takia.