Nyt tämä onnistuu oikeasti, raittius!

5 kuukautta täyttynyt viikonloppuna! Alkaa olla nuoruus- aikuiselämän ennätys jo ilman alkoholia. WAU sanon minä.

Alkaa huomaamaan jo terveysvaiktuksiakin. Toivon mukaan kesä jatkuu näissä merkeissä, jännä juttu on se, ettei toistaiseksi ole tullut minkäänlaista edes halua juoda! Maistanut välillä joa 0.0. oluitakin treenien ja saunan jälkeen ja hyvin toimi ja maistuukin!

Ensi viikolla lomaa ja pidennetty viikonloppureissu tiedossa, toivottavasti siitäkin selvii!!

Tsemppiä ihan valtavasti jokaiselle omaan vaiheesseen!

Raitiista kesän jatkoa meille kaikille!

7 tykkäystä