Lukekaa tän viikon iltalehest nyt on mitta täys, ei jaksa enää…poistun tyylillä en ota sivullisia mukaan. kiitos ja anteeksi
Hei elämänkoulu,älähän nyt tee mitään typerää,asioilla on tapana järjestyä! Voisiko joku olla avuksi sinulle tai ehkä voisinko minä auttaa??
lähe ensin mun kans kalaan ja tulistelemaan. kotkassa aika makeita paikkoja.
tästä motivaatiobiisi, sabaton - talvisota.
youtube.com/watch?v=tXn1dG-hxz0
lisää sisua perkele!
mailiosote on jani.perttamo@gmail.com
sanontani elämälle: PASKAN MÖIVÄT
Jani hei…miten tän sanoisin,mulla ei ole edes virveliä…sekin on pelattu ajat sitten Rottatyttö mä en edes tiedä miten mua vois enää auttaa niin loppu rikki väsyny…täys känni huomen aamuks pitäis mennä töihin mut tuskin kykenee…nyt pyörii koko ajan mieles se et päättäisin elämäni.
mulla sattuis olemaan pari. halpiksia tietty kun en ole välineurheilija rahattomuussyistä sou not,
vitun hyvin pelittää!
tarjoan tämän kierroksen:)
on mulla oma lähmäkin ojassa… haluan pois kouvolasta…
Tuohan kuulostaa hyvälle,Elämänkoulu nyt kalaan kaverin kanssa niin saat muuta ajateltavaa
Jos olen viel hengis ni v-loppun vois koittaa??laitoinkin sulle kysymyksen sähköpostiin…nyt on taas niin sekasin ihminen ku olla ja voi taasko fudut töist pelaamisen takia? kyllä…
…elämänkoulu…
älä oikeesti edes harkitse sellaista.
mä tiedän, ettei näistä kliseisistä “kyllä kaikki järjestyy” jutuista varmasti ole apua, mut niin se kyl oikeesti menee. en usko, että oot saanu itteäs niin suureen kuseen, ettetkö sieltä vielä kuiville pääsis.
mulla itelläni oli yli kymppitonnin velat, sain potkut, sit sain tietää, että odotan vielä lastakin. pikkasen näytti tulevaisuus ja rahatilanne aika sekaiselta…
mut on aina joku, jolla on asiat vielä huonommin…
hae apua, jooko…?
kun on yksin tän sairaudenkaa niin mistä apua? ei mistään…aa-kerhost ei hyötyä kotkan seudul.
ei pelihimoon mitään apua ole valitettavasti… sen saanu karvaasti kokea. mut ootas, pistän mesen tulille
omalääkärin kautta mä sain apua.
soitin ja kerroin itsetuhoisista ja väkivaltaisista ajatuksistani. taisin saada kriisiajan heti.
ja jos sul on tommosia fiiliksiä niin kävele vaik päivystykseen, ne ei voi sua päästää sieltä pois ennen kun ovat neuvoneet ja auttaneet alkuun.
tai sit hätänumero viimetingassa…mut ei ilmeisesti kannata ainakaan pikku kännissä soittaa, saattaapi joutua putkaan…
tos on nyt jotain mitä mä olisin tehnyt jos ei omalääkäriltä ois apua irronnut…