Nyt riittää

Tuli taas juotua melkein 200e. Eikä todellakaan olisi ollut varaa. Krapula ei ole vielä edes pahimmillaan, ahdistaa ja morkkikset on.

Nyt riittää. Tullut joka ikinen viikonloppu juotua ja viikollakin tissuteltua. Monesti olen päättänyt että nyt pidän 100-päivää taukoa mutta ei onnistu. Ei sitten koskaan.

Miten hitossa sitä voi olla retkahtanut päihteisiin niin pahasti. Nyt riittää.

Haluan olla selvinpäin. Haluan säästää ne rahat ja ostaa vaimolle jotain kivaa. Haluan ettei ole väsynyt ja turta koko ajan. Maanantaina soittelen paikalliseen terveyskeskukseen ja varaan ajan a-klinikan tohtorilta.

Nyt riittää. Ei enää örvellystä, rahanmenoa ja ahdistusta. Haluan valita elämän, haluan olla hyvä aviomies vaimolleni.

no mul menee viel huonommin.

muija on jo potkinu mut helvettiin ja rahaa meni viime vuonna alkoholiin 8675e :smiley:

ja tätä on tosiaan jatkunu jo monta vuotta :wink:

Perässä tullaan, aina ajattelee, että ehtii sitä lopettaa huomenna, mutta huomista ei tule.

Oma kuvankaunis muijani ei potki minua minnekään ja miksi kuvankaunis, koska äitini neuvoi minua poikana, että miehen on valittava kaunis akka, jota on ilo katsella. Noudatin äitini neuvoa. Sain myös kauneuden lisäksi erittäin hyväsydämisen ja viisaan vaimon.

Olen myös onnistunut säilyttämään kaiken ja pitänyt asemani monista lamoista huolimatta. Työtä ja hyvää stressin sietokykyä se on vaatinut. Ainoa, jota en ole toistaiseksi onnistunut on tämä A:n kanssa kluttaaminen.

Kyllä meistäkin jonain päivänä jotain tulee, eikö niin?

En ainakaan ole asian kanssa täysin yksin. Siksihän tänne tultiin, toivottavasti tästä olisi apua lopettamispäätöksen pitämisessä.

Muutama tunti nukuttu, ruokailtu. Olo melko kamala, ei todellakaan tee mieli olla päihtynyt vaan halu olla pirteä ja selväpäinen on vahvana. Kuinkahan paljon mieli muuttuu kun on saanut taas levättyä edellisen munauksen? Siihen mielenmuutokseen minun nyt pitääkin muuttua. Käy vaikka katsomassa mitä tänne on kirjoittanut ja yrittää muistaa. Köyhyyden, ahdistuksen, pahoinvoinnin.

Eka viesti tänne. Lueskelin muitakin ketjuja. En oikein tiennyt mihin ketjuun kirjoittaisin. Hyvin samanlaisia kokemuksia tuntuu olevan muillakin. Itse olen viimeiset kolme vuotta juonut aivan liikaa. Viimeisin putki alkoi lauantai-iltana ja päättyi keskiviikkona. Nyt kärsiny vieroitusoireita kolmatta päivää käytännössä loivennellen muutamilla kaljoilla päivittäin ja unilääkkeillä yöt nukkuen. Olo on helvetin ahdistunut. Käyttö on ollut sellaista että käytännössä vähintään yksi känni-ilta viikossa ja usein on venynyt usempaan vuorokauteen. Krapulat sitten sen mukaisia. Työt olen saanut hoidettua kuitenkin pääosin hyvin, toki jonkin verran rokulipäiviä on tullut. Ei vaan pysy enää näköjään juominen käsissä. Joskus pystyy jättämään muutamaan tuoppiin, mutta jos lähtee iltaa istumaan niin se menee ihan varmasti valomerkkiin ja sikakänniin asti. Ja usein jatkuu sitten krapulaan juomisella. Vituttaa niin paljon että pitää varmaan lopettaa kokonaan juominen. Onko täällä kenelläkään kokemusta Antabuksesta, olisiko siitä apua? Mitäs jos menen työterveyslääkärille kysymään sitä, saako työnantaja tiedon siitä`?

Antabuksesta mie en tiä mithään, mut mä menisin kyllä jostain muualta ne hakemaan kuin työterveyslääkkäriltä. Koita nyt kestää jotenkin, voimia sinne sulle.