nyt riittää väsymys

olen lukenut pitkään plinkkiä.olen 29 vuotis mies,olin viikon ottamatta mut alko vapaat ja maistuu tarvin apua teiltä,on kissa,koira ja vaimo ja alkoholin kans kamppaileva mies.
aloitin juomiseen 14 v heti humalan hakuisesti ja se on jatkunut nyt on ilmennyt krapulassa agressiivisuutta ja kovaa väsymystä enkä saa enään sitä nousuhumalaa siksi kirjoitan kun rupee riittään tää historiaa isä kuoli viinaan kun olin 15v olin viikon ottamatta plinkin avulla kun luin teidän juttuja viikossa jo olo nousi hienoksi ja enerkiseksi huomasin ittessäni sen heti antabusta tarvisin mut olen erittäin ujo esim ei uskalla mennä työterveyslääkäriin voi olla et meen miten sen sanot kun muuten hoidat hommat töissä mä haluaisin herätä joka aamu kello 6 selvinpäin se on hieno olo

Lomien alkuun moni petailee omaa juomisenaloitustaan, niin tein minäkin…omin avuin pidin 7kk 3kk 1kk selviä pätkiä… täällä on hyvä ketju, “Kahden ryypyn väli”… Itsellä meni koko viime viikon Pe alkanut kesäloma (2vk) täysin pilalle juomisen vuoksi… Vaikka mun olisi pitänyt viettää hieno lomakaksiviikkoinen…Olen sinkkujmies jolla on custompyörä, ja sillä olisi tullut ajaaa… sen sijaan lainasin sitä muille kun itse ryyppäsin, koko loman (lukuunottamatta lyhyitä lainaamisia) pyörä vaan seissyt pihassa…humalassa en onneksi pyörään koskenut ja näissä olotiloissa en edes uskaltas hypätä pyörän päälle… kuinka tyhmä sitä holisti voi olla

kiitoksia kalevi viime kesänä oli vuokralla can am tampereelta ei ole moottoripyöräkorttia ja oli hienoo mennä vaimon kanssa can amilla mut miten viettäisi elämää selvinpäin en halua enään ottaa mut can am on aika kallis

2 Suurinta alkoholismista nostajaa ovat

AA-ryhmä… todistetusti miljoonia raitistuneita ja uuden elämän saaneita… jokainen siellä tietää mitä on olla alkoholisti

tunnustukselliset seurakunnat: todistetusti miljoonia aivan rappiolta nousseita sekä narkomaaneja,sekakäyttäjiä ja alkoholisteja… Siellä taas jokainen ei välttämättä ymmärrä alkoholismia eikä ole sellainen koskaan ollutkaan. Mutta kyselemällä helppo löytää saman ongelman kanssa paininut, suosivat raitista elämäntapaa…helppo paeta sinnekin ensimmäistä ryyppyä

ei ole vielä lomia alkaa vasta ensi viikolla ja poika tulee silloin minulle en kertonut kaikkee eronnut mut haluan antaa pojalle selvän juhannuksen tarvin täältä tukee toivottavasti joku vastaa huomen aamulla ja saan kirjoitella teiän kanssa,mä petaan ittelleni aina et ole pahapäinen vedä vaan,en halua kokea sitä kun olen no krapulassa serotiinit menee päähän ja sit oon PAHALLAPÄÄLÄ

KERRONPA AJATTELIN ET VOIN OTTAA YHEN JA OTINKIN KUN TARJOTTIIN SIT ILTA JATKUI JA ETENI HÖPÖLÖPÖ KLO TULI 21:00 VEDIN 2 KÄSIN KLO3:30 JA SIT NUKKUUN MUT EI UNESTA TULLU MITÄ’ÄN KUN MÄ OISIN VIÄ RYYPÄNNY JA SEURAAVA PÄIVÄ OLI MEINAAN SEROTIINIT ALHAALLA JA MINÄ PAHALLA päällä monta päivää ja vaikuttaa muuten mielialaan

uudet alottajat älkää vaipuko synkkyyteen 3 päivän kohalla rupee tuleen hieno olo. kokemuksesta sanon alkoholi vaikuttaa mielenterveyteen

Olen joutunut hyvinkin läheltä seuraamaan yhden pienen pojan kovia pettymyksiä sen vuoksi kun isi tekee rankkoja ohareita tapaamisista… Viina näyttelee todella isoa osaa tämän miehen elämässä. Kerta toisensa jälkeen on milloin mikäkin tärkeämpää kuin tuo pieni, isin puutteessa oleva poika. Vituttaa oikein huolella lapsen puolesta. Nyt lasta suojellaksemme emme anna toistaiseksi tehdä yhtään tapaamis lupausta. Isin on nyt haettava apua, muuten suhde pojan kanssa menee lopullisesti jäihin.

Mouse, nyt on varmasti aika pistää asioita tärkeysjärjestykseen. Apua on saatavilla, mutta omasta itsestä on aloitettava. Ensin korkki kiinni ja sitten apuja etsimään.

nyt loma on ohi ja hyvin meni olin hyvä iskä ja tehtiin kaikkea kivaa, ja nyt tarvis apua pysyä selvinpäin anteeksi viimeksi en ollut kun kirjoitin,

Todella hieno asia, että lapsesi meni etusijalle. Tarvitset apua… miten olisi A-klinikka, AA-kerho, antabus…
Keinoja on, ensimmäinen asia on kuitenkin se, että et ota ensimmäistäkään ryyppyä. Raitistuminen on onnistunut niin monelta kuten tältä palstaltakin olet varmaan huomannut. Miksei se onnistuisi sinultakin, et varmasti ole meitä muita raitistuneita juoppoja kummempi :smiley:

kiitoksia jaana.muru. ei ole helppoa olen aina ihan humalassa, en saa turpaani,ei kaukana ole ollut,mut se morkkis ja miettiminen.tahdon pois.en takaisin, ANNA ERICSSON

nyt otetaan kaikki mallia vareksesta, en osaa laittaa hymynaamoja. eks je

toivon et tuun huomena selvistäpäin tänne ja tuun,anteeksi kirjoitteluni hönössä

ja tulen tänne muuten selvinpäin huomena. ja sit alkaa mousen elämä,se nähdään huomena klo:17:00 silloin on varmasta jo nolla.ja alkaa 1 päivä,toivottavasti autatte minua,minua hävettää kirjoittaa tänne.kun herään saatte varmasti kuulla kuulumisiani,tukekaa

Huomenta mouse!
Päätökset toimenpiteistäsi on sinun itse tehtävä, mutta tämän verran voin auttaa:
Huomenna on lauantai ja silloin Suomessa kokoontuu kymmeniä AA-ryhmiä. Niiden kokoontumisajat voi katsoa googlesta.

kiitoksia lomamuisto,kun vois vain nukkua 2 viikkoa, sit ei ole mitään ongelmaa sit menee jo omalla painollaan,tarviin vaan tekemistä, onneksi loma loppuu,en kyllä lomallakaan ole ollut joka päivä kännissä,mut kun otan menee aamuun eikä tarvi olla edes seuraa huolestuttaa.