Nyt On Aika Lopettaa

Sorry räätälöinti. Täsmennän sen verran, että palvelukoirien hommat on siinä mielessä tuttuja, että olin jopa jäsenenä paikallisessa poliisikoirakoulussa. Treenasin sen verran kun noihin hommiin täysin sopimaton koirani siihen kykeni. Isännästä puhumattakaan! Joskus siksakkia kentällä. Helvetti, mikä idea! :mrgreen: :smiley:
Mitäs vikaa poukkoilussa on? Kunhan tajuaa hypätä väärältä raiteelta ajoissa pois. Kokeiluahan kaikki ensivaiheessa yleensä on.
Pitäisköhän vaihtaa ketjua ettei varasteta showta ja mennä väärään suuntaan (itseäni tarkoitan…)?
Heitän abstraktia viimeiseen lauseeseen. Mulla menee juuri siksi tällä hetkellä hyvin koska “ennen oli ennen ja ennen on NYT”. Tarkoittaa paluuta todella kauan sitten positiivisesti elettyyn aikaan. :wink:

Kirjotin sit perkele pitkän viestin tällä puhelimen sohlolla, mitä ei sit näytetä ja viesti oli asiallinen siis niin ettei sitän voida sen takia jättää. Koitan kohta jos saan ton saatanan normi koneen toimiin. Eli tällaista ettei kauheen tyyni olo, MUT KIITOS MAHTAVISTA KANNANOTOISTA EDELLEEN.

Juu, en sit päässyt ryhmään tänäänkään, aivan järkky ahdistava, tutina olo. Nukuin kahteen, kun yön valvottua ja koiran kans aamu seiska lenkki ja takas maate. Tosiaan asun sen verran mettässä, että kaks ryhmää on 20km säteellä, että oikeesti ja ei ole selittelyä kävisin vaik joka päivä ryhmäs, mut siihen pitäs tehdä niin, että eka ajan yht.100km töihin ja sen jälkeen toiset 100km ryhmiin ja se ei vaan onnistu koiran takia (ei ole koskaan juomiseni takia joutunut ollen yksin), koska juon kotona. Ja, nää ryhmät ns.maaseudulla mitkä täs on niin on niitä mis olen rampannut. Ja, viimeisin kerta, kun olin yhteiskuljetuksella niin tämä, joka toi minut kotio ja antoi muka niin tukea, minua huomattavasti vanhempi yritti pussaan ruveta, kun kiitin kyydistä, niin kyl mun on pakko ajaa vaik kuin paljon, mut en halua tuollaista “tukea”!!! Tai yksinkertaisesti täytyis muuttaa lähemmäks koirineni ja hevosineni, mut rahat on aika hyvin juotu, että en tie, en yksinkertaisesti mitä teen. Töitä ei ole enään, kun pari kertaa viikko, et kusessa ollaan ja lujaa!!! Mun ulosanti on sit tosi tökerö en vaan osaa oikeen kirjoittaa =(

Hyvinhän se sujuu, suomea oli ja ymmärsin joka sanan! :slight_smile: Tää on ainakin hyvä ryhmä, minun kokeilujeni paras! Hyvässä joukossa oot :wink:

Hei Susanne!

Itselläni on vähän sama tilanne, eli olen autottamana, kun yksi nuori mies ajoi tuossa loppuvuonna kylkeeni sen verran lujaa, että auto meni lunastukseen. Ajattelin sitten, että sattuipa hyvin, en ole koskaan autoilusta pahemmin piitannut ja päätin olla hankkimatta enää autoa. Mutta siinäpä on nyt se pulma, että täällä naisten ryhmä, johon haluan mennä, kokoontuu aika kaukana, sinne pitäisi mennä kahdella bussilla. Pelkään pahoin, että ei tule mentyä, ja se kyllä huolettaa, koska tarvitsisin sitä ryhmää nyt. Mutta ajattelin itsekin perustaa tänne oman ketjun ja purkaa tuntojani täällä. Tee säkin sitä ahkerasti äläkä menetä toivoasi!

Tsemppiä!!

Kiitos, loistavaa, että on olemassa tämä nykymaailma, että saa näinkin vertaistukea

Juu, pidetään yhtä täällä. Ja, vielä tuo naistenryhmä missä kävin lopetettiin eli en sit tosiaan tiedä enään missä on lähin. On tää vaan niin helvetillinen sairaus, ettei kyl kenellekkään toivois

Moi Susanne. Toivottavasti jo paremmat fiilikset? Harmillista jos jotkut älykääpiöt eivät osaa käyttäytyä. Luulis “vertaisilla” olevan sen verran hienovaraisuutta ja tilannetajua, etteivät nyt alkaisi käyttää jonkun liikkuvuusongelmaa hyväkseen. Mulla ei tällaisia ongelmia ole. Ei välimatkojen takia eikä sellaistakaan, etä joku olisi ahdistelemaan alkanut. Toisissa yhteyksissä olen törmännyt kuljetuspulmaan. Oli tilanteita joissa olin kyydistä riippuvainen. Opin sen verran, että nykyään en mene mihinkään minne en omin neuvoin tarvittaessa pääse. Tai tarkennettuna: en mihinkään mistä en pääse koska tahansa poistumaan jos olo tulee hankalaksi. Tärkeää esimerkiksi joissain tapaamisissa joissa vieraiden juomatavat voivat ärsyttää. Toisten dokaaminen ei minua enää häiritse, mutta ei mulla toisaalta ole mitään syytä örveltäjiäkään sietää. No- olinhan itse samanlainen jos en pahempikin.
Tietskariongelmat on tuttuja. Mulla on tällanen 12 vuotta vanha antiikkikapistus jota saa joskus uhkailla ja joskus lepytellä. Toimii kuitenkin ja on parempi kuin ei mikään. Hyviä öitä ja unia.

PS. Kiva, että pidät eläimistäsi huolta. Toivottavasti raha-asiasikin järjestyvät. Stressaavaa.

Tästähän mä just sanoin että ne alkaa uida liiveihin ja sitten alkaa korkeakoulutusPELLE selittään omasta ylemmyydestään!!! Mutta ei siinä mitään kummallista ole… Voihan toki AA:n kaivvovoivasta tarjonnasta ottaa koko potin… niin raittuuden kuin peeniksen ja piparinkin jos tarvittee… :laughing: :laughing: :laughing:

Hei Susanne, voithan ajatella, että elvytät sen jo lopetetun naisten ryhmän toimimaan uudelleen. Ei ehkä käy kädenkäänteessä niin kuin elokuvissa, mutta jospa se olisi sinulle avain muutokseen ja uuteen elämään.

No niin, heippa kaikille ja ihanan kirpeää aurinkoista maanantaita kaikille! Nyt on ensimmäinen päivä, ettei ole krapulaa ja olo on hyvä. Piti sitä loiventaa vielä muutama päivä kumminki, mut nyt on sit loppu. Ja, eletään päivä kerrallaan. Tulin porukoille ihan varmuuden vuoks pariks päiväks vähän niin, kuin katkolle ettei tuu nyt heti hinkua ja saan sit aloitettua antabuksen, kun en nyt heti uskalla, jos arvot on kohollaan !!! Olen todella hyvilläni tästä päivästä. Pystyin jopa juomaan aamukahvin sen aamukaljan sijasta

AamuGepardi Maanantaina on jo aika hyvä ammattijuomarin mittapuu. “Juominen aikoihin jolloin kaikki vaistomme sanovat että tilanne vaatii raittiutta” Ei sinänsä Ma-aamu vaadi rattiutta itsessään, mutta monihan mielessään ajattelee varmasti että onko normaalia kiskoa Gepardia Ma aamulla kello 7esim :smiley: :smiley: Kun tää tavisväki taas on lopettanut sen nauttimisen jo La aamutunneilla… Mutta alkoholisti taas jatkaa samaa Pe alkanutta kiskomistaan Ma aamullakin :laughing: :laughing: Niin monta Perjantain ja Maanantain välistä yötä on tullut isekin koettua ja sitä että se maanantai vaan tulee liian, LIIAN äkkiä sieltä… :laughing: :laughing:

Vituiks meni. Maanantaina Vipuseen! Ei voi mitään. Ja, tää saa olla sit niin viimenen kerta, jos nyt en nouse niin juon itteni hengiltä!!!