Nykyään TUPAKOINTI on maailman PAHIN RIKOS!

En tiedä mikä suuntaus tämä nytkin on… Saat olla minkälainen ongelmatapaus tahansa… ryöstellä pankit, piestä naisesi, piestä kotisi,toisten kodit, autot , riehua,mellakoida, ammuskella ja puukotella , olla narsisti ja kaikkea muutakin isti… mutta KUNHAN_ET_VAAN_POLTA??? :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: siis ihan mitä tahansa ruuttaat suoniisi, imet nenääsi tai miten sitten vedätkin… HAARAT_LOTKAHTAA naisilla… mutta jos POLTAT…!!.. ei ihme mkitä tää maailma on??? siis avatkaa se madonreikä josta poistua tältä KAPISELTA planetalta

Juu niin on.
Eputkin sen jo tiesi.
youtu.be/Fmtv9LqUicA

Putkis, ex-pössyttelijä.

Vaarallistakin tupakointi on
youtu.be/KOHnQxCSF9E
Putkis, numeromies.

Nuoret naispuoliset lääketieteen kandit ovat pahimmpia nipottamaan röökinpoltosta myös monet vanhukset.

Onhan se vähän niin, että tupakoitsija on nykyään suunnilleen alhaisin saasta ja todellinen paarialuokan edustaja, jonka kivittäminen on ihan yleisesti hyväksyttyä. Totta maar tupakka on aivan helevetin epäterveellistä ja kaikinpuolin turha emmes, mutta kyllä tämä tupakanvastainen hysteerisyys saa silti välillä varsin koomisia piirteitä. Mä olen ihan tyytyväinen nykyiseen tupakkalakiin. Ainut mikä siinä henkilökohtaisesti vähän häiritsee on se, että sähkötupakkaa ei saa enää tilata näppärästi netistä, ainakaan laillisesti, ja se tuli myös vähän kalliimmaksi verollepanon myötä(Halvempaa se silti edelleen on, kuin perinteinen rööki), mutta kyllä mä näillä pärjäilen.

Suomalaisista tupakoi nykyään viitisentoista prosenttia, mikä on aika vähän, ainakin, jos verrataan moneen muuhun kansaan. Tupakoinnin suosio on myös ollut varsin tasaisessa laskusuunnassa jo pitkään. Sen sijaan ylipaino ja sen muassaan tuomat lieveilmiöt ovat nykyään huomattavasti suurempi kansanterveydellinen ongelma, mutta siihen asiaan ei kuitenkaan suhtauduta yhtä vakavasti, kuin tupakoinnin haittoihin. Monilla lääkäreilläkin tuntuu olevan se asenne, että ei se lievä ylipaino mikään paha asia ole. Työikäisistä suomalaisista jo yli puolet on keskivartalolihavia ja jotenkin tunnutaan ajattelevan, että koska ko. lihavuus/lievä ylipaino on niin yleistä niin se on ihan okei :unamused: . Eihän se ylipainosta terveellistä tee, että se on ns. uusi normaali.

Myös alkoholin käyttö on asia, jota pidetään jotenkin perusasetuksena suomalaisilla. Aina kehotetaan vain pysymään kohtuudessa sen kanssa, vaikka täysraittius olisi kuitenkin se kaikkein terveellisin vaihtoehto. Ei sillä, että ne 1-2 saunakaljaa viikossa ja skumppamalja joskus juhlissa mitään oikeaa haittaa perusterveelle aikuiselle aiheuttaisivat, mutta kenellä se sitten todella pysyy siinä kohtuudessa :confused: . Alkoholisairaudet kun taitavat olla suomalaisten työikäisten johtavia kuolinsyitä.

Mä haluan KREIKKAAN… siellä tupakkaa ei katsota pahalla Suomessa ei saa George Carelian´s & Sons tupakkaa. joka maksaa siellä 4euroa 20´s aski

Älä mee Norjaan siellä röökiboksi maksaa noin 12 euroihin laskettuna.