nuuskaajat

moro kuinkas monta nuuskankäyttäjää foorumilla muuten majailee?. itse olen lopettanut paperirossin käryttelyn tossa yli kk sitten.happea saa ja lenkki&puntti kulkee :open_mouth:

Pussinuuskaa tulee silloin tällöin otettua, jos joku esim. sattuu tarjoamaan. Olen joskus singon laivaltakin pyytänyt eräältä kaverilta. Ihan rentouttavaahan se on, mutta jotenkin niin turhaa nuuskaaminenkin.

Eilee toista kertaa kokeilin pussinuuskaa. Ihan jees oli, mut ei oikee sovi naiselle mun mielest :wink:

Ei oikeen joo, ellet pelaa jääkiekkoa. :slight_smile:

Tulipatästä mieleen eräs omakohtainen kokemus. Ala-asteen viidennellä luokalla kokeilin ensimmäisen kerran nuuskaa ja tämä oli tykkibiittiä merkiltään Amiral. Koko päivän särki päätä ja oli kuumeinen olo. Kuumetta ei kuitenkaan ollut. Tämä ei mennyt nukkumallakaan pois, vaan seuraavanakin päivänä oli yhtä hirveä olo. Meinasin oksentaa. Sitä seuraavana päivänä taisi olla jo ihan normaali olo. Ikäähän oli 11 muistaakseni, mutta saattaa se mennä aikuisellekin päähän ensi kertaa kokeillessa.

Ei oikeen minuakaan. Saattaa joskus harvoin levähtää, kun ei ole niin paljon käyttänyt. Pusseista salmiakkipussarit ovat kyllä ykkösiä. :wink:

todellakin :smiley: itte vääntelen icetoolin 3ml truutalla jääkylmää ettania&paskalle ai saatana ai saatana :smiley: .

kuinka moni hakee laivalta mustat kultansa vai miten säädätte settinne?. itse hain just laivalta ajattelin säästää mutta…kaikkeen sekoiluun menikin aika reippaasti rahaa :open_mouth: ja kuinka moni on maistanut “venäläistä nuuskaa”? ajatuksia?.

Venäläistä nuuskaa? Venäjältä ostettua ruotsalaista nuuskaa on kyllä tullut ostettua erään paikallisen tiskin alta, mutta en ole kyllä kuullut että ihan venäjässä valmistettua nuuskaa. En tiedä sitten kuinka puhtaita nuo venäjältä ostetut ruotsin nuuskat sitten on, mutta kai ne on ihan aitoa tavaraa. Venäjältä saa kuulemma halvemmalla kuin laivalta.

Ruotsin puolelta täällä päin haetaan ku kohtuullisen lähellä tuo raja. Hassuna uutuutena kaverilta maistoin pussinuuskaa jossa oli kofeiinia seassa myös. Ns energianuuskaa :smiley: Tosi harvoin tulee käytettyä. Olis kyllä paljo parempi vaihtoehto ku tää tupakoiminen.

:question:

Taisi olla tykkibiittiä? Kokeile pussinuuskalla alkuun, jos saat sellaista jostain käsiisi.

Kyllä harmittaa kun tuolla laivalla on niin suppea valikoima eri nuuskia. Ettan on hyvää perustavaraa (ei makuaineita) ja maistuu perus tupakalle mutta ei vaan huvita ostaa aina sitä. Aivan typerä tämä nuuskan kieltolaki. Kiinnostas myös kokea noita jenkkinuuskia, mm. Camel ja Lucky Strike on niitä. Myös Ruotsin puolelta noita muita kiinnostas testata. Pitää polttaa tupakkaa kun ei nuuskaa nyt satu oleen…

Satutko muistamaan, mitä kaikkea siellä vielä kuitenkin on?

No suunnilleen 10 eri merkeissä löytyy laivalta. Netistä tilaamalla laajempi valikoima, mutta verot on aivan hirveät. Laivallahan se valikoima vaihtelee. Ettan, G-rape, General, Catch ja Grov ainakin yleensä laivoilla…

Omaa suosikkia ei vielä ole tullut vastaan, mutta Ettan se ei ole :wink:

Löytyykö Röda Lacketia laivoilta?

Nuuskaa menee purkki/2vrk, ihanaa. Löössiä. Tällä hetkellä Generalia ja Rapèa, Ettania ollut myös yleensä.

Off-topic, mutta sulla on ihan paras nimimerkki thckoitin. :slight_smile:

Itte löysää tykitän, nyt kun on salillakin rimpuillu niin se hapen ottokyky… itte väsään löössini :laughing:

Itse tekemällä ei kyllä pääse hyötymään siitä nuuskan ykkösvaltista eli olemattomasta syöpäriskistä. Tämä johtuu siitä, että raaka-aineena käytetty tupakka on valmistettu eri tavalla.