norspan..mite muka ei toimi!

Hyi perse mikä maku siitä tulee. Menee kyl meitil nassu ruttuun. En siis kattonu ku pari vikaa postausta että saatan offailla. sori jos näin.

Mun mielestä norspanit on ihan jees siinä sivussa,muun bupren käytön ohessa.Itselläni oli joskus pari noita 10mg laastareita ihossa kii + tietysti tarvittavat päiväannokset hihaan.Onhan noita tullu liuoteltuakin ja töötit vedetty.En sitten osaa sanoa miten ne toimii pelkästään pelkät laastarit.Luulisin ainakin,että kyllä siinä silti tulee tarve vedot vetää.

Eikö siinä ole henki plöysällä jos niitä liottaa ja vetää hihaan.

Voi hyvinkin olla.Tarpeeksi huolellisesti kun liuottaa ja sopivia annoksia vetää,niin eihän siinä.En kyllä ole kuullut,että tosta kellekkään suurempaa haittaa olisi ollut,mutta kyllä mä itsekkin sitä kelasin silloin,että ei varmasti kovin hyvä tee jotain laastarii liuottaa ja sitten tyrkätä verenkiertoon suoraan.Mutta ainahan noissa ottaa riskejä,tietoisia tai ei,etenkin i.v. käytössä kun ollaan verenkierron kanssa tekemisissä,niin onhan niissä vaaransa.

Minen moiti mutta olen käsittänyt et melko tujua tavaraa olis, Tässä yksi imeskeli jo käytettyä laastaria ja piipaa autolla vietiin, kaksi päivää taju kankaalla.

^ En tunne tapausta, mutta tuo vaikuttaisi siltä, että kyseessä olisi ollut Durogesic-laastari, jossa vaikuttavana aineena on siis se surullisen kuuluisa fentanyyli, jolla moni on päässyt hengestään sitä väärinkäytettyään :frowning: . Norspanissa vaikuttavana aineena on buprenorfiini, kuten tässä ketjussa jo moneen kertaan on mainittukin, ja buprenorfiini ei käsittääkseni yksinään voi ketään tappaa, ei vaikka sitä käyttäisi väärinkin. Eri asia sitten, jos buprea kombottelee alkoholin ja/tai muiden lääkkeiden(esim. benzot, Lyrica…) kanssa. Ei sitä buprea silti, vaikkei se hengenvaarallista olisikaan, kannata hihatella, ellei ole kyse siitä juuri I.V.-käyttöön tarkoitetusta Temgesic-liuoksesta. Kun noiden tablettejen ja laastareiden kanssa pelleilee, niin aina siinä jonkin verran jotakin paskaa verenkiertoonsa saa, vaikka kuinka oikeaoppisesti filtteröisi tai liottelisi ne. No, en saarnaa taas tällä kertaa tämän enempää vanhana ränninarkkina…

Samaa mieltä Winstonin kanssa hihatuksesta, noita kun voi tosiaan käyttää myös pitämällä palaa laastarista kielen alla ja välillä pureskellen. Voin henkilökohtaisesta kokemuksesta kertoa, että tuolla tavalla toimivat kuten muutkin bupre-valmisteet, tosin annoksen pitää olla aavistuksen suurempi kuin varsinaisissa sublinguaalisissa tableteissa.

Mun mielestä norspan toimii vain ja ainoastaan isopropanolin kanssa.
Eli itse tehtyä i.v -liuosta.

Itse olen päässyt piikityksestä sun muusta eroon, kun olen k-hoidossa.

Kävin edellispäivänä “kaverin”, eli tutun luona, niin se pässi oli vaihtanut xbox 360:sen ja 15 peliä, käytettyyn norspanin 5mg palaseen. Samalla kuuntelin niitä narkkeja, niin rupesi oikein vihastuttamaan, kun ajattelin et ite oon ollu samoissa piireissä.

Kun menee tommosen tutun luokse, niin saa kuulla: Hommaapa mulle xonea, sat 40€ xonesta. Sit : onko bentsoja, saatko pillereitä, maksan ens viikon torstaina. Mä tiedän, et sä syöt pameja, tuo heti tänne niitä!
Mitä unilääkkeitä syöt? Vastaus :seroquelia, siihen tyyppi: elä käytä niitä, ne sotkee aivokemian ja susta tulee tyhmempi kun nyt oot. Sanoin, et ei tule mitään sivuvaikutuksia ja sanoin myuös et mä lähden nyt, en jaksa kuunnella tuota kokoaikaista säätöä. Jätkät on koko ajan puhelimessa. Ja aina kuuluu, et ens vkon torstaina saat, voin maksaa ylihintaakin!!

Lähdin himaan ja tajusin, että kyllä on niin suuri hyvä ollut korvaushoidossa, elämäni oli ennen samanlaista, kun noilla tutuilla. Ja tajusin, että nykyinen elämä on paljon paljon parempi, kiitänkin julkisesta Suomen A-klinikan toimintaa, vaikka 4 vuotta sain ruinatakin korvaushoitoon pääsyä. Lievät jonot: 4 Vuotta!!! :imp:

SELKIS! KAIVELIN VÄHÄN TIETOA NOISTA NORSPAN LAASTAREISTA… [Poistettu sääntöjenvastaista -Päihdelinkin moderaattori]