Moi. Kipuun olen kokeillut Norspania nyt syksyn mittaan ihan lekurin ohjeen mukaan. Kutinan takia joudun välillä ottamaan sen laastaria pois, ja käytän silloin ja muutenkin ohessa vielä panacodia reilulla annoksilla ja bentsoja menee mielen ahdistukseen, käyn kyllä terapiassa yms. Tarkoitus on vähentää Panacod kokonaan pois.
Diagnooseja on, mut se niistä.
Mä sain haltuuni yllättäen pari subutexia 8mg. Kysyisin uskaltaako tuota käyttää kipuun, saako siitä jotain oloja, mitä annosta kannattaa aluksi kokeilla, ja mikä lääke ei sovi sen kanssa?
- Lääkäriltä en aio tätä kysyä, siitähän vasta show syntyisi…you know. Kunhan itselääkityksineni tässä mietin, auttaisiko myös mielialaaan? Tiedän vaaran jäädä koukkuun, ei tartte niitä kommentteja laittaa, tiedän jo paljon näistä, mutta subutex on siis täysin tuntematon käsite, lääkkeenä tai mitenkään.
Kauhutarinoita vaan löytyy… en Mä noita lisää saa (ehkä) joten mietin kuinka käyttäisin nuo, jos haluan siitä myös helpotusta ahdistukseen, ja opioideihin toleranssia kyllä jo on. Väliin olen saanut oxycontinia, leikkauksien yhteydessä, sekä Targinikkia. Jäihän niitä sitten hieman kotiinkin reseptillä. Huomaan että laastari blokkaa oxyn kokonaan. Joten turha käyttää samaan aikaan.
Eli koukkua on jo mietoihin bentsoihin, ei onneks älyttömiä määriä, tenox, pamit ja rivatril 0,5mg… samoin siis panacodiin, siis eroteltuna päivässä vaihdellen menee 5-12kpl eli mitä siitä nyt tulee kodeiinia… noin 300mg max.
Osaisiko joku kertoa onko subutex 8mg kuinka vahva pilleri mulle, mihin verrannollinen? ja minkälaisen biitin siitä puraisen ensialkuun, vai kokonaan? …syödäänkö se vai imeskellään kielen alla?
Mitään iv touhuja ei tulisi mieleenikään, vaan ihan vaan kysymys, jos syön subutexin
A kuolenko
B euforisoidunko
C vaikuttaako mitenkään minuun?
D saako apua kipuun, ahdistukseen?
E en tunne mitään vaikutusta?
Yritin etsiä yksinkertaista tietoa monta päivää, mutta löydän vain näitä riippuvuustarinoita ja korvaushoitojuttuja.
Saisiko selkokielellä, miten 1 8mg subutex kannattaa käyttää? Eihän viihdekäyttöön saa neuvoa niin ei nyt puhuta sitten siitä.
Repolainen