Norflex,Panacod ja Opamox

Onko noilla jotai yhteisvaikutusta? Ihan vaa meinasin että onko kovin traagiset? Ja onko maksalle tms kui toksista?

Kiitti jos joku jaksaa vaivata,mulle tärkee…

vittu että vituttaa kaikki taas

Orfenadriinisitraattia(lihasrelaksantti)+parasetamolia+kodeiinia+oksatsepaamia.

[Poistettu sääntöjenvastainen viesti. Tutustuthan keskustelualueen sääntöihin. -Päihdelinkin toimitus]

Ei ole traagiset, ihan lääkärinmääräykselläkin on pistetty tuollaista. kuin myös norflexia lihakseen, tramalin ja xanorin lisäksi. Sanoisin että nou hätä! riippuen tietty kuinka paljon olet mitäkin syönyt ja missä ajassa, onko alkoholia ollut mukana, paljonko painat ja plaaplaaplaa. Hengityslaman riski nyt on ainoa mitä tulee mieleen mitä ekana vois tulla. pitkällä käytöllähän kaikki lääkkeet käy maksan ja munuaisten päälle.

Jos oikeasti haet jotakin apua, suuntaa Järvenpäähän tai vastaavaan (Itse olin Mikkeli-yhteisössä 8kk). Kaikki parin viikon katkot yms. on aikalailla turhia. Kuten Mikkeli-yhteisön johtaja Kalevi Kaipio sanoi; vasta puolen vuoden jälkeen alkaa ihmisessä tapahtua muutosta. Unohtakaa se Squashin peluu ja keskittykää tärkeimpään, eli itseenne. Vaikka en tosin Mikkelistä lopullista muutosta saanut, sain silti tukevan alkusysäyksen. Edelleen tosin kadun välillä korvaushoidon aloittamista.

Ja muistakaa:

Olet itse oman elämäsi tärkein ihminen.