Kannattaako viihdekäyttö mielessä kokeilla n. 5kpl? 3kpl ei vaikuttanut alaselän kipuun ja vaikka otin 3 Panacodia kyytipojaksi niin mitään hauskaa en tolla yhdistelmällä saanut aikaiseksi…
2006-2007 olin 24h sekaisin kaiken maailman lääkkeistä mm. Xanor ja Rivatril ym ym. Voiko toleranssi olla vielä korkea vaikka en ole syönyt yhtään lääkettä yli kolmeen vuoteen?
Kyllähän se ns. “perustole”, tulee.
Linnassa vedetään noita.
Moni pitää Norflexia ihan turhana lääkkeenä niin kivun hoidossa kuin viihdekäytössäkin. Itsellä toimii molemmissa. Selän fasettilukkojen takia määrätty mulle. En koskaan ota yliannosta, koska silloin tulee sydämentykytyksiä eikä toimi sen paremmin. Viihteilen siis norflex+bentso+savut kombolla joskus. En tiiä mitä alkon kanssa sanois enkä suosittelekaan.
kyllähän tolla saa delirantti matkat aikasex ei kyl oo vaa hirveen miellyttävä, ja hengen vaarallisia isoilla annoksilla
Minusta ne eivät ole hyviä viihde käyttöön. Pari kertaa noita on tullut otettua ja niille reissuille ollaan naurettu lähinnä jälkeen päin.
Kyllä niillä saa ns. vintin pimeeksi, mutta se sekavuus minkä noi aiheuttaa ei minusta ole kovin miellyttävän tuntuista ole. Nyt kyllä naurattaa kun mietin sitä sekoilua… :mrgreen:
Menin kerran aamulla työhaastatteluun kun olin edellisenä iltana nauttinut runsaalla kädellä norflexejä sekä viinaa… voitte arvata sainko sieltä duunipaikan Jouduin pitämään kahvikupista molemmin käsin ja se tärisi silti…