Norflex 100mg, viihde arvoa?

Vaikuttava aine Orphenadrin.
Debot tapletteja.
Mitään viihteellistä arvoa ? Kuulemma ajaa asiansa lihas särkyihin ym, mutta muuta ?

Kyllä minun Norflexeissa on ollut vaikuttavana aineena orfenadriinisitraatti.

Itselläni lihasrelaxantit kuten myös Sirdalud ei tuo mitään viihdearvoa. Jotkut taas kokevat Sirdaludin miellyttäväksi, jotkut jopa Norflexin. Sirdaludit poistaa ihan pätevästi niska-hartia särkyä annoksella 20mg ja 28mg antaa unen.

Norflexia ei kuulemma kannattaisi muutamaa ryyniä enempää popsia kerralla, saattaa tulla epämiellyttäviä sivuvaikutuksia.

Viihdearvo pyöreä 0. Ei auta edes lihasjumiin. Sirdalud kyllä toimii, sekä relaksanttina että nukahtamisen apuna.

Ei viihdearvoa sinällään, opioidien buusterina saattaa olla toimiva.

kyllä siitä 20h aika sekasin on, luin joskus että ois hulluruohon kaltaisia nuo vaikutukset, itse jouduin putkaan ku yritin sulloa matoja takaisin auton ovien lukkoihin, kävin uimassa puistossa ja kävelin sukkasillani kaupungilla tietämättä missä asun, putkassa vieraili mm, veli ja ovi oli aina rakosillaan kunnes yritin avata sitä, riehuin putkassa 10h kunnes sammuin :laughing: annos oli 1000-1500mg (osa murskattu osa kokonaisia) jolla voi jo lähteä henki(jos kaikki oisi ollut murskattuja olisi toden näköistä että olisin kuollut joskaan en olisi ollut sekaisin niin pitkään) ja olihan siinä alla linjat poretta, parit opamoksit ja bisseä. sen illan ja päivän muistan ikuisesti(tai muistan sen mitä muistan :laughing: ) vaikka ei hauskimmasta päästä olekkaan.

Ei auta edes lihasjumiin. Todella turhahko lääke jota määrätään lihasjumiin vaikka on Parkinsonlääke.
Ei auta edes siihen mihin pitäisi, tai todella laimeasti.

Sain noita joskus, kun oli duunissa mennyt hartiat todella jumiin. Yhden tabletin jälkeen tuli kehoon niin epämiellyttävä olo, että paukkasin takaisin terveyskeskukseen, annoin purkin lääkärille hävitettäväksi ja sain sirdalud-reseptin. Se sitten auttoi ja pystyi taas leikkaamaan terästä.

Itselläni ei myöskään toiminut edes tarkoitettuun lihas-jumeihin. Itseasiassa alkoivat nuo oksettamaan niin pahasti että otin mielummin omat 4mg:n Sirdaludit käyttöön ja vein nuo klinikalle. Todella huonoja lääkkeitä mun mielestä… Etenkin kun oli vielä joku tulehduskipulääke mukana jolloin olo oli kuin pahoinvointisella zombiella.

Olen kuullut kyllä että jotkut noista pitävät mutta aika samaan sarjaan menee mun mielestä kuin jonkun Dolanin viihdekäyttö, mulle tulee yhtä paska olo molemmista. Enkä kyllä ottais sirkkojakaan “viihteeseen”. Kummasti jouduin kuitenkin hakemaan nuo “virallisesta apteekista” ku on soppari, et en tiedä onko kolmiota vai onko oikeasti porukka tahtonut noita sit viihteeseen; monet vertas et paljon parempia ku sirkat mut ei ole!

Mun kaupungin A-klinikalla noita saa ihan vaan pyytämällä. Pakkauksessa on muuten kolmio ja jotkut jopa pystyvät viihteilemään näillä, kun ottavat monta pilleriä. Menee kuulemma nuppi suhteellisen sekaisin. Outoa kyllä viihteillä, jos haluaa olla vaan sekaisin, euforiaa minä ainakin haen, jos ryyneistä jotain pitää hakemalla hakea.

Sirdaludeja ei sitten klinikalta saa, vaikka rukoilis. Mullakin oli kerran niin niskat jumissa, että paukkasit tavalliseen tk:hon ja heti napsahti 60kpl 4mg tabuja. Ja tottakai toimi.
Miksi a-klinikat pitävät sirdaludeja kiellettyjen listalla? Onko syynä se, että jotkut taunot rännittävät näitä ja onnistuuhan se tipautus nokkaankin vetämällä…

Dolanissa vaikuttava aine on aivan sama, mutta pienemmällä annoksella ja lisäkiusana vielä parasetamolia.

Vaikka onkin asian vierestä jotkut mainitsivat nuo klinikat… Pyysin gabapentiiniä nukkumiseen, jota mulla oli ollut briteissäkin, mutta iso ei ja lyricaa tai sit leptejä tarjos, ei kelvannu mulle. Aika hc outoa, gabapentiini ei aiheuta riippuvuutta, lyricat kyllä ja sopivat joillakin jopa viihdekäyttöön.

mun mielestä noi norflexitkin voi rätkiä en nyt mee vannomaan, sirdalud kyl hakkaa noi relaxanttina ja on turvallisempi. mut itelle alettiin nihkeilemään sirkkojen kanssa tk:ssa ei kuulemma ole pitkäaikaiseen käyttöön. kyllähän jengi tolla subua buustailee.

Saako tuolla norflexilla minkäänlaisia nuokkuja aikaiseksi ja jos saa niin millä annosksella?

ei kyllä mitää nuokkuja lähe kaukana siitä, muistaakseni isommilla annoksilla hengen vaarallinen.