Noniin...sinne meni luottotiedot.

Moikka!

Olen yrittänyt hoitaa pelivelkojani pois. Yrittänyt pitää luottotiedoistani kiinni, että edes joku asia olisi kunnossa “puhtaana”. Mutta tänä aamuna tuli tieto että nyt on tullut merkintä. Olen yrittänyt saada lainaa jotta voisin maksaa pikavipit ja lainat pois, nyt ei ainakaan onnistu. Masentaa niin… Ei kk palkka enää riitä maksamaan kaikkia kk-eriä ja niitten korkoja, enkä tiedä mitä tehdä. Ulosottoon en tosiaan halua. Se ajatus tuntuu todella “häviämiseltä”. Kenelläkään mitään ideoita? Tai selviytymis tarinoita?
Mulla nyt 30. Päivä pelaamatta. Kai sekin jotain on vaikka ei tunnu siltä.

Tervehdys!

Otan osaa noiden luottotietojen menetyksen takia :frowning: Itsellä kans luottotiedot menneet, tosian hieman aikaa n. kolme vuotta sitten meni pikavippikierteen takia, toisinsanoen pelaamisen takia. Aluksi luulin että ois ihan perseestä elellä ilman luottotietoja mutta näin jälkeenpäin ajatellen kyllä se opettikin tai opettaa edelleenkin kun niitä ei ole vieläkään.

Ulosottoon noi sun velkas menee kyl aivan varmasti, jostain muistan lukeneeni et sul oli velkaa joku 20 000€. Mut koita ajatella niin että ei se ulosotto ole mitään ``häviämistä’’ vaik ei se kyl mikään mukavakaan asia ole. Itse otin oman ulosottoni aikanaan hasteena ja oli kyl hyvä fiilis kun sai puhtaan pöydän taas. Ei voi ajatella että ottaa lainaa ja ne vaan jotenkin joku maksaisi puolestasi. Jos on itselleen kuopan kaivanut, itse se täytyy myös täyttää ja ottaa vastuu omista töppäilyistään. Ja edelliset pari lausetta ei ollut kohdistettu sinuun vaan näin minä koin asiat selkärankaisena miehenä aikoinaan ja hammasta purren selvittiin:) Ihmisellä on tapana selvitä kunhan vaan asennetta riittää! :smiley:

Ja selviytymistarinioita kyselit niin oma selviytymistarina oli niinkin yksinkertainen että maksoin velkani pois ja thats it. Niistä selvittiin. Sit ois kyl ollut asiat synkemmin jollei töitä ois ollut mut ihan tällainen keskipalkkainen kuten minä pystyin maksamaan siedettävässa ajassa pelivelkani pois. Ulosotto kesti puol vuotta ja siel oli n. 6000€ ja lisäksi sit vippifirmojen maksuja perinnöissä tai ihan alkuperäisiltä velkojilta siihen päälle mitkä ei ollut viel ulosotossa. Vuodessa sain maksettua n. 10 000€ pelivelkoja ja en todellakaan työskentele millään huippupalkalla ilman ylitöitä.

Sinulla on hieno alku pelaamattomalla tiellä, jatka samaa rataa! :mrgreen: :sunglasses: Asioilla on tapana järjestyä, toivottavasti saat asiasi kuntoon :slight_smile: