Noloa, mutta totta.

Onko kellään muulla ollut tämmöistä tilannetta. Jouduin tänä aamuna soittamaan poliisiasemalle vain tarkistaakseni, etten ole koskaan tyhmäillyt humalapäissäni, koska en itse pysty muistamaan. Tuntui, että poliisikin oli hieman ihmeissään kun tämmösessä asiassa lähestyn, mutta mitä ei tekisi oman mielenrauhan vuoksi :blush:

^ Ei ne kerro, mähän voisin kysellä jonkun eilen putkaan menneen arskan juttuja puhelimessa ja saman tein jonkun taparosvon etsintäkuulutusta.

Ei ole tullut tuota tilannetta, sillä poliisit on ihan kertoneet mulle suoraan, mitä tein.
Hyvällä harjoittelulla siitä tulee rutiinia ja moraali kokee romahduksen ja
"kaveri"piiri vaihdoksen, eikä muutaman vuoden jälkeen ole millään väliä.

Suosittelen pidättäytymistä päihdykkeistä, sillä sulla on elämä edessäs, olet vielä nuori ihminen.
Muuta tapasi omaksi iloksesi, vaikka se vaikeaa oliskin, kun vappuaatto on viikon päästä.

Oikotietä ei ole ja on tylsää olla selvinpäin, mutta moninkertaistat kaikki mahdollisuutesi paremman elämän suhteen.

Mulle kyllä kertoivat :astonished: tenttasivat vaan ensin sellasia asioita mitä kukaan ulkopuolinen ei voi minusta tietää :astonished: ja kiitoksia vaan, mutta olen jo hyvin kuivilla, eikä paluuta menneeseen ole. Toisaalta tietenkin voisin alkaa juomaan jo ihan siitä syystä, että tulin tänne hakemaan tukea enkä siksi että taas kaikki ihmiset neuvoisivat ja epäilisivät niinkun tuppaavat tekemään jo läheisetkin

^ No hyvä, tuo konstihan on helppo, jos konstaapelilla riittää aikaa kaikkiin uteluihin.

Ehkä ne sun läheiset ovat huolissaan ja epätietoisia taudin luonteesta. Lue näitä ketjuja,
lähes kaikki tilanteet ovat tavallaan nähtyjä ja koettuja, jopa ne oudoimmat skenaariot, eri ihmisillä.

Nuo Lopettamon ehtaata vertaistukea antavat ja tämän palstan vakkarit varmaan sua jelppii.
Oon vain harhaileva takapulpetin sekava hörhö, joka ei tiiä mihin on menos, mutten trolli sentästään,

tsemiä.

Hyvällä ja turvallisella tiellä olet, kun haet tukea. Kerran menetetyn luottamuksen takaisin saamiseen voi mennä pitkäkin aika, mutta jokainen raitis päivä ja tavallisten arkihommien asiallinen hoitaminen lisäävät läheisten luottamusta.

Ryhmissä jaamme kokemuksemme, voimamme ja toivomme

on ihan vitun noloa olla vasikka, mut jos vasikoi jo ittensäkkin…

Tervetuloa palstalle. Noh, mun ei ole tarvinnut soitella kun aikoinani olen saanut saarnoja ihan paikan päällä suhteellisen epämukavan ja ala-tasoisen majoituksen yhteydessä. Tästä on onneksi aikaa!:mrgreen:
Soittosi kertoo antaa vaikutuksen vastuuntunnostasi - sinänsä ihan OK mielestäni. Tosin nukkuvia koiriakaan ei aina kannata herätellä. Jos olisit töppäillyt raskaasti, saisit kuulla siitä kyllä joltain taholta. Anna asioitten mennä omalla painollaan jos et voi vaikuttaa niihin.
Hieman ihmetytti se, että varmistit käytöksesi useampiin tapahtumiin liittyen. Vai ymmärsinkö tämän väärin?
Kerrohan hieman enemmän itsestäsi.Täältä kyllä löytyy tsemppaajia -trollit kannattaa jättää omaan arvottomuuteensa. Näitä ilmestyy aniharvoin, eivätkä pitempään täällä olleet niitä noteeraakaan, mutta uusia nämä saattavat häiritä.
Hyvää päivän jatkoa ja pysy linjoilla. :smiley:

PS. Kiva kun aamutuimaan en huomannutkaan, että viestisi on viime keväältä ja innostuin paasaamaan varmaan turhan takia!!! :laughing: Jos satut lukemaan tämän silti, niin toivon että sinulla menee hyvin.
PS2. Huomasin juuri, että itselläni on JUHLAPÄIVÄ. Sopivasti pikkulauantain kunniaksi rikoin 4000 viestin rajan! Pidetäänkö bileet? :smiley:

Onhan meitä muitakin jotka olemme joutuneet tarkistamaan mitä meistä on kirjoitettu milloin mihinkin virastoon tai sairaalaan. Itse ainakin tilasin sairaalasta paperit siitä mitä sinne oli minusta kirjattu, kun humalassa sinne muutaman kerran vietiin outojen kohtausten takia. Mutta vasta kun raitistuin pyysin ne.

^^ Moi Andis. Käykö teidän saksan aika vetämättömän käkikellomaan tahtiin ? No, voihan puoli vuotta hurahtaa alta aikayksikön… on muuten mennyt nopeesti. keväällä oli kevätjutut ja kohta ollan talvessa, jos sitä tulee…

OKEI ! neljä donaa viestejä ! itse aion pysyä kaukana sellasesta. Saunassa Winstonilla taitaa mennä kahdeksatta donaa. mut hän onkin saunamajuri… mun tavoite on vielä yksi ja sitten ehkä pari ja muutama ja sitten lo-pe-tan !
onko tutun kuuloista touhua ??? jooo. pari vaa, muutama mesitsi, että ei jää vajareiksi.

mut mihin katosi tuo epäkuntoinen tyttö ?? onko hän reilassa vai missä.

Vuosia kun täällä on ollut niin valitettavasti huomaa turhan usein, että suurin osa on tulijoita/menijöitä,

joista ei kuulu enää koskaan yhtään mitään. ei mtn infoa, onko vai eikö ole olemassa…
joten se poistaa vähitellen oman halun kommentoida.

joten sori vaan. tai mitä tässä piti sanoa. eteenpäin, kuollut ketju vissiin :arrow_right:

Paljon tuntuu väki vaan käyvän kääntymässä, mutta toivottavasti pidempään forumilla olleet jaksatte silti kommentoida edelleenkin. Ainakin itselle tukenne on ollut erittäin tärkeää! Kiitos siis siitä. Ja ehkä tännekin jää osa uusista tulokkaista vakinaamoiksi. Itselläni olisi ainakin tarkoitus pysyä plinkissä jatkossakin.

Minulla itsellä oli muutama vuosi sitten eri nimimerkki. Silloin sain täältä apua keskustelemalla. Sitten suljin nimimerkin, kun olin hyvässä tilanteessa eli alkoholia ei mennyt liikaa. Kaikista kommenteista oli apua ja ne eivät missään nimessä olleet turhia, vaikka saattoi silloin käydä niin, että en kaikille kommentoijille vastannut. En ole niitä vanhoja ketjuja katsonut.

Nyt aloin kirjoitella tällä uudella nimimerkilläni, kun huomasin vähentäjissä, että yksi ongelmissa rypenyt tapaus on lopettanut juomisen ja piti päästä onnittelemaan.

Tulijat/menijät ovat varmaan niitä, jotka saivat jo itselleen riittävän avun täältä, tai sitten menivät yhä syvemmälle. Ei siitä kannata itselleen ottaa ongelmaa, jos ei tule kuittauksia kaikkiin neuvoihin ja kommentteihin. Varmasti tuo epäkuntoinen tyttö on kommenttisi lukenut.

^^, ^ Kyllä

Niinhän tuo kaikessa elämässä tuntuu menevän ja totesin vain faktan, jota “konkarit” täällä välillä hokivat jo 2010.
Emmää koe olevani päässyt koskaan tohon jelppimisrooliin… jollekin oon livenä asioita jutellut, ennen paljonkin.
tai ne tais olla vain yhden kriisimiehen katusaarnauksia, jossa vastaanottaja ei saanut mitään puheenvuoroa - :laughing:

Itsekin olen mennyt ja tullut, kun aina ei jaksa plinkkiäkään ja en kirjoitellut paljon mitään mistään ekoina vuosina.
Samoja nickejä olen seurannut vuosia, mutta ei se stalkkaamista ole, vaan päihteettömän elämän reenaamista livenä.

Olen pyrkinyt ja pyrin edelleen ottamaan mistä vaan ja keltä vaan jotain uutta lähestymiskulmaa ja asennepohjaa, jos kohdalle omakohtaisesti ottaa tullakseen ja jostain syystä kirjallisena kolisee. Mut maailmassa on ehkä liiankin paljon niin eriluontoisia ihmisiä, kuten myös koirankuljetuspiireissä, :smiley: elämä on liian lyhyt diggailla kaikista hihnanyläpäistä, mut niiden koirien kaa mä tuun juttuun ja ne diggaa mua, sillä olen itsekin ollut edellisessä eläimessä jokin aktiivinen kallioilla ja kedoilla juokseva pitkätakkuinen nopeekinttunarttu. offia.

Suullinen ja kirjallinen ilmaisu eroavat toisistaan ja itselleni jotkin jututuon pakko kirjoittaaa,
muttei välttämättä tänne sentään. toisilla ei ole mahdollisuuksia lähteä kokoustamaan,
toiset vain lukevat ja jotkut ei saa täältä itselleen mitään hyötyä ja osittain siksi melskaavat.
Kepeesti sanoen olen koiraillut, lukenut ja kirjoittanut itseni raittiiksi. ja join määrät umpeen.

melkein koko planeetan väkeä rakastan kuitenkin - tai se on väsymisen mukana tuomaa harhaisuutta,
sillä terve itsekkyys taudinhoidossa estää alkamasta olemaan jokaisen kaveri ja myötäilijä ja
kullakin on elämässä juurikin ne omat motiivinsa tehdä asioita kuten tekevät,

ja onhan täällä oikeita vertaistukihenkisiä nyt uusinakin nimmareina, ja sehän on tosi hyvä juttu.
Fiksui ihmisii hyvällä ilmaisulla, jos vaan halua irtautua mennestä piisaa,
niin tulee tuloksia ja voi kokea jotain aivan uutta kun ottaa selvitäkseen…
mutnoi fakin säännölliset trollit on nykyään helvetin luokattomia.

sit erikseen viikonloppui. ja andikselle kans sinne Germanyyn - koita nyt asentaa itsesi jo 2015 syksyyn… :slight_smile:

Kiitos, Seiskakymppi! Asennuksia tehty ja katotaan mitä eteen tulee. Hyvät viikonloput sinne myös. :smiley:

^ MORO ! ja kiitos vaan !! Ich bin ein mansesterilainen.

Samaa mieltä.