Nimimerkkisi alkuperä

Aktiivisemman ryhmissäkäyntiajan jälkeen olin käynyt kurkkimassa Plinkkiä jo jonkin aikaa, mutta täällä oli jatkuvasti joku sota päällä, enkä halunnut mukaan. Sitten eräänä päivänä luin muistaakseni jotain Smokin alkuraittiuden kommenttia ja impulsiivisena tyyppinä piti heti kommentoida sitä. Äkkiä joku nimi - katselin ympärilleni - lähin esine oli stendari, jossa luki ‘cricket’. Se valittuani totesin sen olevan oivallinen - sehän kuvasi intohimojani, musiikkia ja urheilua! Sirkat soittaa salolla ja kriketti on kova sana jossain päin maailmaa :slight_smile:

‘Salo’ soittimena on tosin jäänyt hämärän peittoon. Köh.

^ Eikö se ollut “saaalolla” ja pikkuset sirkat piilossa pyssyy kirkkaalla päivän vaaalolla… viimesin versio.

Itse olen pelkkä numero, sillä en miettinyt reccautuessa syvällisempiä ja ylläpito ei vaihda mulle muuta tilalle, etten pysyvästi raitistu. Tarinaa ei tuosta saa aikaiseksi, onneksi niitä on muilla kerrottavana, mielenkiintoista.

Kiitos päivän hörönauruista! :laughing: :laughing:
(piti hetki kyllä kelailla, ennenkuin tavoitti…)
Teikkis.

Olisi voinut olla muukin Afrikan maista, mutta haaveeni on ollut ennen lapsia lähteä järjestötyöhön esim spr:n tai srk:n kautta tuonne.

Kerrankin sopivan kevyt ketju. Nauran vieläkin ääneen Lordan nimimerkin syntytarinalle :laughing: . Minunkin nimimerkkini on reilu vuosi sitten ahdistavassa lauauntai-aamupäiväisessä keskaripöhnässä keksitty. Elämäni kulki ahdistavaa paskamaista kehää ja syntymäpäiväni on lokakuun 23, joten musta tuli sit Kehä23.

Kalevi Kalsari on Speden sketsistä nimeltä “Pankin asiakaspalvelua” Siinä Kalevi Kalsari (Simo Salminen) menee nostaan tuhatta markkaa, rahapussia katsotaan ja se on tyhjä…“ei mitään,kaikki se on ryypännyt” + kaikkea muuta…sketsille saa tosiaan nauraa :laughing: :laughing:

En jaksanut keksiä hienoa nimeä, ensimmäisenä tuli mieleen pesusieni, koska pystyn imemään itseeni litratolkulla nestettä ja vielä hirmuista vauhtia. Lotus embo olisi käynyt myös, sehän on hirmu imukykyinen…

Mulla olisi yhtähyvin voinut olla Pesusieni nikkinä. Siskoni ystävä nimittäin alkoi sanomaan mua pesusieneksi kun join sen seurassa. Ja oikeessahan se on, oon liian kova juomaan kaikkea. Nyt kun en juo alkoholia, niin juon paljon maitoa.

Ja oma nimimerkki tulee tosiaan siitä että lasken päiviä juomattomuudestani, ei niitä silti joka päivä jaksa merkkailla, vaikka ehkä kannattaisikin.