Niin ne vuodet vierivät...

Voi kuinka nolottaa lukea muutaman vuoden takaisia viestejä, päätöksiä ja kuitenkin sitä samaa oravanpyörää pyöritään. Aamusta aina pirteänä tai vähemmän pirteänä duuniin ja joskus jopa liikuntaa harrastamaan jos on ollut älyilta. Ei vaan nyt jaksaisi…

Jossain lööpissäköhän luki että alkoholi tuhoaa ihmistä sisältä päin - olen miettinyt tätäkin monelta kantilta ja todellakin näinhän se on. Tuo jokailtainen tissutteluhan ei naapurille välttämättä näy. Itse vaan sen tietää, ei välttämättä puolisokaan vaikka ihan siinä liki onkin. Ei voi tietää niitä toisen morkkiksia ja turhia yrityksiä.

Taas yritän, aika väsyneenä mutta yritän. Niin kauan kuin on elämää on toivoa - eiköhän se näin mene.

Näin se menee,ja juuri nyt on hyvä hetki lopettaa.Loppuelämäsi ensimmäinen päivä :smiley: .Ja kun muistaa mennä vain päivä kerrallaan ja olla ottamatta vain sitä ensimmäistä.Minäkin räpistelin vuosikaudet,kävin tännekkin kirjoittamassa ja kuitenkin sama ralli vain jatkui.Mutta niinkauan kuin on elämää,on toivoa.Tsemppiä!

Kiitos tsempistä camille, täällä meillä sumuinen aamu mutta vain tuolla ulkona…

tsemppiä nytten. itse en häpeältä ole edes viitsiny lukea mun aiempia kirjoituksia,sitä kun oli NIIIN raitis,ja tiesi kaiken, ja kuinka ihanaa on olla raitis…ja kuinkas kävikään. noh,nyt uutta yritystä hieman nöyrempänä :slight_smile:

Tervetuloa Nytten ja voimia uuteen yritykseen. Yritän jossain vaiheessa kaivaa vanhoja kirjoituksiasi esiin jotta saisin paremman kokonaiskuvan. Kyllä omia vanhoja kirjoituksiakin kannattaa lukea. Saa käsityksen kehityksen kulusta. Ja sitten voi ihmetellä, kuka ne on kirjoittanut. :mrgreen:

Tiedän etten ole ainoa “luupää” mutta jotenkin tuntuu että voiko tällanen olla tottakaan.

Kaivoin tuossa oman vanhan “juopon päiväkirjan”, jossa ensimmäinen merkintä alkoi “pitkään mietittyä ja monta yritystäkin jo takana…” Tuo eka merkintä oli kirjattu pe 2.5.2003 joten tässä meni juhlat ohi tai tulihan ne kyllä juhlittua muttei ihan sillä tavalla kuin oli tuolloin ajatus :blush:

Alkaa olla lopettamisfundeerauksien 15v juhlat lähellä… Edelleen väsynyt mutta toki olen tyytyväinen eiliseen alkottomaan iltaan.

Mullakin jo “5-vuotistaitelijajulat” menossa. Periksi ei anneta!

Samma vamma täälläkin, kirjoitin tänne plinkkiin ekan kerran vuonna 2009 ja sitäkin ennenkin olin jo muutaman vuoden vakavasti pohtinut ettei kaikki ole ihan lapasessa tämän alkon käytön kanssa. Tilanne on tuosta vuodesta 2009 vaan pahentunut vääjäämättömästi koko ajan. Kirjoitan tänään illalla tänne lopettajiin jonkinlaisen yhteenvedon omasta tilanteestani jotta en muiden ketjuja turhaan omilla jorinoillani “häiritse”.

Ymmärrän teitä, tämähän on vaikeaa…

Käen kukkuvat, kaunis aamu - hyvä huomen ja hyvää huomenta!

Huomenta, kaunis aamu - vähän sateinen ja sumuinen. Mutta se ei haittaa. Eilen oli hieno jääkiekkkopeli ja hyvä tunnelma! Vichyn voimalla katsottu ja riemuittu, tuloksen muistin sitten aamullakin.

Noloa kompastella ja vielää nolompaa tunnustaa se. Joka tapauksessa on ollut tavattoman hieno koko alkuviikko ja huomen aamustakin näyttää tulevan erinomainen!

Lauantaiaamu kello kahdeksan ja meidän tontilla kaikki hyvin!

Aika hulina viikko takana mutta kuitenkin suht voimissani täällä olen ja oikeastaan en niin “väsynyt” kuin ketjua aloittaessani. Tuntuu säästävän aika paljon voimia jos ei joka ilta rentoudukkaan oluen voimalla.

Jotenkin vielä odottelen “voittajafiilistä” vaikka nollapäiviä jo muutamia takana onkin. Edessä pieni reisu, ehkä pelkään alitajuisesti jo sitä…

Hyvää viikonloppua kanssakulkijat!

Jatkan tähän samaan ketjuun taas vähän.

Kesähän on tehty töitä ja rentouduttu ja tehty töitä ja rentouduttu “sen” voimalla…

Muutama viikko, tiistaina 3 vk, takana älyllistä toimintaa ja elämää ja nyt vielä niiiiiin voittajaolo!
Eilinen päivä huono päivä ja hurja taisto, haenko, enkö hae, haenko ja
EN hakenut!

Eipä tähän muuta :smiley:

Hieno kuukausi takana ja eiköhän myös edessä !

Ei tainnut ihan täyttä kuukautta tuosta edellisestä postauksesta enää hienoutta kestää…

Asiat, no ei ihan kaikki, menevät kuitenkin parempaan suuntaan.
Tein sen, eli varasin ajan A-klinikalle!
Miten avun pyytäminen voi olla näin vaikeaa? Ei itse soittotapahtuma vaan se että vuosia on tarvinnut tätä yksin vääntää…

Avun haku on vaikeaa jos ei vielä tiedosta oman tilanteensa vakavuutta eikä ole tietoinen tarjolla olevista apukeinoista. No- oikeaan suuntaan olet menossa. Tsemppiä. :smiley:

Edellisestä “päivityksestäni” on jo taas muutama hetki mennyt…

Tällä hetkellä siis kaikki ok kun nelisen kuukautta sitten taivuin A-klinikalle juttelemaan ja reilun neljä kuukautta siis ollut ilman alkoa. Yes!!!

Suosittelen :smiley:

Hienoa!

Todella kiva lukea positiivista kehitystä, Nytten! Ehkä jo nyt kysyt itseltäsi, mikä ihme esti sinua tekemästä oikeaa ratkaisua jo aikaisemmin? Minä ainakin ihmettelen sitä omalta osaltani vieläkin aika usein. Oikea vetohan tuo kaikin puolin on - mitä aikaisemmin, sitä parempi. Toisaalta - koskaan ei myöskään ole liian myöhäistä. Onhan sitten ainakin kerran elämässään yrittänyt todella kaikkensa. :smiley: