Ja paljon kannattaa syödä?
Tänne tuskin tulee kovin paljon uusia kirjoittajia, jos sun on Dark Magus pakko aina kaikille aukoa päätäsi! Kuka sä oikeesti luulet olevasi? Täällä ei saa uudet kirjoittajat kysyä mitään ilman, et tuut pätemään ja haukkumaan.
Ja itse asiaan:
Neurontin (gabapentin) on huomattavasti siedetympi lääke kuin Lyrica. Monille ei tuu mitään haittavaikutuksia neurontinista ja ylipäätänsä harvalle aiheuttaa ainakaan noita psyykkisiä haittavaikutuksia.
Ja mitä väliä sillä on, mistä toi jannu ne neurontinit on saanut?
… Mitä ihmettä… Dark Magus ei kyl täällä hauku ketään vaan antaa tietoa tosi hyvin. Joskus olen närkästyny jostakin kommenteista mut heti ollaan asia selvitetty Darkin kans ja hän on jopa pitäny minua hellyyttänä hahmona
Dark Magus TIETÄÄ paljon lääketieteestä, lääkkeistä ja huumausaineista. HÄN on todella se josta en koskaan halua luopua tällä rintamalla. Tarkoitus on valaista asioita ja olla rehellinen. Ei sille mitään voi jos tietää jonku asian vaarallisuudesta, sehän olis synti olla kertomatta siitä et tietää tai on huonoja kokemuksia. Ei sellainen kertominen asioista ole haukkumista vaan välittämistä.
Lykkyy pyttyyn vaan täällä on ilmaisun vapaus Hei Dark Magus mee kattoo mun aihe"vanha tunnistamaton kapseli "tai mitä se nyt oli. Mä luotan Sinuun.