Neurontin 300mg

Yksi kaveri hehkutti(perus teini, vetää panadolia ja kaljaa ja on “sekaisin”) ja sanoi että 300 mg neurontineista saa jotain oloja? väitin kyllä kivenkovaan, että ei saa, neurontinhan on epilepsia lääke. Eli onko totta että näillä lääkkeillä olisi jotain viihdekäytöllistä arvoa? itseäni ei asia kiinnosta, koska otin joskus neutron slow nimisiä epilepsia lääkkeitä viinan kanssa ja sekaisin olin kaksi päivää, mutta se ei nyt niin kovin “viihteelliseltä” tuntunut. Kiitän ja kumarran jos joku viitsii vastata…

Ei toimi. Neurontin on epilepsialääke jota käytetään myös hermosärkylääkkeenä, esim. selkäydinvamman seurauksena tulleet hermokivut. Ei vaikuta välittömästi, vie viikon-pari ennenkuin vaikutus on huomattavissa.

no niin arvelinkin.ei toimi nii ei toimi.

Mulla on lyricaa 150mg ja sit sain neurontineja 300mg kun ne on halvempia. Soitin lääkärille kun ei noi neurontinit tehny mitään vaikutusta. Se sano että niitä voi ottaa kerralla 3600mg. En oo ees viitiny koittaa sellasta satsia, täytyy pysyä lyricoissa ja muissa oheistuotteissa (rivatril, panacod, sirdalud, diapam).

Neurontin eli gabapentiini on aine, jonka molekyylirakennetta muutettiin pfizerin laboratoriossa sen verran, että sitä voidaan myydä kalliilla hinnalla uutena ihmepillerinä, lyricana (pregabaliini).
Nuo ovat melko lähellä siis toisiaan, joten voisi ajatella niillä olevan myös samankaltaisia vaikutuksia.
Neurontin:ssa näyttää vain annoskoot olevan milligrammallisesti suurempia kuin lyricassa.
Tosin en ole biokemisti, joten älkää nielkö pureskelematta =).

Hop.

Joo lääkettä en sen tarkemmin tunne, mutta jotain voisi päätellä. Oon lukenut kyseisen lääkkeen hyvistä ominaisuuksista lakan tai gamman vieroitusoireisiin. Kuten Lyricakin. Auttaa paremmin kuin moni bentso, tosin annos pitää olla varmasti melko suuri.

-takeAshot

jotkut on väittäny saavan jotain oloja. Itellä neuropaattisiin kipuihin kerran lyrican tilalla kun lyricat varastettiin. Toimihan tuokin niihin joten kuten, ei yhtä hyvin kuin lyrica.

Mutta en menis arvostamaan kovin korkealle viihteilyssä. Tai msitäpä minä tiedän, kun kokeilin kerran vähän isompaa annosta, niin ei siitä mulle ainakaan mitään tullut. Sisi mitään, positiivista tai negatiivista.

Mulle psykiatri määräsi Subu refloihin juuri tuota troppia.
Ei se nyt kovin hyvää ollut… Kait…

ex. VH

Toimii ne, niitä pitää vaan syödä jotain 1500-4500mg. :open_mouth:

Melkeen samallalailla toimii ku Lyricakin, eli yksilteen täysin turha, mutta savun ja bentsojen ja opien yhtaikaisessa käytössä tekee melko buustin.

Mut kombottelujen hehkuttelu on kiellettyä, eli eipä niistä sen enempiä.

Käytin tätä kipuun pari viikkoa lääkärin määräämällä annoksella 1+1+2 x päivässä. Pää meni pöpperöön lopulta ja uuvutti niin, että aloin vähentää annosta.

Vähennän nyt 1 tabl kolmessa päivässä. Olen kahdessa menossa ja olo on outo ennen kapselin ottoa. Vähentämisvauhtia pitäisi varmaan tässä kohtaa hidastaa ja ehkä jopa “puolittaa” kapselia vesilasiin.

Miten hitaasti pitäisi vähentää/olette vähentäneet?

.

Voimia sinulle. Ja lohtua kipuun. Muutakin ajan kanssa kuin lääkettä. <3 Joo, mä hidastan tahtia. On niin outo ja itkettävä olo.

Ikivanha ketju, mutta korjaan jotain. Ei lähelläkään Lyrican ns. viihdekäyttöpotentiaalia, Auttaa 3-6 g /vrk annoksilla tulehtuneeseen issiashermoon, kun kombottaa valproaattia, alkoa ja herskaa. Siihen briteissä mulle respa 600, vai oliko 300 millisiä lätkä päiväs.

Jos ei todellista tarvetta hermokipuun, noil ei tee muuta kuin saa lyhyet unet.

Mut jos alatte noit syömään ilman lääkärin lupaa, kandee varoa, ettei jotenkin kombota liian rajusti ja saa 1,5 metrii multaa kärsän päälle.

Vain lääkkeeksi

No oma kokemus on että 600mg neurontinia vuorokaudes ruiittää pitämää hermokivut kuosissa ku kirurgi katko hermoratoja siihrn sutto mutta issias kipuihin ei mitään vaikutusta ja lyrica anto vaan sähkö isku tuntemuksi lisäks muu petäisern selkä,lonkka kipuun joudun ottamaan dolmed 5mg 2+2+2 , ei oo mitään ihme tuntemuksia tai oloja ollu

Kyllä mä menin seiniä pitkin vessaan, kun nostettiin 1800 mg:n. Buustaa mielestäni Oxynormia, jota mulla menee myös vaivoihini. Mutta JÄLLEEN KERRAN yksilöllistä, väittäisin. :mrgreen:

Katoin The Irishman leffan, siinä vanhana Robert the Niro, sano linnassa, että antoivat Neurontiina, mutta siitä tuli höperö olo :mrgreen: