Neuroleptit ja muut mielialalääkkeet+päihteet

Ajattelin tällästä kysyä että miten päihteet vaikuttavat neuroleptien kanssa. Itse olen aijemmin käyttänyt subua, amfetamiinia, budia (joka ei kyllä ole mielestäni huume), LSD:tä, MDAI, mexia ja MDMA:TA. Olen vuoden verran syönyt peratsiinia,deprakinea ja pameja laidasta laitaan. Tällä hetkellä vetelen ryynikännejä eli diapamia, stellaa, telareita viinan kanssa :slight_smile: Muisti vähän hatara ollu aamulla ja putkasta herätty monesti :imp: Miten esim. piri reagoi tuollaisen lääkityksen kanssa? blogaako jotkut jarrut päälle tai pahoin vointia? onko kellään kokemuksia? :mrgreen:

SSRi ja MAO-estäjät (googlaa lääkitykses, osa ON masislääkkeit) ei sovi stimujen kans (mdma nyt erityisest) serotoniinisyndrooman takia… Lukemalla saa paljon selville…

Ei musta tossa nimimerkki Sidvicious69:n lääkityksessä ole varsinaisia masislääkkeitä.

Peratsin on lähinnä psykoosilääke jota käytetään myös impulsiivisuuden hoitoon. Ja voidaanhan sitä käyttää myös ahdistuksen ja unettomuuden hoitoon.

Deprakine on lääke manian (ja epilepsian) hoitoon. Pamit nyt on mitä on. Nojoo, kyllhän jotkut lääkärit käyttää pameja masennuksen hoidossa koska ne vähentää masennukseen liittyvää ahdistusta jne.

Voisin veikata että ainakin tuo peratsin blokkaa hiukan amfetamiinin vaikutusta. Joka on tietty hyvä aivojen kannalta, sillä runsas amfetamiinin käyttö voi laukaista manian. Tai sitten ihan masennuksen. Tai psykoosin.

Ett ei se vauhti varmaan hyvää tee mielenterveydellisi, mutta mutu-tuntumalta en usko ett amfetamiini+käyttämäsi lääke X olisi suoranaisesti vaarallinen. (tietty kannattaa ottaa selville jostakin kunnon lähteestä)

Useimmat mielialalääkkeet ja neuroleptit vähentävät päihteistä saatavaa euforiaa, omalla ja monen muunkin ihmisen kokemuksella voin sanoa, että esim ketiapiini + amfetamiini = turhaa kombottelua, joutuu tööttäämään tuplasti enemmän, kuin normaalisti, saadakseen saman “nousun” ,kuin ilman ketiapiinia veressä, josta seuraa sitten rytmihäiriöitä, psykoottisuutta ym kivaa, kun ei tajua olevansa jo tarpeeksi päihtynyt… :unamused: