joo taidan jättää pois lääkkeen ku äkkikuolema riski…
Kuinkas vahva neurolepti toi abilify on? Mulle määrättiin 15mg/vuorokausi manian jälkeen.
No reseptissä oli epä selvät merkit ja sain 30mg tapletteja. En jaksanut niitä alkaa puolittelemaan ni syön nyt 30mg/vuorokausi. Lihoomista ei ole ollut… eikä muitakaan sivuvaikutuksia… Sitten vielä… onko kukaan syönyt sieniä abilifyn kanssa? Vaikka sanotaan et blokkaa tatteja niin pitääkö tämä paikkansa. SSRI:n ja Deprakinenkin kanssa asian pitäisi olla niin, että plokkaa, mutta kun ei blokkaa. Sienet toimivat aivan samanlailla kun ilman lääkitystä.
tuo pitäs saada tietoon että blokkaako se tatteja vai ei ku ois mahdollisuus saada cubensis golden teachereita…
Blokkaa tatteja aika varmasti. Riippuu toki annoksesta/ihmisestä. Neurolepteillä hoidetaan sairaalassa mm. psilosybiini-ja kannabispsykooseja.
Hittoakos te niitä leptejä syötte, jos elämä on niin nyyh, surkeaa, kun sienet ja tutkarit eivät sitten toimi niiden kera ? Menettekö te heti psykoosiin, jos jätätte leptinne ottamatta? Jos näin on ja se psykoottinen/psykedeelinen tila on teistä tavoittelemisen arvoinen, niin ettekö silloin pääse kaikkein helpoimmalla vain jättämällä leptilääkityksen pois . Ei tarvitse suotta vaivautua edes deelejä napsimaan, kun kaikkea kummaa alkaa jo tapahtua .
En tiedä, jos esim. tähän ketjuun on joku skitsofreenikkokin, joka välttämättä tarvitsee leptilääkitystä, kirjoittanut, mutta jotenkin olen ymmärtänyt, että näin ei olisi . Mä en nyt vain tajua tuota ihmisten turhanpäiväistä leptien popsimista. Jos joku on ollut psykoosissa vuonna 1 ja 2 ja silloin leptit ovat olleet tarpeen psykoosin katkaisuun, niin ei se tarkoita, että niitä pitäisi sitten loppuikänsä syödä, kun psykoosi on mennyt ohitse jo ajat sitten . Jos tila uusii, niin silloin lääkitystä voidaan miettiä uudestaan. Leptit eivät ole mitään bipolääkkeitä, ellei bipopäällä satu olemaan akuutti psykoosi päällä. Masennuslääkkeitä ne eivät ainakaan ole ja unilääkkeiksikin soveltuvat IMO vain äärimmäisen pahassa unettomuudessa, johon ei auta mikään muu. Käyttäkää nyt sitä omaa järkeänne, jos teillä vielä sellaista on jäljellä, älkääkä tehkö vain, kuten lekuri käski :mrgreen: .
Lepteillä on toki helppo pitää kaikki päihde- ja MT-ongelmaiset hiljaisina, joten siksi niitä kait kaikille niin herkästi nykyään tuputetaan .