Kuinka moni kokee kärsivänsä nettiriippuvuudesta? Itse havahduin siihen, että shoppailuriippuvuuteni on muuntunut nettiriippuvuudeksi. Seilaan turtana sivustolta sivustolle ja elämä jää elämättä. Se tuntuu todella surulliselta! En koe, että minulla olisi kovinkaan paljon aitoa yhteyttä muihin ihmisiin tai todelliseen maailmaan nykyään.
