Nettipokerin syvä salaisuus

Olen synnynnäinen peluri. Lapsuus oli ilman rakkautta ja tunteita. Löysin tämän tunteen ensin pöytäpeleistä sittemmin nettipokerista.
Arvon pelurit, kertokaapa tuntemuksenne seuraavasta:
Olen pelannut varmaan satojatuhansia nettipokeriin. Luonnollisesti olen oppinut myös pelaamaan taidokkaasti, koska pelejä on kertynyt vuosien mittaan runsaasti. Samaan aikaan jopa 6-8 texas holdem, ilman limiittiä saman aikaan.
Ongelma on se, että häviän. Olen jääräpää, joka kuvittelee olevansa hyvä tälläkin saralla.
Jos pelaan tunnin, olen yleensä voitolla joka päivä, mutta kun olen peluri, en osaa realisoida ajatuksia tähän maailmaan ja pelihimo vie kyltymättömään tunnemaailmaan.
Koska pelejä jatkaa voittotilanteesta huolimatta tuntitolkulla, peliin tulee enemmän riskejä. Varsinkin kun häviää sen varman pelin ja ei muista että on voittanutkin itsekin näitä onnenkantamoisia. Lopulta mekanismi vie kaikki rahat ja olo helpottuu:) Koska se pelihelvetti loppuu siltä erää.
Kysynkin, että onko muilla vastaavia kokemuksia ? Mun suurin koukuttaja on se jääräpäinen itsensä hallitseminen, kun osaa pelata ja voittaa, mutta ei voi hallita omaa päätä. On olo että voittaa aina , jos osaisi lopettaa sen tehokkaan peliajan puitteissa, mutta kun ei.
Kommentteja !

Kirjoituksestasi käy hyvin ilmi, ettet osaa lainkaan pelata pokeria. Hyväksy se, niin ehkäpä onnistut lopettamaan pelit paremmin.

Näihän yksinkertaisesti kuviteltuna se on vastaavia kokemuksia monia— ja kaikki mennyt :frowning: :frowning: mutta pitäis pääsrät eroon siitä aloitaamisesta- koska kun hävinnyt tulee hetkeksi hyvä olo et huh loppu se pelaaminen- ja seuraavina päivinä ahdistus…
mitä tilalle? ettei edes aloita pelaamista se tärkein muuten se on menoa -.- :frowning: valitettavasti
“mukana” selviämisessä

“Luonnollisesti olen oppinut myös pelaamaan taidokkaasti, koska pelejä on kertynyt vuosien mittaan runsaasti”

tää on tietysti jonkinlainen vitsi, lueppa itse ylläoleva ja mieti menikö se nyt oikeasti noin

“Olen jääräpää, joka kuvittelee olevansa hyvä tälläkin saralla”

niin, moni luulee ja kuitenkin häviää, kuten sinä.

Hei, kannattaa lopettaa, jo se että kirjoitat tälle palstalle niin sulla on toivoa

Usko ihan huviksesi, elämä ilman pokeria on ihan kivaa

laitan tähän parit plussat/miinukset

• ei häviä rahaa, riippumatta siitä miten paljon sitä on niin se stressaa
  • on aikaa, 8 ruutua vaatii jo melkein sitä purkkiin kusemista, tosi siistiä
  • aivot ei käy kokoajan kierroksilla, nukkuminen on helpompaa ja hyvä uni on parasta

niin joo, miinuksia en nyt ihan heti keksinyt, mut mä tuhlasinkin vain 10 vuotta peleihin

joka tapauksessa kantsii miettiä, kaikkea.

yks miinus tuli mieleen, olen todella yksinäinen=kaikki kaverit jäi kun peli vei ajan

jee