Olen ollut avoliitossa kohta 7 vuotta mieheni kanssa. Meillä on kaksi pientä tytärtä 2,5vuotta ja 4kk. Mieheni pelaaminen on aina ollut osana suhdettamme joskus enemmän ja joskus vähemmän. Pelaaminen on pahentunut tämän Wow:in ilmestyttyä muutama vuosi sitten. Mieheni tekee yö työtä ja hän yrittää nukkua päivisin, meidän usein ollessa kotona lasten kanssa. Arvata saattaa että nukkuminen ei siinä hälinässä useinkaan onnistu kovin hyvin. Hän lähtee töihin siinä klo. 2 aikaan yöllä ja tulee kotiin n. klo. 6 aamulla. Ennen hän meni nukkumaan ja jos hyvin kävi heräsi kolmen aikoihin ja istui koneelle. siinä hän sitten istuikin parhaimmassa tapauksessa sinne asti kun lähtei töihin. Nykyisin hänellä ei ole oikeastaan mitään päivä rytmiä hän saattaa töiden jälkeen pelata 12 asti päivällä ja mennä vasta sitten nukkumaan ja herättyään illall istua taas koneelle. Jos ei pyydä auttamaan kotitöissä tai lastenhoidossa ei sitä apua usein muuten saa. Kyllä hän aina lapsia katsoo jos minulla harvoin on sellaista menoa etten lapsia mukaan ota, mutta aina kun ollaan kotona minä ne muksut useimmiten hoidan kaiken pyykkäyksen, ruuanlaiton ja siivoiksen lomassa. Itse alan olla aika väsynyt tähän tilanteeseen ja oikein pelottaa ajatus töihin lähdöstä, että miten sitten ehdin kaikki asiat hoitaa kun on töissäkin käytävä. Olen yrittänyt keskustella hyvällä ja pahalla, yrittänyt huutaa ja raivota tuloksetta. Tuntuu ettei mikään auta, enkä minä enää jaksa. Olisiko muilla kertoa samanlaisia kokemuksia ja että mitä pitäisi tässä tilanteessa tehdä. Rakastan häntä kaikesta huolimatta, mutta mielestäni häneltä jää oikea elämä elämättä!
Hei!
Olen ehdottomasti samaa mieltä kanssasi, ja olen aina miettinyt että eikä miestä todellakaan muka harmita muutamien vuosien päästä kun on käyttänyt aikaa hukkaa vain pelaamiseen.
Minulla on jokseenkin sama tilanne, en saa itsekään nukuttua ja jos yöllä herään mieheni ei olekaan vieressäni, vaan koneella. Tuntuu että miten tuollaista jaksaa, valvoa yöt ja käydä työssä.
Se joka tuohon keksii lopetus ratkaisun on hyvin viisas ihminen, itse en keksi millä saisin miehen lopettamaan pelaamista. Pelaako miehesi vain tietokonepelejä, vai pokeriakin?