Nettikaupat+toimeentulotuen hakemus

Terve, oon nyt pari kertaa tilannu tramadoleja nettikaupasta ja perille on tullu mutta soppaan meneminen oottaa tuossa elokuun lopussa ja tiliotteethan sinne pitää viedä. Mitähän mieltä kukkahattutädit on kun siellä komeilee se ja se kauppa ja - sen ja sen verran rahaa? Ilmottaavatkohan poliisille vai mikähän toimenpide tulee olemaan kyseessä vai onkohan minkäänlaista, eikös ne tarkista vaan että en saa mistään lisätuloja, noh kuitenkin, jos joku jolla on kokemusta tietää asiasta mitään niin arvostaisin jotain valaistusta tähän, kiitoksia. :slight_smile:

en usko et poliisille ilmotetaan jo siin tili ottees ei lue et mitä oot tilannu, voihan se toki kysymyksiä herättää kun on kyseisen alan yrityksistä tuotteita tilattu, tuskin kukaan nyt buranaa kilokaupalla tilaa :laughing:

Joo ei siinä lue että mitä on tilattu, näkyy vaan kaupan nimi ja paljon on maksettu, muuttivat käytäntöään kun olin jo tilannu ja maksanu, ennen ei näkyny nimeä. Huomaakohan ne jos jätän tiliotteesta yhen päivän poies? 3kk tiliotteethan mie oon sinne viemässä. :laughing:

noista tiliotteista sä voit yksinkertasesti vetää mustekynällä yli sen kohdan mis oot
maksanu sinne jonnekkin koska niille ei periaatteessa kuulu se mihin sä sitä rahaa käytät.

tokihan jos ne oikeen vittumaiseks rupee ni ne saattaa pyytää lisä selvityksiä siitä
miks se on yliviivattu ja minne maksu menny. siis jos sattuu oleen tiukkapipo-utelias-kukkahattu
tantta. harvemmin ne mitään selvityksiä tekee, laiskoja kun useimmat on. kahvi on hyvää
ja rahat laitetaan ku jaksetaan. (painaa yhtä nappulaa nsp.)

ite oon monet kerrat viivannu yli niitä “menoja”, koska niitä kiinnosta useimmiten vaan se,
jos jostain on sulle rahaa laitettu. kertaakaan ei ole kyselty mitään miks oon yliviivannu,
minähän sen A4:n omistaja loppupeleissä olen ja voin piirtää vaikka kirkkoveneen siihen
halutessani. yläreunasta löytyy nimi.

Jees, kiitosta infosta. :slight_smile: Kokeilen eka jättää ne 3kk tilitiedot ja jättää pois sen yhen päivän, jos rupeevat inisemään siitä yhestä päivästä niin vien sen yhen päivän tilitapahtuman ja yliviivaan pois, saattaa olla että rupeevat jotain vikisemään, mutta mitäpä se niille kuuluu minne rahani oon työntäny.

Ei tuosta mitään sanota. Mä oon aikoinani ostan toisesta suomalaisesta bongi-paikasta 50€:n edestä sälää ja ketää ei kiinnosta! Sama et mä oon aikoinani palauttanu avokille massia jota oon lainan tekstillä “hyvästä seksistä =)” parikin kertaa ja sit ku vein paikan päälle lopult lapun ja sanoin vähä nolona et toi on tsoukkia sit, ni sano et parempi et kuitenki yliviivaa… Pääasia on tosiaan se, ettet oo MISTÄÄN saanu rahaa ellei saadussa massissa lue selkeästi että “vippi” tai “laina” tms.

Oolrait, itekkin joskus kirjottanu lainaan “kiitos ihanasta yöstä” yms :smiley: eiköhän tää järjestyne ilman mitään välikohtauksia, kiitoksia vastanneille, ei tarvii stressata. =)

eihän sinne tarvi viedä kun kahen kk tiliotteet…

Joo on mulki näkyny tiliottees, et oon tilannu bongejava myyvästä nettikaupasta ja ei oo mitää rutinaa kuulunu