ne vähentää lääkkeitä!!!

Eli kyselisin et onko muilla alkanut bentso ja tramal lääkityksen vähennys…itellä on puonnu moxit kolmessa viikossa 60mg päivältä poies…ilman lääkärin konsultaatiota tai mikä se nu on…tuli vaan ilmotus kirje lääkäriltä…ja mulla on monia kavereita nyt jolta on alakanu jurkkä opiaattejen ja bentsojen pudotuksia. esim 300mg tramal päiväannos tiputettu kahesa viikosa 50 mg päivälle. eli mitä ne lääkärit ny on alkanu sekoilee?? onko muita tääl jolla on käyny noin? onko tohtoreilla joku uus linjaus vai mikä…? :astonished:

Täällä Turussa on lähes kaikilta korvaushoitopotilailta pudotettu jyrkästi kaikki bentsot pois. Tähän kun syytä kysyttiin niin kuulemma briteissä (?) on tehty tutkimus jonka mukan opiaattiriippuvaisille bentsot tekevät aggressiivista käytöstä… Huh huh!!! Kai nyt jokainen joka vetää purkin teloja alkaa käyttäytymään aggressiivisesti.

Eräällä tyypillä täällä oli aloitettu kauan, jo teini-iässä Rivatrilit pahaan epilepsiaan. Nyt nekin lopetetaan. Nyt tästä bentsojen lopettamisesta on seurannut kolme apteekkikeikkaa lyhyen ajan sisällä, lääkkeiden katukauppa on räjähtämässä käsiin ja ne jotka oikeasti niitä tarvitsevat köyhtyvät, koska katukaupassa hinnat ovat mitä ovat. Olen itsekin tosissani harkinnut apokeikkaa koska ryynejä olis vähän pakko saada. Olen niitä 20 vuotta syönyt epäsäännöllisen säännöllisesti, ja nyt on elämä aika tuskaa. Joillakin on varaa ostaa niitä kadulta kun tekevät muuta rikollisuutta rahoittaakseen käyttöä. Kyllä Turusta nyt piriä saa, se ei ole enää ongelma. Kaikennäköiset muutkin keikat ovat lisääntyneet ja katulääkkeiden myyjät rikastuvat

Katsotaan nyt vielä vaikka vuosi eteenpäin ja verrataan tilannetta nykyiseen. Jotakin tulee vielä tapahtumaan, aina addiktit ovat löytäneet keinot aineiden saamiseen. Esim Subutex 1990-luvulla. Aina, siis aina ne keinot hommata aineita löytyvät. Jossakin tuolla on muutama lääkäri jotka rikastuvat myymällä reseptejä. Hyvin menee ja paremmin tulee vielä menemään.

toi on niiin perseestä.viekkarit ne vasta namukoita on(itsellä kodeiiniviekkarit ja luulen välillä että noutaja saapuu,tosin ei haittaisi),mut entäs sitte se hätä kun lääkkeitä oikeesti tarvii iha normaalii elämisee ja selviytymisee että ees tiskit saa tiskattua kunnialla :angry:

joo! katotaa maago eteenpäin…kyllähä niit jyviä aina jostai saa, ja jos ei saa nii olla kämpillä peiton alla tai vedetään subua…ahistukseen…vittu oon niin kyrpiintyny nuihi lääkäreihi :imp:

Kroonisen kivun takia tramalit: vähennetty 400mg/pv → 200mg ilman mitään.
Sama syy, unilääkereseptin hävitti (väitti että minä hävittänyt)terveyskeskus ja minua näkemätön lääkäri kirjoitti sairauskertomukseen että minä väärennän(!) reseptejä. Tämä oli toinen kerta peräjälkeen, nyt oli kaveri mukana kun palautin laput uusittavaksi. Ja taas katosivat (unilääke+propral). Tästälähin (jos nyt saan mitään) pyydän kirjallisen kuittauksen että otettu uusittavaksi(!) - ellei joku sitten terveysasemalla varastele noita. Onko kokemuksia, eihän nyt lääkärit/hoitajat toisiaan polta ?

Miksi asia selvisi minulle ?

Hoitohenkilökunnan käyttäytyminen muuttui niin voimakkaasti että ihmettelin asiaa ja lopulta lailla uhkaamalla sain paperit joista selvisi että siellä luki että olen joku reseptinväärentäjä.
Tästä tein oikaisuvaatimuksen sairaskertomukseeni, saa nähdä mitä tapahtuu. Varmaan loppuvat kaikki lääkkeet.

En kyllä ymmärrä, pitää hankkia noita tramaleita muualta, nyt muutama viikko kotona sängyssä vatsa kipeänä kun yrittänyt eri ei-reseptilääkkeillä korvata → ei tule mitään. Pää hajoaa kohta kun ei saa nukuttua.

Ja ei, ikävä kyllä ei ole narkkareihin tms. yhteyksiä että mitään muuta en käytä enkä kai saa. Ilmestyin palstalle kun alkoi kiinnostamaan, kai se pitäisi lähteä käymään amsterdamissa tai sitten jossakin “hämärämmässä” kapakassa, mutta kun en alkoholiakaan käytä kuin kerran kk tms. Jokin rauhoittava kai, tai sitten gaba’sta synteesi jos tuo toimii (voi osaamista nyt kun ei voi töihin keskittyä kai sitten näin käyttää). Tai saksaan, siellähän on lähemmätkin prekursorit laillisia, eiköhän ne hotelliin toimita. Tai sitten vuokrattava 3kk joku kämppä sieltä…

niitä on monenmoista (KONITOHTORIA) :imp: prkl potilas saa kärsiä kun tohtori puutteessa :laughing: :smiling_imp: :smiling_imp: prkl eivät puhelimeen uskalla tulla kun soittaapi joku hoitsu siel leikkii lääkäriä ja latelee mitä sattuu suustaan :smiling_imp: huom! onneksi ei konstit lopu :laughing: :laughing: :laughing: :laughing: minä vedän pisimmän korren :laughing: :laughing: :laughing: lääkärit saa sanoa ihan mitä lystää ja hikoilla sielä työpöydän ääressä,ja päteä muille :smiling_imp:

Onneksi mun lääkkeitä ei vähennetä, vaan lisätään… :mrgreen: